Re: Infantylizacja społeczeństw drogą do władzy.

Data: 2017-08-21 02:03:39
Temat: Re: Infantylizacja społeczeństw drogą do władzy.
Od: XL <i...@g...pl>

Budzik

> W sumie to sie boje zapytac ale co mi tam - to jak tłumaczysz to ze wsród
> palaczy prawdopodobienstwo raka pluc jest wielokrotnie wieksze?

Większe niż u niepalących strażaków, niepalących pracowników wytwórni
azbestu, niepalących palaczy kotłowych itp. ?

Bo zapewne takie samo jak prawdopodobieństwo, że osoby zagrożone rakiem
płuc mają ciągoty do papierosów=nikotyny. Czy to niemożliwe? Jak
najbardziej możliwe. Tylko czy TĘ hipotetyczną korelację ktoś kiedykolwiek
zbadał?
:-|

> OMG...
> Ziemia jest według Ciebie płaska?
> Bo chyba nie wierzysz agencjom kosmicznym...?

Cóż, jak zawsze w sytuacjach, kiedy istnieje tylko jedno źródło informacji
i nie jest nim moje własne doświadczenie, nie do końca temu źródłu wierzę.
Nie żebym chciała czy mogła cokolwiek podważać, ale mój margines zaufania
do agencji kosmicznych jest bardzo wąski.
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/o_czym_nie_mowi_n
am_nasa_wyklad_krzysztofa_rogali_242087.html

> I z ciekawości - komu zalezy na tym zeby z badan wynikało ze palenie
> szkodzi?

Nikomu. Te badania są po to, aby wykazać jakakolwiek racjonalną podstawę do
umieszczania na papierosach tzw. dupochronów. Jeśli komuś przyjdzie do
głowy oskarżyć producenta papierosów o spowodowanie choroby, to producent
jest kryty, bo ostrzegał.
Nauczyły tego producentów procesy ze strony palaczy. Odkąd wprowadzono
dupochrony, trudniej założyć proces, choć się zdarza.

No a powiedz mi - czy na butelkach z wódką czy winem są takie napisy? Bo
chyba nie spotkałam się z tym. A przecież jakieś badania wykazują, że
alkohol powoduje marskość prowadzącą do raka wątroby... A ile wypadków
drogowych powoduje! I zabójstw!
A co z samochodami? Spaliny są rakotwórcze! Czy na Twoim samochodzie
znalazłeś jakiś napis o tym mówiący?

Dlaczego więc tylko te papierosy takie napiętnowane? TO jest ciekawe, a nie
że takie są.