/Importerzy/Jestem zainteresowany nawiązanien kontaktów handlowych...

1. Data: 2004-01-22 21:24:29

Temat: Re: /Importerzy/Jestem zainteresowan y nawiązanien kontaktów handlowych...
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

kacperczyk mikołaj napisał/a w news:buperh$sv7$1@inews.gazeta.pl:

> To na ul.Mysia do urzedu cenzury... na skarge...a co...????

A nic. Głupi jesteś, skoro zmieniasz e-adres. Utłukę cię po ip.
Pa, pa.

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-22 23:04:54

Od: "freelander" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czyście się dobrze wczytali w mojego posta, wydaję mi się, że na za
bardzo... ale mimo wszystko thx za wyczerpujące odpowiedzi i porady.
Marcin.
P.S.
Dodam, że nie chodziło mi o typowe perfumy ze stadionu xx-lecia tylko jest
tam parę stoisk, w których można kupić to samo co np. w EMPik'u, ale za 60%
wartości. Nie wiem czy to jest kradzione, przemycane czy ktoś to przywozi
np. z Niemiec z hurtowni. Są tam typowe testery (50-200ml) w oryginalnych
buteleczkach tyle, że zapakowane np. w tekturowe pudełeczko, są też perfumy
niczym nie różniące się od tych z normalnych perfumerii. Co do jakości, to
nie mam wątpliwości - 100% oryginał, od kilku lat kupuję prywatnie dla
siebie i daję głowę, że w niczym się nie różnią od sklepowych! Chodzi mi
właśnie o kogoś kto np. sprowadza te cuda (nie wiem) z Niemiec, Hiszpanii,
Singapuru we własnym zakresie-hurtowo i z kim mógłbym podjąć współpracę.
Oczywiście za rozsądne pieniądze.
Co do Pań kupujących apaszki Diora po kilkaset PLN, to myślę, że jak będą
mogły również kupić za 60% normalnej ceny swoje ulubione perfumy, to chyba
logiczne, że nie będą przepłacać gdzie indziej. A tak na marginesie, te
Panie co się naprawdę nie liczą z kasą, to nie robią zakupów w Warszawie
tylko np. w Paryżu, czy w Wiedniu.
Co do budki-kwiaciarni, to jest takowa w rzeczywistości, stoi przy Chmielnej
róg Szpitalnej-Kruczej (obok D.H.Arka-nie wiem czy to się tak dalej nazywa),
kiedyś to była typowa kwiaciarenka-teraz są tam właściwie wspomniane
perfumy. Raz nawet osobiście nabyłem H.Bosa, po za tym nieraz tamtędy
przechodziłem gdyż mieszkałem nieopodal (AL.Jerozolimskie 42), także nikt mi
nie mówił, to nie żadna plotka, tylko wspomniałem o tym, gdyż sam/osobiście
tam bywałem. Dodam, że głupio (i bez sensu) mi trochę zapytać się
właścicielki "w jaki sposób zdobywa wspomniany towar, bo ja też chciałbym
tym handlować trzy ulice dalej". Pewnie nie otrzymałbym precyzyjnej
odpowiedzi.
Także, jeżeli ktoś sprowadza/importuję(z hurtowni z Niemiec, Bangladeszu,
Moskwy etc.) perfumy ORYGINALNE (w większych ilościach) za niewielkie
pieniądze, to chętnie nawiąże współpracę. Może ktoś wie o takim importerze i
ma jakieś namiary. Będę wdzięczny za pomoc.
Jak "nie wypali" z perfumami, to poprostu ich nie będzie w moim sklepie,
będzie coś innego...może jakieś propozycje?
Marcin.

1. Data: 2004-01-22 23:22:33

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

freelander <m...@o...pl> napisał/a:
> Nie wiem czyście się dobrze wczytali w mojego posta, wydaję mi się,
że na
> za bardzo...

A czy Ty dobrze wczytałeś się w opis grupy, bo mi się wydaje, że nie
za bardzo...?...

> Jak "nie wypali" z perfumami, to poprostu ich nie będzie w moim
sklepie,
> będzie coś innego...może jakieś propozycje?

Czy pojmujesz, że piszesz nie na temat?????
NTG czyli NIE TA GRUPA.
Rób swoje biznesowe plany gdzie indziej, ok?

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy : http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Archiwum: http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl

1. Data: 2004-01-22 23:30:37

Od: "freelander" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Czy pojmujesz, że piszesz nie na temat?????
| NTG czyli NIE TA GRUPA.
| Rób swoje biznesowe plany gdzie indziej, ok?

> [...]

Dzięki serdecznie Kasiu, faktycznie nie zauważyłem, że na tej grupie nie
pisze się o perfumach i moje posty są nie na temat! Ktoś taki jak Ty NA
GRUPIE, to prawdziwy SKARB. Jeszcze raz wielkie dzięki. Idę robić swoje
interesy gdzie indziej.
P.S.
Sorry, ale Ci co chcieli mi pomóc-proszę o nieodpowiadanie na moje
zapytania, ponieważ są NIE NA TEMAT.
Przepraszam za zamieszania i jeszcze raz dziękuję.
Marcin.

1. Data: 2004-01-22 23:35:51

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-23 00:30:37 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *freelander* skreślił te oto słowa:

Po pierwsze, wycinaj sygnarurki przedpiscy - wlasciwie powienien to robic
automatycznie czytnik.

> Dzięki serdecznie Kasiu, faktycznie nie zauważyłem, że na tej grupie nie
> pisze się o perfumach i moje posty są nie na temat!

