Imigranci

111. Data: 2018-10-27 11:36:16

Temat: Re: Imigranci
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-25 o 13:06, XL pisze:
> Mamy. Współpracę z USA w wojnie celnej z Unią Europejską.

Tylko tą pewność że USA wszelakie pakty i porozumienia maja dokładnie
gdzieś. Mądry człowiek powinien korzystać z doświadczeń historycznych. A
one są jednoznaczne - USA podpisują umowy i porozumienia tylko po to aby
je łamać.

> Strona jest ważna. Zaćmienie Słońca też jest faktem - kiedyś kapłani
> egipscy umieli ten fakt wykorzystać dla siebie. Dziś są inne fakty do
> wykorzystania. Trzeba tylko mieć dostęp do kluczowych informacji o nich.

No i jak dla Ciebie wyglądają fakty np w sprawie katastrofy smoleńskiej
- przez te całe potoki informacji jesteśmy mądrzejsi?

112. Data: 2018-10-27 11:38:34

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-25 o 13:28, XL pisze:

> KAŻDY partyjniak tak twierdzi, tylko oględniej. Więc nie udawaj, że tego
> nie widzisz.

Niestety nie, to raczej domena tzw prawicowców. Gdy czasem popatrzę na
tezy głoszone choćby w tv Republika to zwyczajnie robi mi się niedobrze.

> Nie ma takiej opcji. Wstąpienie do RN to dla mnie trzecia najważniejsza
> decyzja w życiu, myślałam o niej z 5 lat, wahając się jedynie między RN a
> PiS.
> Każda z poprzednich życiowych decyzji była podobnie przemyślana i żadnej
> nie żałuję - a upłynęło mi od czasu ich podjecia prawie całe życie.
>
> W Ruchu Narodowym czuję się u siebie, we właściwym miejscu i wśród
> właściwych ludzi - bez żadnych wątpliwości ani wahania.

Bez urazy, ale z mojego punktu widzenie musi z Tobą być coś nie tak.
Przykład - np skąd z czego ta pogarda do ludzi różniących się czymś od was?

> Tak, wzorzec jest oczywisty - polskie obywatelstwo, niekaralność, religia
> chrześcijańska lub bezwyznaniowość, nacjonalizm i patriotyzm polski.

Wszystko jasne i do akceptacji, za wyjątkiem tego ostatniego -
"patriotyzmu polskiego". Czym to się mierzy? Poza tym nie bardzo wierzę
że ci "bezwyznaniowi" byliby traktowani tak samo jak chrześcijanie.

> To hasła dla niepoważnych ludzi - bo czym jest np. ta ,,wolność"? Potrafisz
> wytłumaczyć? A ,,równość"? A ,,braterstwo"?

Jasne, każdy uczciwy człowiek powinien to wiedzieć. Te wartości się
dopełniają i  oddzielnie w sumie nic by nie znaczyły. Co komu po
wolności bez równości, i odwrotnie - co komu po równości bez wolności?
Ktoś mówi że jest wolny w kraju gdzie nie ma równości i braterstwa to
prawi dyrdymały jak nawiedzony kaznodzieja.

> A w którym jest?
> No bo wiesz, jeśli nie potrafisz umiejscowić takiego wzorca, to albo jesteś
> niepoważny, albo powinieneś go sam założyc. Krytykancka postawa przy
> równoczesnej bierności i braku łączności z realiami to nie jest coś, z
> czego można być w zyciu dumnym.

Tylko w krajach którym najbliżej do komuny, czyli Szwecja, Japonia, Korea Płd, Nowa
Zelandia itd.
Krytyka jest elementem wolności. Ilu to już ludzi gryzie piach z tego powodu...

113. Data: 2018-10-27 11:39:19

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-25 o 15:59, XL pisze:
> Mam taki pieniążek francuski z dziurką na środku - na obwodzie napis
> ,,Liberte, Egalite, Fraternite", o taki dokładnie:
> https://i.ucoin.net/coin/2/535/2535887-2/france-10-c
entimes-1921.jpg
> [...]
> nanizać na swoje rzemyki czy plecionki z trawy, bo nago chodziły, więc
> kieszeni nie miały - i nawet w założeniach zawartych w tej pięknej
> trzywyrazowej sentencji ubrań tych nigdy nie miały mieć, bo nie po to je
> zawojowano, żeby im dać cokolwiek z tego napisu.
> Tak to te Twoje wyidealizowane ,,Wolność, Równość i Braterstwo" wyglądały w
> praktyce!
>

> Dlatego TERAZ oni przyszli po swoje - do starych, tłustych europejskich
> postkolonialnych republik, wyrosłych na ich krwi, pocie i utrzymywanym

Te Wartości nie przewidują czegoś takiego jak kraje narodowe, i to m.in
jest w nic dobre i pożądane. Jakim prawem jakaś łajza stawia płot i nie
wpuszcza za niego innych ludzi?

114. Data: 2018-10-27 11:40:02

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-25 o 21:50, Kviat pisze:

> Aha.
> I wszystko jasne...
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Chyba zawsze było jasne - wymyśliłeś jakieś Rajtuzy, i parę innych
rzeczy i przez szmat czasu je komentowałeś i do nich się odnosiłeś.

