zmiany w "Twoj Styl. Look"

1. Data: 2004-01-22 07:26:59

Temat: zmiany w "Twoj Styl. Look"
Od: "Asia Witek" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronach Pressa (www.press.pl) podaja ze od kwietnia Look bedzie
kwartalnikiem, a nie jak dotychczas miesiecznikiem oraz ze nastapila zmiana
na stanowisku Naczelnej Looka. Z plusow: nowy Look ma zwiekszyc objetosc
oraz poszerzyc tematyke o zdrowy styl zycia i fitness.

Aha, jak juz zajrzycie na strone pressa, to na dole jest taka sympatyczna
gra "paparazzi". Wciaga. Zeby nie bylo ze nie ostrzegalam ;))

Asiek

1. Data: 2004-01-22 13:32:23

Temat: Re: zmiany w
Od: "kacperczyk mikołaj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek <a...@b...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Aha, jak juz zajrzycie na strone pressa, to na dole jest taka sympatyczna
> gra "paparazzi". Wciaga. Zeby nie bylo ze nie ostrzegalam ;))

...Maly naklad, duzo zwrotow - no nie wyszlo...he,he,he...

1. Data: 2004-01-22 16:34:06

Temat: Re: zmiany w "Twoj Styl. Look"
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek napisał/a w news:bunu5q$neb$1@absinth.dialog.net.pl:

> od kwietnia Look bedzie kwartalnikiem, a nie jak dotychczas
> miesiecznikiem

No to całe szczęście, że nie zdążyłam zaprenumerować. Szkoda, niezłe
pismo było, chociaż zdecydowanie wolałam Votre Beaute. Teraz Look
pewnie w ogóle zejdzie na psy (nie obrażając psów ;))

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-22 16:54:08

Od: "kacperczyk mikołaj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
> pismo było, chociaż zdecydowanie wolałam Votre Beaute. Teraz Look
> pewnie w ogóle zejdzie na psy (nie obrażając psów ;))

A co to jest to "Votre Beaute"...? Jakies pismo niszowe...???????????

1. Data: 2004-01-22 20:44:29

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kacperczyk mikołaj" <p...@g...pl>
napisał w wiadomości news:buov7g$nl4$1@inews.gazeta.pl...

> A co to jest to "Votre Beaute"...? Jakies pismo

Z tego co wiem,to było:-)

jeszcze w kwestii basmy
Peeling do cery mieszanej
piersi - moze wstydliwe moze nie...