Re: Imigranci

Subject: Re: Imigranci
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Fri, 19 Oct 2018 13:47:13 +0200

W dniu 2018-10-19 o 08:10, Trybun pisze:
> W dniu 2018-10-18 o 20:01, Kviat pisze:

> Masz coś namacalnego że jest lepiej - większość Polaków jest zadowolona
> z rezygnacji wpisywanie do dowodu rejestracyjnego kolejnych adnotacji o
> przeglądzie technicznym pojazdu. Poprzednicy tylko o tym mówili.

Taaak... to rzeczywiście najważniejsze.

> Bez przesady, proszę o kilka przykładów.

A od czego mam zacząć? Tego jest tak dużo...
Siedzisz w jakimś zamknięciu odcięty od świata? Bo nie bardzo rozumiem
dlaczego mam ci przepisywać tutaj rzeczy, które są powszechnie dostępne
i w odległości kilku kliknięć myszą.

Czyli jakiego?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr