jeszcze w kwestii basmy

1. Data: 2004-01-21 22:50:47

Temat: jeszcze w kwestii basmy
Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy pofarbuje naturalne blond włosy? Bo gdzieś słyszałam, że nie da rady.
I czy ma sens nakładanie basmy na włosy pofarbowane na brązowo w celu
podkreślenia koloru? Wiem, że po środkach ziołowych nie można już zastosować
tradycyjnej farby, więc wolę nie ryzykować.

--
Renya

1. Data: 2004-01-21 23:03:17

Temat: Re: jeszcze w kwestii basmy
Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renya <r...@p...fm> napisał/a:

> Czy pofarbuje naturalne blond włosy?

IMO naturalne blond włosy nie chwycą koloru basmą.

> I czy ma sens nakładanie basmy na włosy pofarbowane na brązowo w
celu
> podkreślenia koloru?

Raczej nie ma. Jeżeli chcesz podkreślić kolor, to proponuje
nabłyszczyć włosy np. jedwabiem.

Wiem, że po środkach ziołowych nie można już
> zastosować tradycyjnej farby, więc wolę nie ryzykować.

Moja rada: nie ryzykuj!!! :-)
Ja już zaprzestałam eksperymentów na włosach...

Pozdrawiam serdecznie,

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda: http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-22 06:37:42

Od: "nevelig" <nevelig@Bez_Spamu.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renya" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> Czy pofarbuje naturalne blond włosy?

Raczej nie, ja mam ciemny blond (albo jasny brąz, zależy od światła ;-) i po
wczorajszym "farbowaniu" basmą włosy ledwo ledwo zmieniły kolor - może o pół
tonu. Mnie to akurat odpowiada, bo basmę traktuję jak odżywkę, nie farbę,
ale jeśli chcesz mocniejszego efektu, to basma raczej się z tym nie upora.
No a do jasnego blondu to już w ogóle nawet na opakowaniu nie polecają.

Pozdr.
Ula

Peeling do cery mieszanej
piersi - moze wstydliwe moze nie...