/Importerzy/Jestem zainteresowany nawiązanien kontaktów handlowych...

1. Data: 2004-01-23 00:09:32

Temat: Re: /Importerzy/Jestem zainteresowan y nawiązanien kontaktów handlowych...
Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

freelander <m...@o...pl> napisał/a:

> Nie widzę, abym w moich postach wysyłał: jakiekolwiek binaria --,
> programyzdjęcia itp, jakikolwiek spam oraz dyskusje nie związane z
tematem
> grupy, ogłoszenia reklamowe.

Właśnie...wobec tego jak należy rozumieć to, że _jestes zainteresowany
nawiązaniem kontaktów handlowych_?
To jest ogłoszenie reklamowe/handlowe.
Poza tym: jesteś tu nowy i powinieneś najpierw zapoznac się ze
specyfiką grupy, włączyć się do jej życia, respektować jej zasady
(patrz post wyżej), a dopiero potem zacząć zwracać uwagę.
Ja na tej grupie piszę od 1,5 roku (czyli prawie od jej początku), a
gdyby nie uwagi moje oraz paru innych osób, to pl.rec.uroda była by
śmietnikiem spamu, ogłoszeń itp.
Z mojej strony EOT.

Dobrej nocy.

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy : http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Archiwum: http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl

1. Data: 2004-01-23 00:10:19

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-23 01:06:09 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *freelander* skreślił te oto słowa:

Naprawde sygnaturki sie wycina, po to sa pod delimiterem.

> Nie mam zamiaru się kajać ani na pl.soc.prawo (jeżeli już to
> ...prawo.podatki) ani tym bardziej tutaj. Dziwię się Tobie i Twojej
> przemiłej koleżance, że moje posty wywołały takie oburzenie i atak z Waszej
> strony.

A gdziez widzisz atak w moim poscie. Chyba jestes przewrazliwiony. I raczej
nie chcesz przezyc zmasowanego ataku kobietek z urody...

> Czyżby dlatego, że nie napisałem o jakości, któregoś z kremów czy
> szminki (?)

Nie sadze, powiniewaz Cie nie znam, nie przejmuje sie Twoimi opiniamina ten
temat.

> tylko chciałem się poradzić na temat, o którym widocznie nie
> macie pojęcia (skoro jesteście aż tak zadziorne).

Chciales sie poradzic na temat, ktory jest NTG, wiec nawetjakbysmy
wiedziały to tu bysmy Ci nie odpowiedzialy.

> Sorry, ale więcej już nie
> odpiszę ani Tobie, ani Twojej Czcigodnej kumpeli, bo poprostu nie mam
> zamiaru generować steku bzdur, będąc sprowokowanym przez Was ani nie chcę
> "zaśmiecać" grupy w przeciwieństwie do Was.

Luzik, nie bedziemy za Toba teskniły...

> Generalnie uważam dyskusję z
> Wami za nie wartą zachodu ani straty czasu i tak już wystarczająco dużo go
> straciłem na głupie tłumaczenie się.

Racja... lepiej bylo od razu odsubskrybowac grupe :)

Papa :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-23 10:00:30

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

freelander wrote:

>grupy, ogłoszenia reklamowe. Natomiast sądze, że większość Twoich postów na
>pewno nie jest związana z tematem grupy.

ROTFL
UlaK

BP,NMSP

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-01-23 23:30:55

Od: "freelander" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzę, że to ważne po postach Pań nikt NIE ODWAŻY się nic powiedzeć
...spoko...przecież to normalne, ach ten dawny system....zawsze coś zostało.
Jedna Pani zgłosi jednemu Panu i może być źle ....tak bywało....i widocznie
bywa nadal...trzymakcoe sie kupy , ale...wiadomo to tylko kupa...thx za
pomoc....róbcie tak jak każą....mówią etc.
Siemka, ja i tak s....am na takie uwagi-jestem sobą - nie śmieciem.
]Pozdro Marcin.

1. Data: 2004-01-23 23:32:55

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-24 00:30:55 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> pomoc....róbcie tak jak każą....mówią etc.
> Siemka, ja i tak s....am na takie uwagi-jestem sobą - nie śmieciem.

Przyszlo ostrzezenie z abuse?
Nie dopisali, ze kolejna skarga zaskutkuje zlikwidowaniem konta?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-24 00:22:47

Od: "freelander" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia, masz takie samo konto jak ja o tak samo może się zlikwidować....aż sie
zdziwisz mistrzu zawracania dupy! Daj se siana i wskocz na swojego ziomala z
Koytłowa...daj mmi luz, co ja ci zrobilem smieciu?

1. Data: 2004-01-24 15:20:53

Od: Leszek Krupiński <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Ship log, stardate: [-29]1558.4, freelander reports:
> Lia, masz takie samo konto jak ja o tak samo może się zlikwidować....aż sie
> zdziwisz mistrzu zawracania dupy! Daj se siana i wskocz na swojego ziomala z
> Koytłowa...daj mmi luz, co ja ci zrobilem smieciu?

'śmieciu' to też nie jest obraźliwe?

Lia, pisz jeszcze do abuse Netii, może łącze mu odetną...

Leon
--
____________________Silly is a state of mind, stupid is a way of life .O.
/ Homepage: http://www.leon.w-wa.pl/ GPG Key @ keyserver.net ..O
\_ CV: http://www.leon.w-wa.pl/cv.pdf _____________________________________

1. Data: 2004-01-24 15:29:10

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-24 16:20:53 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Leszek Krupiński* skreślił te oto słowa:

> Lia, pisz jeszcze do abuse Netii, może łącze mu odetną...

Spox, jestesmy zorganizowane, i masowo poszły maile do obu abuse ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-24 18:17:41

Od: "freelander" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Krupiński" <l...@p...net> napisał w wiadomości

| 'śmieciu' to też nie jest obraźliwe?
|
| Lia, pisz jeszcze do abuse Netii, może łącze mu odetną...

"śmieciu" może i jest obraźliwe, ale jak zauważyłeś (?) napisałem troszkę
inaczej.
Napisz jeszcze gdzie można napisać, może do Sejmu a oni uchwalą odpowiednią
ustawę, abym nie przeszkadzał w Waszych monotematycznych sprzeczkach...
Marcin

1. Data: 2004-01-24 18:19:30

Od: "freelander" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
| przyrody grupowicz *Leszek Krupiński* skreślił te oto słowa:

| Spox, jestesmy zorganizowane, i masowo poszły maile do obu abuse ;)

Czekam na reakcję i zdziwię się jak będzie, chyba że to Ty min. dostaniesz
upomnienie z abuse. W każdym bądź razie poinformuję Cię jak mi już wszystko
poodcinają.
Marcin

Stanik Avocado - spieszę donieść
Znowu tusz do rzes
Radical
Avon - preparat spowalniajacy odrastanie wlosow
zmiany w "Twoj Styl. Look"