Re: Imigranci

Data: 2018-11-02 11:58:20
Temat: Re: Imigranci
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2018-10-31 o 16:44, XL pisze:

> C.d. - wypowiedź prof. Pawłowicz:
> ,,(...) Warto przypomnieć, że w czasie już toczonych dyskusji nad projektem
> ustawy znoszącej zapisy ,,o bratniej pomocy" Biuro Analiz Sejmowych
> wskazywało, że projekt ,,zmierza do uchylenia ustawy, która zawiera przepisy
> wykonujące trzy decyzje unijne, które stanowią akty wiążącego prawa Unii
> Europejskiej i które nakładają liczne obowiązki na państwa członkowskie o
> charakterze implementacyjnym." Zdaniem ekspertów BAS, uchylenie ustawy
> ,,doprowadzi do sytuacji, że obowiązki wynikające z tych decyzji nie będą
> [...]

Jeżeli o mnie chodzi to ja akurat Unii nie postrzegam jako zagrożenia
zarówno Polski jak i Polskich interesów. Ile to już było wyłudzania kasy
od obywateli pod fałszywą banderą Unii. Np. nr domów - musiałem kupić
inny (specjalny) mimo że stary był czytelny, po czasie okazało się że
Unia nie miała nic wspólnego z tym nakazem.

A p. Pawłowicz dlaczego milczy w kwestii zagrożenia z za oceanu. Te ich
wojska na naszym terytorium to prosta droga do konfrontacji z Rosją, a w
sumie to my chyba chcemy z nią handlować i robić interesy a nie
prowadzić wojny. Nie sposób nie zauważyć także zagrożenia amerykańskimi
technologiami produkcji żywności które to po cichu się u nas wprowadza.