Znowu tusz do rzes

1. Data: 2004-01-22 11:45:19

Temat: Znowu tusz do rzes
Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obrazilam sie na Max Factora.. Kupilam swoj ulubiony 2000 calorii i po 3
tygodniach nie mam sie czym malowac.. Poswiecam chyba z 10 minut na
malowanie nim rzes, bo jest strasznie gesty i robi grudki :| Nie wiem czy
trafilam na jakis pechowy egzemplarz, czy ogolnie 2000 cal sie popsul hmm
Faktem pozostje ze musze kupic cos nowego i wzrok moj padl na More Lashes
ktory na Allegro mozna kupic juz za 24 zl hmmm ale zastanawiam sie, czy ta
cena nie jest aby za niska? W sklepie ok 49zl kosztuje z tego co wiem. Nie
chcialabym sie naciac drugi raz, bo znienawidze Max Factora forever ;))

P.S. Jak to sie stalo, ze wczesniej nigdy nie kupilam kremu glicerynowego
Avonu! Ten kremik jest boski. I nie ma nic wspolnego z obrzydliwymi
glicerynowymi, z ktorymi stykalam sie dotychczas ;)))

Pozdrawiam
tuska wyleczona z glicerynowego wstretu ;))

1. Data: 2004-01-22 20:04:29

Temat: Re: Znowu tusz do rzes
Od: "Bam" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusia" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Avonu! Ten kremik jest boski. I nie ma nic wspolnego z obrzydliwymi
> glicerynowymi, z ktorymi stykalam sie dotychczas ;)))

Hej!
Moim zdaniem nie za nie za niska.
Ostatnio, tak od roku, tusze kupuję tylko na allegro i jak dotąd zawsze
trafiam na dobre.
Ostatnio kupiłam za grosze dosłownie niemiecki Maybelline, Jade się pod nim
podpisuje.
Jest wydłużający i niebieski i the best!
Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz. ;)
Lepiej kupować u "hurtowników", pojedyńcze mogą zalegać kosmetyczki i po tym
być sprzedawane.
Pozdrawiam
Barbara

Radical
Avon - preparat spowalniajacy odrastanie wlosow
zmiany w "Twoj Styl. Look"
jeszcze w kwestii basmy
Peeling do cery mieszanej