Re: Imigranci

Data: 2018-10-25 13:28:21
Temat: Re: Imigranci
Od: XL <i...@g...pl>

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> A więc nic z tego. Na kogoś z dyktatorskimi zapędami głosu nie oddam.
> Nie może być tak że jakiś partyjniak będzie twierdził że "Polska to JA",
> a kto przecie mnie to przeciw Polsce.

KAŻDY partyjniak tak twierdzi, tylko oględniej. Więc nie udawaj, że tego
nie widzisz.

> Koleżeńska rada - wypisz się od
> nich szybko jak to tylko możliwe.

Nie ma takiej opcji. Wstąpienie do RN to dla mnie trzecia najważniejsza
decyzja w życiu, myślałam o niej z 5 lat, wahając się jedynie między RN a
PiS.
Każda z poprzednich życiowych decyzji była podobnie przemyślana i żadnej
nie żałuję - a upłynęło mi od czasu ich podjecia prawie całe życie.

W Ruchu Narodowym czuję się u siebie, we właściwym miejscu i wśród
właściwych ludzi - bez żadnych wątpliwości ani wahania.

> Ale pewnie Polakiem wg określonego wzorca?

Tak, wzorzec jest oczywisty - polskie obywatelstwo, niekaralność, religia
chrześcijańska lub bezwyznaniowość, nacjonalizm i patriotyzm polski.

> Jak na razie moimi faworytem jest lewica, ale taka prawdziwa, której nie
> tylko hasłem jest - Wolność Równość Braterstwo.

To hasła dla niepoważnych ludzi - bo czym jest np. ta ,,wolność"? Potrafisz
wytłumaczyć? A ,,równość"? A ,,braterstwo"?

>Problem że w kraju nie
> ma nikogo takiego.

A w którym jest?
No bo wiesz, jeśli nie potrafisz umiejscowić takiego wzorca, to albo jesteś
niepoważny, albo powinieneś go sam założyc. Krytykancka postawa przy
równoczesnej bierności i braku łączności z realiami to nie jest coś, z
czego można być w zyciu dumnym.

--
XL