Nowa, fajna szminka :-)

1. Data: 2004-01-22 19:01:48

Temat: Nowa, fajna szminka :-)
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam sobie w promocji za jakieś 14zł perfect wear Avonu (taka długa i
wąska).
Wytrzymała żarcie tłustego obiadu. Kolor zdecydowanie mój (vintage
pink). Zamówiłam drugi, ciemniejszy kolor 8-)

UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-01-22 19:11:32

Temat: Re: Nowa, fajna szminka :-)
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała wrote:

> [...]
> Wytrzymała żarcie tłustego obiadu. Kolor zdecydowanie mój (vintage
> pink). Zamówiłam drugi, ciemniejszy kolor 8-)

Podepne sie, bo tez mam nowa, fajna szminke :-)

Invincible Platinum z L`oreal. Orrrany, cudo :-))

Oczywiscie nie trafilam z kolorem, bo przez Allegro - wygladal na taki
sympatyczny rozofiolecik, tymczasem jest fioletowo-bordowy...i spie w
niej, maluje sie co chwile, bez sensu, bo trwa i trwa, ale wciaz sie
gapie w lustro na te miliardy iskiereczek..Ide sie pomalowac :-))

Przetrwala najtrudniejszy z testow, bo pomizialam sobie wierzch dloni,
zapomnialam o niej, odbylam wieczorna kapiel i mycie kubeczkow w
owieczki, poszlam spac..a rano wciaz mialam ja na dloni. Trudno
uwierzyc, ale naprawde przetrwala moje mydlane wariacje i miotanie sie w
poduszkach. Przysieglam sobie juz, ze kupie sobie wszystkie kolory,
ktore beda do mnie pasowaly...a pozniej pomysle nad pozostalymi ;-)
Szczerze polecam, sliczna i trwala, zdecydowanie zwraca uwage na usta,
iskierki powiekszaja je optycznie..Pisk :-)))

Pozdrawiam :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-01-22 19:18:45

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:

>Podepne sie, bo tez mam nowa, fajna szminke :-)
>
>Invincible Platinum z L`oreal. Orrrany, cudo :-))

A jak z zapachem? Kiedyś miałam szminkę L'oreala i oddałam mamie, bo nie
mogłam znieść zapachu. Wkurzał mnie.
Z tych co oglądałam w sklepie tylko Shine Delicieux miały znośny zapach.
Jak będę duża i bogata to kupię sobie jakąś z tej serii.

UlaK

1. Data: 2004-01-22 19:46:09

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała wrote:

> [...]
> Z tych co oglądałam w sklepie tylko Shine Delicieux miały znośny zapach.
> Jak będę duża i bogata to kupię sobie jakąś z tej serii.

Poszlam i sumiennie obwachalam, do testowania jestem sama jedna, bo Moj
zabral gitare i przepadl i jakas czesc Warszawy uczy sie w tej chwili
kochac szanty...bo nie bardzo ma inne wyjscie ;-)

Otoz zapach jest kwiatowo-pudrowy, acz z taka nutka, nazwijmy to,
swiadomosci, ze nie jest to zapach naturalny. Raczej slodki, mnie
pasuje, bo nienachalny, nie rzuca sie w nos. Prawde mowiac nie zwrocilam
na niego uwagi dotad, naprawde dyskretny. Sadze, ze wybaczylabym mu
nawet, gdyby byl paskudniejszy - ten polysk i trwalosc wynagradzaja mi
wszystko :-)

Zapach Shine Delicieux szczerze uwielbiam, kupilam przez przypadek, jak
wiekszosc swoich kosmetykow, i jak niemal kazdy zakup okazala sie hitem,
pod kazdym wzgledem :-) Za to nabylam dzis okazyjnie szmineczke Estee
Lauder..i mimo, ze juz ja mialam kiedys, nie jestem zachwycona, jakas
taka sie zrobila..Zepsuli sie chyba :-(

Pozdrawiam :-)

T. Iskierkousta ;-)

1. Data: 2004-01-22 19:53:14

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:

>Poszlam i sumiennie obwachalam, do testowania jestem sama jedna, bo Moj
>zabral gitare i przepadl i jakas czesc Warszawy uczy sie w tej chwili
>kochac szanty...bo nie bardzo ma inne wyjscie ;-)

Szanty to bez gitary, z gitarą to piosenki, ale to już NTG :-)
UlaK

1. Data: 2004-01-22 19:58:27

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała wrote:

> Tib wrote:

> Szanty to bez gitary, z gitarą to piosenki, ale to już NTG :-)
> UlaK

Coz, kiedy spoleczenstwo sie domaga..;-)

Btw - jesli sie kiedys skusisz i zapach Invincible nie bedzie Ci
przeszkadzal, sprawdz, jak wygladalabys w odcieniu Amethyst, nr 910,
jakos mi pasuje do Twojego typu urody :-)

Btw nr 2 - wlasnie odkrylam, ze ta szminka ma SMAK - w dodatku taki
plastikowy troszke...Nie zniecheca mnie to, ale wolalabym, zeby go nie
bylo. Btw - kupilam na Allegro za cale 15 zl. Oryginal na pewno, bo
popedzilam do sklepu porownac :-)

:-)

T.

1. Data: 2004-01-22 19:58:41

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szanty to bez gitary, z gitarą to piosenki, ale to już NTG :-)
> UlaK

bluznisz dziewczyno jak szanty bez gitary??

Kamila

1. Data: 2004-01-22 20:02:15

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamila wrote:

> bluznisz dziewczyno jak szanty bez gitary??

Pozwole sobie niesmialo zauwazyc, ze kto jak kto, ale Ula wie, co mowi.
Szanty to piesni pracy, z gitara na lajbie pracuje sie srednio wygodnie
- to imho najprostsze wyjasnienie. NTG zdecydowanie, Kamilo, wiec
dopytaj o szczegoly na grupie szantowej, stron o tym takze jest mnostwo
:-)

Pozdrawiam :-)

T.

1. Data: 2004-01-22 20:03:49

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - to imho najprostsze wyjasnienie. NTG zdecydowanie, Kamilo, wiec
> dopytaj o szczegoly na grupie szantowej, stron o tym takze jest mnostwo

ale ja nie mowie o gitarze na lajbie bo wiem ze tam by przeszkadzala
tylko o szantach w ogole ale faktycznie to temat nie na ta grupe

Pozdrawiam Kamila

1. Data: 2004-01-22 20:07:58

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tib napisał:

> Pozwole sobie niesmialo zauwazyc, ze kto jak kto, ale Ula wie, co mowi.

O, o, to dokladnie wlasnie zamierzalam powiedziec :)

A zeby nie bylo off topic, to tez pochwale Shine Delicieux, bardzo.
Raz na jakis czas, na fali pragnienia bycia kobieta swiatowa
i zadbana, kupuje sobie szminki i zwykle koncza u mamy albo
u kolezanek, a ta jest _jedyna_, ktora przetrwala post-purchase disorder,
co wiecej, zuzylam ja praktycznie cala i planuje nabycie nowej.

Pozdrawiam :)

BA, uzywajaca blyszczykow i wazelinek.

/Importerzy/Jestem zainteresowany nawiązanien kontaktów handlowych...
Stanik Avocado - spieszę donieść
Znowu tusz do rzes
Radical
Avon - preparat spowalniajacy odrastanie wlosow