Stanik Avocado - spieszę donieść

1. Data: 2004-01-22 16:05:42

Temat: Re: Stanik Avocado - spieszę donieść
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jan 2004 16:36:19 +0000 (UTC), Miśka <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
:
: To wszystko prawda, ja o S-kach mogę kompletnie zapomnieć:-( A nie wiedzieć
: czemu tego rozmiaru jest najwięcej, a przecież nastolatki nie stanowią całej
: populacji...

wiesz co, ten problem chyba rozwiazala moja mama: "bo na wieksze rozmiary
wiecej materialu wychodzi". cos w tym jest :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-01-22 16:08:02

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jan 2004 17:33:01 +0100, Robert <> wrote:
:
: Witam Panie,
: nigdy nie moglem zrozumiec kobiet, dlaczego kazda niezaleznie od rozmiaru
: nie jest w jakims stopniu zadowlona ze swoich piersi. Przecież to jest Wasza
: ozdoba. Noscie je z duma, bo kazde sa piekne i idealne.

nie mam nic przeciwko swoim piersiom jako takim, natomiast wybitnie nie
ciesze sie z oferty producentow bielizny i odziezy, ktora na te piersi
powinna pasowac, a tego nie robi...

kasica

1. Data: 2004-01-22 16:10:07

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał/a w

> kasica, na ktorej bluzki z guzikami nie maja zwyczaju sie dopinac

A te bez guzików się marszczą :\

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-22 16:36:19

Od: "Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@k...net> napisał(a):

> male ma powazna wade - w kazdym sklepie full wyboru, a ty nie wiesz, na co
> kase wydac. na ten przyklad idziesz sobie do takiego sklepu reserved i nie
> tyle, ze jestes w stanie naciagnac na siebie rozmiar L, ale jeszcze ci w
nim
> luzno i mozesz przebierac w niezmierzonym gaszczu S-ek. i caly dzien
tudziez
> wyplata z glowy :)

To wszystko prawda, ja o S-kach mogę kompletnie zapomnieć:-( A nie wiedzieć
czemu tego rozmiaru jest najwięcej, a przecież nastolatki nie stanowią całej
> [...]

Miśka

1. Data: 2004-01-22 16:37:36

Od: "Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert <robewaUSUN TO@tenbit.pl> napisał(a):

> [...]
Wasza
> ozdoba. Noscie je z duma, bo kazde sa piekne i idealne.

No toż napisałam, że pikne są...niezależnie od rozmiaru..:)))

Miśka

1. Data: 2004-01-22 16:40:38

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <robewa"USUN TO"@tenbit.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Wasza
> ozdoba. Noscie je z duma, bo kazde sa piekne i idealne.

AMEN
Moje raz mają 85 B, raz 80 C, a kiedyś miały 75 A. Ale takie fajne są. Bo
tylko moje ;-)

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

1. Data: 2004-01-22 18:49:30

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona wrote:

>przepraszam, ale nie moglam sie powstrzymac
>
>boze, jak ja Wam zazdroszcze...C,D...H!!!!jezu...a gdzie moje mizerne
>A??...:(((

Natychmiast przestań zazdrościć! :-)
A tak serio, wiesz jak trudno utrzymać takie wielkie cycki w dobrej
kondycji, a jeszcze trudniej dostać _jakikolwiek_ stanik w takim
rozmiarze? :-(
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-01-22 18:51:42

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert wrote:

> [...]
>nie jest w jakims stopniu zadowlona ze swoich piersi. Przecież to jest Wasza
>ozdoba. Noscie je z duma, bo kazde sa piekne i idealne.

Nie chodzi o to, że brzydkie, bo niebrzydkie, tylko o to ile z nimi
kłopotu :-)
UlaK

1. Data: 2004-01-22 18:53:08

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miśka wrote:

>A jak z jakością? Zdaje się ktoś tu narzekał na Avocado....

Hm, to będę w stanie stwierdzić po jakimś czasie noszenia, ewentualnie
po pierwszym praniu.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

Znowu tusz do rzes
Radical
Avon - preparat spowalniajacy odrastanie wlosow
zmiany w "Twoj Styl. Look"
jeszcze w kwestii basmy