Strona główna Grupy pl.rec.uroda /Importerzy/Jestem zainteresowany nawiązanien kontaktów handlowych... Re: /Importerzy/Jestem zainteresowany nawiązanien kontaktów handlowych...

Re: /Importerzy/Jestem zainteresowany nawiązanien kontaktów handlowych...

From: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: /Importerzy/Jestem zainteresowany nawiązanien kontaktów handlowych...
Date: Thu, 22 Jan 2004 21:14:46 +0100

Użytkownik "freelander" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:buooat$53v$1@news.onet.pl...
>oryginalne
> (testery) perfumy francuskie. Chodzi mi o to, aby były cenowo zbliżone
do
> tych ze "stadionu xx-lecia", ale, żebym miał faktury-dowody zakupu od
> importera. Czy to możliwe,

To chyba nie możliwe. Skoro mają to być oryginalne perfumy-testery to
cena na pewno nie będzie taka jak na bazarze, nie dostaniesz na to
faktury bo to są rzeczy "not for sale" - dodawane do określonej parti
towaru. Natomiast jeśli mają cenowo zbliżone do bazarowych to na pewno
nie będą oryginalne i fakturę dostaniesz bez problemu.

> Wiem, że
> przynajmniej jest jeden taki sklepik w Centrum W-wy (taka
budka/kwiaciarnia
> nieopodal Chmielnej) i funkcjonuje to legalnie. Są tam testery
oryginalnych
> perfum w cenie zbliżonej do "stadionowych"-właśnie coś takiego mnie
> interesuję.

A sprawdzałeś czy są oryginalne czy tylko ktoś Ci powiedział? Może jest
na butelkach napis "w typie" - wtedy to legalne, natomiast jeśli dobrze
zrobione podróbki sprzedaja jako oryginały (nie jest zaznaczone że to
produkt podobny) to jest nielegalne.

> Dodatkowo chciałem uzupełnić asortyment o drogie/markowe apaszki i
krawaty
> (np.Versace Dior D&G etc.).

Jak pisała Dunia - sprzedając określone towary, kierujesz ofertę do
jednej grupy odbiorców - albo robisz ekskluzywny sklep z dodatkami
markowymi i bardzo drogimi (+ oryginalne perfumy) albo sklepik w typie
budki dworcowej i sprzedajesz coś w cenach budkowych (podróbki i chusty
"indyjskie"). Inaczej ani ludzie kupujący tanie perfumy ani luksusowa
klientela nie przyjdą...

--

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html