Radical

1. Data: 2004-01-22 10:29:05

Temat: Radical
Od: "agata" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzywal ktos moze serii do pielegnacji wlosow RADICAL?? Z podwojna iloscia
skrzypu polnego. Chodzi mi glownie o ampulki. Czy sa warte swojej reklamy,
czy naprawde stymuluja wlos do wzrostu.
A moze ktos moglby mi doradzic jakis innych specyfikow do slabych i
wypadajacych wlosow? ("wychodza gaarsciami")
Dziekuje za kazda porade.
Agata (jeszcze z wlosami:))

1. Data: 2004-01-22 11:50:19

Temat: Re: Radical
Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agata napisał:

> [...]
> A moze ktos moglby mi doradzic jakis innych specyfikow do slabych i
> wypadajacych wlosow? ("wychodza gaarsciami")

Bardzo wiele tu juz bylo na ten temat, ale poniewaz sama jeszcze
niedawno mialam taki problem, to sie podziele doswiadczeniami
odnosnie tego, co pomoglo. Po pierwsze - badania (hormony, krew, poziom
pierwiastkow) wykazaly niedobor cynku i zelaza. Wiec cynk i zelazo,
koniecznie osobno (jedno rano, drugie wieczorem), bo ponoc
blokuja swoje przyswajanie.

Poza tym:
1. tabletki ze skrzypu polnego (te jadlam w poludnie, zeby nie
interferowaly z cynkiem i zelazem ;))
2. odzywka Henna Treatment Wax
3. odstawienie slodzikow i wszelkiego pozywienia typu "light"
(czytalam, ze slodziki moga blokowac przyswajanie mikrolementow;
wiem, ze to brzmi troche jak porada z magla i nie mam naukowych
zrodel, zeby to potwierdzic, ale wyglada na to, ze u mnie pomoglo)

Nie widzialam natomiast zadnych efektow po toniku Neril Haar Reaktiv
Garniera, wiec IMHO szkoda na to pieniedzy.

Pozdrawiam i powodzenia :)

BA

1. Data: 2004-01-22 16:55:39

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pierwiastkow) wykazaly niedobor cynku i zelaza. Wiec cynk i zelazo,
> koniecznie osobno (jedno rano, drugie wieczorem), bo ponoc

n o a ja mialam problem z paznokciami i kupilam polecana na grupie
Silice........:))) wloski troche wypadaly ale tak w normie :) i Po 2
miesiacach lykania tychze tebletek paznokcie dalej w kiepskim stanie a wlosy
jak marzenie. Praktyczinie to co wypada jest niezauwazalne (a ze mam dlugie
to jednak bylo sporow widac klebiacych sie wlosow np na poduszce albo
siedzeniu autka)
troszke to [ot] ale moze sie komus ta informacja przyda ;)

pozdr

1. Data: 2004-01-22 17:10:16

Temat: Re: Radical - dłuuugie
Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, jestem chyba weteranką problemów z włosami - testuję na sobie już od
1,5 roku i mam zdanie o prawie wszystkich specyfikach na tej grupie
omawianych: Bardzo dobre rezultaty dało stosowanie olejku rycynowego na
ciepło i nafty kosmetycznej. Nanoszenie na skórę głowy soku ze startej rzepy
( piecze!) też rewelacyjne... Minusem tych zabiegów jest jednak
pracochłonność i czasożerność.
Od początku grudnia używam ( i nic poza tym, oprócz oczywiście witaminek)
szamponu Dermena. Reklamowali go właśnie wtedy - polski patent na wypadające
włosy. Oczywiście kupiłam (ok. 24 zł) I po dwóch miesiącach mogę go polecić
z czystym sumieniem. Używa się go bardzoa fajnie - szybko a nie jak przy
tych wszystkich woskach, odzywkach olejkach itd. Jedynie co dodałam w ramach
racjonalizacji, to po napienieniu, masuję intensywnie skórę głowy ok 5 min.
Potem spłukuję, nanoszę odżywkę joanny bez spłukiwania, i rozczesuję włosy,
sięgające ramion. Po całkowitym rozczesaniu tracę ok 10 włosów i tylko parę
z nich jest z cebulką a wazne jest to, że wlosy mam cieniutkie. Fakt, że po
tamtych różnych smarowidłach włosy rosły jak szalone, ok. 2 cm na m-c. Po
tym szamponie już tak nie jest. Szampon jest do codziennego użytku (ja co 2
dni) i ponoć jest też żel z tym samym składnikiem ale w paru aptekach
pytaałam i nie było.
Pozostałam też wierna ulubionemu balsamowi petrole (raz tygodniu na same
włosy i na pół godz. w ręcznik)

--
pozdrawiam - yewka
wroclaw

1. Data: 2004-01-23 12:06:02

Od: " konopielka" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skrzypovita i szmpony z Rzepą Z Joanny

1. Data: 2004-01-25 11:29:48

Temat: Odp: Radical
Od: "TiTi" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Warto sprobowac preparatu Vitapil firmy Puritan`s Spride. Jest to
odpowiednia kombinacja skladnikow witaminowo-mineralnych w zapobieganiu
nadmiernemu wypadaniu, lamliwosci i rozdwajaniu wlosow. Jest takze Merz
Special, niektorzy chwala jego dzialanie na wlosy.
A co do odzywek to bardzo dobre efekty przynosi Wax hair codnitioner. Sa
wersje do wlosow ciemnych i blond, a mozna ja kupic glownie w aptekach i
sklepach zielarskich.

Pozdrawiam

Użytkownik agata <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:buo8lj$mbc$...@k...ds.pg.gda.pl...
> [...]
> A moze ktos moglby mi doradzic jakis innych specyfikow do slabych i
> wypadajacych wlosow? ("wychodza gaarsciami")

Avon - preparat spowalniajacy odrastanie wlosow
zmiany w "Twoj Styl. Look"
jeszcze w kwestii basmy
Peeling do cery mieszanej
piersi - moze wstydliwe moze nie...