115. Data: 2018-10-27 14:26:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-27 o 11:40, Trybun pisze:

> Chyba zawsze było jasne - wymyśliłeś jakieś Rajtuzy, i parę innych
> rzeczy i przez szmat czasu je komentowałeś i do nich się odnosiłeś.

Kartuzy ćwoku. Nawet czytać nie potrafisz.
Kartuzy to taka miejscowość, która nie jest schowana w innym wymiarze:

https://www.google.pl/maps/place/83-300+Kartuzy/@54.
3363637,18.1785754,14z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x46f
d9a7cf97459e7:0x672209d507f6e0b!8m2!3d54.3343!4d18.1
972

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

116. Data: 2018-10-27 18:53:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Niestety nie, to raczej domena tzw prawicowców.

Niestety nie. Chcielibyśmy być w tym bardziej oryginalni, ale niestety nie
jesteśmy.

> Gdy czasem popatrzę na
> tezy głoszone choćby w tv Republika to zwyczajnie robi mi się niedobrze.

To może być kwestia raczej zbyt tłustej lub jednostronnej diety.

> Bez urazy, ale z mojego punktu widzenie musi z Tobą być coś nie tak.
> Przykład - np skąd z czego ta pogarda do ludzi różniących się czymś od was?

Czym konkretnie? Nie gardzimy niepełnosprawnymi, skośnookimi, łysymi,
kobietami z owłosionymi nogami, dziećmi, czarnoskórymi... Jakie to rożnice
masz na myśli? Czyżby światopoglądowe?

> Wszystko jasne i do akceptacji, za wyjątkiem tego ostatniego -
> "patriotyzmu polskiego". Czym to się mierzy?

Poziomem nacjonalizmu. Czyli dokładnie tym samym, czym się mierzy
patriotyzm niemiecki choćby, zawarty w ich hymnie. Oni śpiewają
,,Deutschland, Deutschland uber alles". Patriotyzm polski - Polska ponad
wszystko.
I jeżeli ktoś zarzuca POLAKOM z RN nacjonalizm, niech się pilnie przyjrzy
hymnowi Niemiec!

> [...]
> Ktoś mówi że jest wolny w kraju gdzie nie ma równości i braterstwa to
> prawi dyrdymały jak nawiedzony kaznodzieja.

Powtarzam pytania, które pozostawiłeś bez odpowiedzi:
Pyt. 1) Co to jest wolność?
Pyt. 2) Co to jest równość?
Pyt. 3) Co to jest braterstwo?

> Tylko w krajach którym najbliżej do komuny, czyli Szwecja,

:-))))

> Japonia,

:-))

> Korea Płd,

:-))

> Nowa Zelandia itd.

Dobre:-))

> Krytyka jest elementem wolności. Ilu to już ludzi gryzie piach z tego powodu...

Gdyby nie oni, lewactwo i komunizm już dawno rozlałoby się po całej Ziemi.
Bez krytyki jest tylko głęboki komunizm do "wyboru".

--
XL

117. Data: 2018-10-27 19:19:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-27 o 18:53, XL pisze:

> Czym konkretnie? Nie gardzimy niepełnosprawnymi, skośnookimi,

Rasą.

> łysymi,
> kobietami z owłosionymi nogami, dziećmi, czarnoskórymi...

Rasą.

> Jakie to rożnice
> masz na myśli? Czyżby światopoglądowe?

Czego znowu nie rozumiesz?

> Poziomem nacjonalizmu.

Słuszne pytanie. Czym to się mierzy?

> Czyli dokładnie tym samym, czym się mierzy
> patriotyzm niemiecki

Czyli czym się to mierzy?

> choćby, zawarty w ich hymnie. Oni śpiewają
> ,,Deutschland, Deutschland uber alles". Patriotyzm polski - Polska ponad
> wszystko.

Nacjonalizm, to nie jest patriotyzm.

> I jeżeli ktoś zarzuca POLAKOM z RN nacjonalizm, niech się pilnie przyjrzy
> hymnowi Niemiec!

Tylko idiota tłumaczy swoje złodziejstwo złodziejstwem kogoś innego.
Tyle razy cię tego uczyłem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

118. Data: 2018-10-27 20:29:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Czyli czym się to mierzy?

> Nacjonalizm, to nie jest patriotyzm.

> Tylko idiota tłumaczy swoje złodziejstwo złodziejstwem kogoś innego.

Kolejni złodzieje - sami tacy w tej Unii:

,,Marsylianka

I naprzód marsz, Ojczyzny dzieci,
Bo nadszedł chwały naszej dzień.
To tyran przeciw nam zawiesił
Zbroczony krwawo sztandar ten.
Zbroczony krwawo sztandar ten.
Słyszycie z bitew pól niesiony.
Żołnierzy przeokrutnych ryk?
Już idą, wam zaciągnąć stryk,
By zarżnąć wasze syny, żony

Refren:
Do broni, bracia dziś!
Zewrzyjcie szyki wraz!
I marsz, i marsz!
By ziemię krwią
napoić, przyszedł czas!

