Stanik Avocado - spieszę donieść

1. Data: 2004-01-22 11:56:35

Temat: Stanik Avocado - spieszę donieść
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj w końcu dostałam go do rąk, model salamanca:
http://www.avocado.com.pl/show.php?nazwa=salamanka&
Romiar 75H. Jest bardzo wygodny i dobrze trzyma, aczkolwiek miseczka
mogłaby być większa. To niby jest taki model, że mięsko górą wyłazi, tym
niemniej. W każdym razie energicznych prac/ćwiczeń się w tym wykonywać
nie da; normalnie funkcjonować - owszem. Wczoraj ledwie się dopinałam na
pierwsze haftki, dziś spokojnie na drugie, a nawet na trzecie; znaczy
trochę się rozciągnął.
W sumie jestem dość zadowolona, nie zwrócę im tego modelu i będę go
nosić, ale następny zamówię pewnie jakiś inny (ale to dopiero w
przyszłym miesiącu).

UlaK, wreszcie w wygodnym staniku

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-01-22 12:03:30

Temat: Re: Stanik Avocado - spieszę donieść
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałam napisać o majtkach.
Zamówiłam rozmiar L (który normalnie noszę, np majtki z firmy Eldar) i
są zdecydowanie za duże.
Jak będziecie sobie zamawiać, to bierzcie o rozmiar mniejsze.

UlaK

1. Data: 2004-01-22 13:04:05

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała <u...@h...pl> napisał(a):

> Jak będziecie sobie zamawiać, to bierzcie o rozmiar mniejsze.

Mam wrażenie, że Avocado chyba odbiło rozmiarowo. Ostatnia dostawa została
zwrócona w całości. Mam parę sztuk od nich z poprzednich katalogów i jestem
zadowolona. Z tej dostawy wszystko jest na mnie duże. (Nie schudłam.)
Miseczki musiałabym chyba watą wypychać, choć to takie samo C, co poprzednio.
Pomyślałam, że wymienię na coś B. A kuku, rozmiar B znikł z katalogu w ogóle.
No cóż, miło było.

Natomiast jestem bardzo zadowolona z ostatnich zakupów na wyprzedaży w
CUBUSie. 80C pasujące na mnie jak ulał, ładniutkie wszystko, ceny 19,90-
24,90. Nabyłam 4 sztuki, he, he.

JoP

1. Data: 2004-01-22 13:11:12

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

>Natomiast jestem bardzo zadowolona z ostatnich zakupów na wyprzedaży w
>CUBUSie. 80C pasujące na mnie jak ulał, ładniutkie wszystko, ceny 19,90-
>24,90. Nabyłam 4 sztuki, he, he.
>
>JoP

G i H to raczej w normalnym sklepie nie dostanę :->
Felina robi G, ale też nie można dostać, pan musi zamawiać w hurtowni, w
hurtowni nie mają itd.
UIaK

1. Data: 2004-01-22 14:29:09

Od: "Ilona" <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam, ale nie moglam sie powstrzymac

boze, jak ja Wam zazdroszcze...C,D...H!!!!jezu...a gdzie moje mizerne
A??...:(((

coz za brak sprawiedliwosci na tym swiecie...buuu

pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2004-01-22 14:34:18

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jan 2004 14:58:46 +0000 (UTC), Miśka <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
: Ilona <i...@y...com> napisał(a):
:
: > boze, jak ja Wam zazdroszcze...C,D...H!!!!jezu...a gdzie moje mizerne
: > A??...:(((
: > coz za brak sprawiedliwosci na tym swiecie...buuu
:
: Eeee, nie rozpaczaj tak, zupełnie nie ma co:))) Małe jest piękne, duże jest
: piękne, każde na swój sposób...:)))

male ma powazna wade - w kazdym sklepie full wyboru, a ty nie wiesz, na co
kase wydac. na ten przyklad idziesz sobie do takiego sklepu reserved i nie
tyle, ze jestes w stanie naciagnac na siebie rozmiar L, ale jeszcze ci w nim
luzno i mozesz przebierac w niezmierzonym gaszczu S-ek. i caly dzien tudziez
wyplata z glowy :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-01-22 14:46:48

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jan 2004 16:42:14 +0100, Ilona <i...@y...com> wrote:
[...]
: >
: > kasica
:
: nie wiem czy tak dobrze...bo ja tez nie moge sobie stanika kupic, bo
: wszystkie sa za duzeeeee
: no i czy mi nadal tak dobrze?

no faktycznie, to gorzej. tzn. tak samo fatalnie, jak mnie, ale jednak
lepiej, bo z ciuchami zapewne nie masz problemu :)

kasica, na ktorej bluzki z guzikami nie maja zwyczaju sie dopinac

1. Data: 2004-01-22 14:52:10

Od: "Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała <u...@h...pl> napisał(a):

> Wczoraj w końcu dostałam go do rąk, model salamanca:
> http://www.avocado.com.pl/show.php?nazwa=salamanka&

Ładniutki:)

> W sumie jestem dość zadowolona, nie zwrócę im tego modelu i będę go
> nosić, ale następny zamówię pewnie jakiś inny (ale to dopiero w
> przyszłym miesiącu).

A jak z jakością? Zdaje się ktoś tu narzekał na Avocado....

Miśka, również z bardzo fajnym zdobycznym stanikiem z M&S:))

1. Data: 2004-01-22 14:58:46

Od: "Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@y...com> napisał(a):

> [...]
> coz za brak sprawiedliwosci na tym swiecie...buuu

Eeee, nie rozpaczaj tak, zupełnie nie ma co:))) Małe jest piękne, duże jest

Miśka

1. Data: 2004-01-22 15:42:14

Od: "Ilona" <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyplata z glowy :)
>
> kasica

nie wiem czy tak dobrze...bo ja tez nie moge sobie stanika kupic, bo

Znowu tusz do rzes
Radical
Avon - preparat spowalniajacy odrastanie wlosow
zmiany w "Twoj Styl. Look"
jeszcze w kwestii basmy