Ty nie piszesz o perfumach tylko:
1. szukasz firm, ktore sprzedaja swoj towar na stadionie Xlecia
2. przeprowadzasz sobie ankiete czy tez raczej szukasz naiwnych, ktorzy Ci
podpowiedza co masz sprzedawac.

Do tego celu słuza inne grupy.

> Ktoś taki jak Ty NA
> GRUPIE, to prawdziwy SKARB.

Swiete słowa.

> Jeszcze raz wielkie dzięki. Idę robić swoje
> interesy gdzie indziej.

Słuszne podejscie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-22 23:42:11

Od: "freelander" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Czy pojmujesz, że piszesz nie na temat?????
| NTG czyli NIE TA GRUPA.
| Rób swoje biznesowe plany gdzie indziej, ok?

> [...]

Wiesz, przejrzałem posty wysyłane przez Ciebie na tę grupę i wynika z nich
(przepraszam, z większości nich), że Ty też piszesz nie na temat.
Zakończyłbym swą odpowiedź w podobny sposób do Twojego: Zawracaj innym głowę
(zwracaj uwagę i wtrącaj się) gdzie indziej,ok? Masz jakieś szczególne
uprawnienia do tak specyficznego wtrącania się i upominania...zastanawiam
się skąd TO się bierze(??)? Jak Ci moje posty nie odpowiadają, to ich nie
czytaj i nie odpowiadaj na nie-proste! Generujesz sama niepotrzebny "ruch" i
zaśmiecasz grupę, porównując: na pewno bardziej niż ja.
Pozdrawiam i thx za cenne uwagi.
Marcin.

1. Data: 2004-01-22 23:46:17

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-23 00:42:11 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> Zakończyłbym swą odpowiedź w podobny sposób do Twojego: Zawracaj innym głowę
> (zwracaj uwagę i wtrącaj się) gdzie indziej,ok?

Spróbuj szczescia...

> Masz jakieś szczególne
> uprawnienia do tak specyficznego wtrącania się i upominania...zastanawiam
> się skąd TO się bierze(??)?

Stad, ze na tej grupie nie toleruje sie spamuje, NTG, OTów itp. I raz jedna
osoba, raz druga zwraca uwage 'szkodnikowi'. Z tegoco pamietam, zaden
szkodnik, ktory probowal atakowac za zwrocenie uwagi nie wyszedl na tym
dobrze.

> Jak Ci moje posty nie odpowiadają, to ich nie
> czytaj i nie odpowiadaj na nie-proste! Generujesz sama niepotrzebny "ruch" i
> zaśmiecasz grupę, porównując: na pewno bardziej niż ja.
> Pozdrawiam i thx za cenne uwagi.

Po(c)hamuj sie, bo znowu bedziesz sie kajał jak na pl.soc.prawo, a po co?
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-22 23:48:43

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

freelander <m...@o...pl> napisał/a:

Naucz się konstruować poprawnie posty...

A poza tym:
Zabronione jest także wysyłanie listów zawierających jakiekolwiek
binaria --
programów/zdjęć itp, jakikolwiek spam oraz dyskusje nie związane z
tematem
grupy. Nie jest to także miejsce na ogłoszenia reklamowe, nawet jeśli

związane z tematem grupy.
(źródło: http://www.usenet.pl/opisy/pl.rec.uroda)

1. Data: 2004-01-22 23:55:30

Od: "freelander" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
| tematem
| grupy. Nie jest to także miejsce na ogłoszenia reklamowe, nawet jeśli

Nie widzę, abym w moich postach wysyłał: jakiekolwiek binaria --,
programyzdjęcia itp, jakikolwiek spam oraz dyskusje nie związane z tematem
grupy, ogłoszenia reklamowe. Natomiast sądze, że większość Twoich postów na
pewno nie jest związana z tematem grupy.

1. Data: 2004-01-23 00:06:09

Od: "freelander" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Po(c)hamuj sie, bo znowu bedziesz sie kajał jak na pl.soc.prawo, a po co?

| Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl
| O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają
| piękne skrzydła, natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi.

Nie mam zamiaru się kajać ani na pl.soc.prawo (jeżeli już to
...prawo.podatki) ani tym bardziej tutaj. Dziwię się Tobie i Twojej
przemiłej koleżance, że moje posty wywołały takie oburzenie i atak z Waszej
strony. Czyżby dlatego, że nie napisałem o jakości, któregoś z kremów czy
szminki (?) tylko chciałem się poradzić na temat, o którym widocznie nie
macie pojęcia (skoro jesteście aż tak zadziorne). Sorry, ale więcej już nie
odpiszę ani Tobie, ani Twojej Czcigodnej kumpeli, bo poprostu nie mam
zamiaru generować steku bzdur, będąc sprowokowanym przez Was ani nie chcę
"zaśmiecać" grupy w przeciwieństwie do Was. Generalnie uważam dyskusję z
Wami za nie wartą zachodu ani straty czasu i tak już wystarczająco dużo go
straciłem na głupie tłumaczenie się. Pozdrawiam i życzę owocnych sukcesów w
umoralnianiu, przestrzeganiu, grożeniu i docinaniu innym współgrupowiczom.
Ja odpadam, nie chce mi się... może za stary jestem.
siemka

Stanik Avocado - spieszę donieść
Znowu tusz do rzes
Radical
Avon - preparat spowalniajacy odrastanie wlosow
zmiany w "Twoj Styl. Look"