Cóż chce służalczy tłum i zmowy
Ludzi, co zdradę wszędzie ślą,
I łańcuch hańby już gotowy,
Czyjże kark skrępować chcą?
Czyjże kark skrępować chcą?
Wstyd nasz, Francuzi, czy czujecie?
Czy wasza krew nie burzy się,
Że tyran wolnych wtłoczyć chce
Pod jarzmo, co niewolnych gniecie?

Refren: Do broni...

Co? Stopa obcych najezdników
Świeży kwiat naszych wojowników
Ma skalać siedzib naszych próg?
Lec ma od miecza podłych sług?
Lec ma od miecza podłych sług?
Przebóg! Żołdacka dłoń skalana
Ma karki nasze w jarzmo wbić
A jeśli nam pozwolą żyć,
Masz to być łaską sług tyrana?

Refren: Do broni...

Biada despotom, zdrajcom biada!
Zadrżyj, o hańbo naszych dni!
Przez was Ojczyzna kona blada,
A ojcobójstwo woła krwi!
A ojcobójstwo woła krwi!
Wojaków dość, by was wyparli,
A jeśli zginie młodsza brać,
To Francja każe zmarłym wstać
I z mieczem na was spadną zmarli.

Refren: Do broni...

Francuzy, wielkoduszni wojownicy
Niosą lub wstrzymują cios!
Szczędzą te żałosne ofiary
Co się na nich boją unieść broń!
Co się na nich boją unieść broń!
Lecz nie tych krwawych despotów,
Lecz nie tych sprzedawczyków Bouillé
Te wszystkie bezlitosne tygrysy
Co matki łono rozerwały!

Refren: Do broni...

O miłości Ojczyzny święta!
Dziś w zemście prowadź, wspieraj nas.
O Wolności w sercach zaklęta!
Z obrońcy Twymi wespół walcz.
Z obrońcy Twymi wespół walcz.
Zwycięstwo z Tobą dziś wspaniałe,
Gdy z nami mężnych głosów duch.
Niech zobaczy śmierci bliski wróg
I tryumf twój, i naszą chwałę.

Refren: Do broni...

(tzw. Kuplet dziecięcy)
Żołnierskie wybierzemy losy,
Gdy nasi bliscy padną już,
To my ich odnajdziemy prochy,
To tam znajdziemy ślad ich cnót!
To tam znajdziemy ślad ich cnót!
Ich przeżyć nie jesteśmy radzi,
Wolimy z nimi dzielić grób.
Nam dany będzie zaszczyt ów
Ich pomścić albo pójść w ich ślady.

Refren: Do broni..."

> Tyle razy cię tego uczyłem.

Bo uczyć to trza umić!
Spadaj, bo nudzisz.

--
XL

119. Data: 2018-10-27 20:47:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Kolejni złodzieje - sami tacy w tej Unii:

> [...]

Hymn Włoch:

,,Bracia Włosi
Italia się budzi
Hełmem Scypiona
zdobi swą głowę.
Gdzie jest zwycięstwo?
Niech schyli swą głowę
Gdyż niewolnicą Rzymu
Uczynił ją Bóg.
Zewrzyjmy szeregi
gotowi na śmierć
gotowi na śmierć
Italia wezwała!
Od wieków byliśmy
Deptani, poniżeni
Gdyż nie jesteśmy nacją
Gdyż jesteśmy podzieleni
Zbierzmy się pod jedną
Flagą i nadzieją
Że będziemy razem
Gdyż wybiła już godzina
Zewrzyjmy szeregi
gotowi na śmierć
gotowi na śmierć
Italia wezwała!
Jednoczmy się, miłujmy się
W jedności i miłości
Ujawnijmy ludziom
Drogi Pana
Przysięgnijmy ocalić
Naszą ojczystą ziemię
Zjednoczeni przez Boga
Któż radę nam da?
Zewrzyjmy szeregi
gotowi na śmierć
gotowi na śmierć
Italia wezwała!
Od Alp po Sycylię
Wszędzie jest Legnano
Każdy człek ma serce
I dłoń jak Ferrucio
I wszystkie dzieci Italii
Są zwane Balilla
Dźwięk każdego dzwonu
Nieszpory oznajmiał
Zewrzyjmy szeregi
gotowi na śmierć
gotowi na śmierć
Italia wezwała!
Najemne miecze
Jak cienkie trzciny
Już Austriacki orzeł
stracił swe pióra
Krew włoską
Krew polską
pił wraz z Kozakiem
Lecz wypaliła mu serce
Zewrzyjmy szeregi
gotowi na śmierć
gotowi na śmierć
,,

Straszne złodziejstwo! i w dodatku z odniesieniami do BOGA, w dodatku
pisanego WIELKĄ literą!

--
XL sami złodzieje w tej Unii!

120. Data: 2018-10-27 20:50:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-27 o 20:29, XL pisze:

> Kolejni złodzieje - sami tacy w tej Unii:

Nie zrozumiałaś analogii.
Łopatologicznie dla faszystki: tylko idiota tłumaczy swój nacjonalizm
nacjonalizmem innych.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Jak kościół ukrywa zboków... w Polsce