/Importerzy/Jestem zainteresowany nawiązanien kontaktów handlowych...

1. Data: 2004-01-22 14:30:56

Temat: Re: /Importerzy/Jestem zainteresowany nawiązanien kontaktów handlowych...
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jan 2004 15:56:34 +0100, freelander <m...@o...pl> wrote:
: Mam zamiar otworzyć nieduży sklepik w Centrum W-wy i jestem zainteresowany
: nawiązaniem kontaktów handlowych z osobami importującymi oryginalne
: (testery) perfumy francuskie. Chodzi mi o to, aby były cenowo zbliżone do
: tych ze "stadionu xx-lecia", ale, żebym miał faktury-dowody zakupu od
: importera. Czy to możliwe, jak wyglądałaby taka współpraca. Wiem, że
: przynajmniej jest jeden taki sklepik w Centrum W-wy (taka budka/kwiaciarnia
: nieopodal Chmielnej) i funkcjonuje to legalnie. Są tam testery oryginalnych
: perfum w cenie zbliżonej do "stadionowych"-właśnie coś takiego mnie
: interesuję.

co prawda to NTG, ale zawsze myslalam, ze w tej budce podroby sprzedaja. a
tu sie okazuje, ze testery, i to legalnie!
hm, ciekawe, czemu perfumerie nie sprzedaja "oryginalnych testerow" za ceny
stadionowe. :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-01-22 14:56:34

Od: "freelander" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
Dodatkowo chciałem uzupełnić asortyment o drogie/markowe apaszki i krawaty
(np.Versace Dior D&G etc.). Czy ktoś ma doświadczenie w tym zakresie, czy
ktoś może prowadzi podobny sklepik, czy ktoś się zajmuję importem podobnych
rzeczy. Dodam, że nie interesują mnie typowe podróby. Proszę o pomoc w
odpowiedzi i dziękuję z góry.
Marcin.
P.S.
Ewentualnie proszę o jakieś propozycje zatowarowania w/w sklepiku
(niedużego) asortymentem podobnym (kosmetyki, drogie gadżety na prezent
etc.)
thx za wszelkie info...

1. Data: 2004-01-22 15:10:01

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

freelander wrote:

Wiesz, 'perfumy stadionowe' i apaszki od Diora to jednak zupelnie inna
klientela... zapewniam Cie, ze kobieta, ktora stac na apaszke za
kilkaset zlotych nie bedzie kupowala jakichs testerow... no, chyba ze
chodzi Ci o wyroby dioro-podobne...

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

1. Data: 2004-01-22 16:03:38

Od: "freelander" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| tu sie okazuje, ze testery, i to legalnie!
| hm, ciekawe, czemu perfumerie nie sprzedaja "oryginalnych testerow" za

Sam jestem ciekaw, ale skoro to jest kwiaciarnia z perfumami i normalnie
funkcjonuje (nic spod lady...) to chyba legal. A dlaczego perfumeria nie
(?), to trzeba by się dyrekcję owych perfumerii zapytać... :))

1. Data: 2004-01-22 16:45:33

Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sam jestem ciekaw, ale skoro to jest kwiaciarnia z perfumami i normalnie
> funkcjonuje (nic spod lady...) to chyba legal. A dlaczego perfumeria nie
> (?), to trzeba by się dyrekcję owych perfumerii zapytać... :))

Pracownicy też sprzedają na boku testery, które dostają od kierownika
(dorabiaja sobie w ten sposób),
ceny niższe, produkt taki sam a pracownik dorobi!

pzdr,
Slawka

1. Data: 2004-01-22 17:50:33

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia napisał/a w news:400FE7C9.12327B5@nielubiespamu.o2.pl:

> Wiesz, 'perfumy stadionowe' i apaszki od Diora to jednak zupelnie
> inna klientela... zapewniam Cie, ze kobieta, ktora stac na apaszke
> za kilkaset zlotych nie bedzie kupowala jakichs testerow...

No chyba, że do apaszki tester gratis.

mips

PS Dunia, przepraszam, ale skaner odmawia współpracy. Jak się
przestanie buntować, zeskanuję Ci ten artykuł z TS i podeślę link do
niego na "zbiorowy priv" ;)
PS2 Mozilla? Konto na O2??? :))

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-22 20:14:46

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "freelander" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
do
> tych ze "stadionu xx-lecia", ale, żebym miał faktury-dowody zakupu od

To chyba nie możliwe. Skoro mają to być oryginalne perfumy-testery to
cena na pewno nie będzie taka jak na bazarze, nie dostaniesz na to
faktury bo to są rzeczy "not for sale" - dodawane do określonej parti
towaru. Natomiast jeśli mają cenowo zbliżone do bazarowych to na pewno
nie będą oryginalne i fakturę dostaniesz bez problemu.

> [...]
oryginalnych
> perfum w cenie zbliżonej do "stadionowych"-właśnie coś takiego mnie

A sprawdzałeś czy są oryginalne czy tylko ktoś Ci powiedział? Może jest
na butelkach napis "w typie" - wtedy to legalne, natomiast jeśli dobrze
zrobione podróbki sprzedaja jako oryginały (nie jest zaznaczone że to
produkt podobny) to jest nielegalne.

> Dodatkowo chciałem uzupełnić asortyment o drogie/markowe apaszki i
krawaty
> (np.Versace Dior D&G etc.).

Jak pisała Dunia - sprzedając określone towary, kierujesz ofertę do
jednej grupy odbiorców - albo robisz ekskluzywny sklep z dodatkami
markowymi i bardzo drogimi (+ oryginalne perfumy) albo sklepik w typie
budki dworcowej i sprzedajesz coś w cenach budkowych (podróbki i chusty
"indyjskie"). Inaczej ani ludzie kupujący tanie perfumy ani luksusowa
klientela nie przyjdą...

--

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-01-22 21:00:46

Od: "kacperczyk mikołaj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

freelander <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> Ewentualnie proszę o jakieś propozycje zatowarowania w/w sklepiku
> (niedużego) asortymentem podobnym (kosmetyki, drogie gadżety na prezent
Nie wiem czy Ci to pomoze, ale ostatnio taki tester byl w bezplatnej
reklamowce/gazecie Activist Ekskluzive (dostarczanej bezplatnie poczta do
prenumeratorow) , ale to chyba woda po goleniu (Pierre cardin bleu marine) -
moze jak sie zkontaktujesz z redakcja, to Ci sprowadza.
pozdr. i zycze sukcesu

1. Data: 2004-01-22 21:10:50

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

kacperczyk mikołaj napisał/a w news:bupdlt$nu9$1@inews.gazeta.pl:

[ciach całość]

Wkurzasz mnie. Plonk.

mips

1. Data: 2004-01-22 21:20:49

Od: "kacperczyk mikołaj" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@p...pl> napisał(a):

> kacperczyk mikołaj napisał/a w news:bupdlt$nu9$1@inews.gazeta.pl:
>
> [ciach całość]
>
> Wkurzasz mnie. Plonk.
>

> mips
To na ul.Mysia do urzedu cenzury... na skarge...a co...????
pozdr

Stanik Avocado - spieszę donieść
Znowu tusz do rzes
Radical
Avon - preparat spowalniajacy odrastanie wlosow
zmiany w "Twoj Styl. Look"