Infekcja

1. Data: 2004-03-25 22:46:07

Temat: Re: Infekcja
Od: "sieja" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To bardzo ryzykowne, bo sami probujemy bez zagladania i postawienia diagnozy
na chybil trafil. Podejrzewam jednak, ze to drozdzyca, jak wiekszosc
przypodkow w gabinetach ginekologicznych. Niestety bez recepty nie za wielki
wybor w aptece. Wiem jednak ze bez recepty mozna kupic globuli robione na
miodzie, spytaj w aptece napewno beda wiedziec. Mozna tez dostac Tantum
rosa, kup sobie 10 saszetek do irygacji pochwy!! poza tym bez recepty mozna
kupic laktovaginal, to sa paleczki kwasu mlekowego, ktorych zadaniem jest
walczyc z patogennymi bakteriami, ale nie wiem czy w Twoim przypadku nie
bedzie to za slabe, poniewaz laktovaginal bierze sie w calech
profilaktycznych, albo po kuracji antybiotykowej by odbudowac flore
bakteryjna.

2. Data: 2004-03-26 15:53:45

Temat: Infekcja
Od: "uncommon" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
To co napisze moze swiadczyc o mojej glupocie, ale wierzcie mi nie mam czasu...
Mam w najblizszych dwoch tygodniach tak napiety plan, ze nie umiem znalezc luki,
zeby sie wybrac do lekarza. Mam prosbe, chyba dostalam jakiejs infekcji, cos
podobnego juz kiedys przechodzilam i ginekolog przepisal mi takie globulki, ale
nie pamietam nazwy... I tu jest pies pogrzebany, umiecie zaproponowac mi cos co
szybko zlikwiduje to paskudztwo i co mozna bez problemu dostac w aptece. Dzieki
:)

3. Data: 2004-03-27 11:30:47

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cos co
> szybko zlikwiduje to paskudztwo i co mozna bez problemu dostac w aptece.

Proponuję przeszukać archiwum grupy: http://groups.google.pl

Jeśli jest to infekcja grzybicza, znajdziesz w nim bardzo dużo informacji.
Równocześnie z leczeniem, musisz się zastanowić nad tym, co jest przyczyną
nawrotów.

Pozdrawiam, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl

4. Data: 2004-03-27 21:00:55

Od: "uncommon" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli jest to infekcja grzybicza, znajdziesz w nim bardzo dużo informacji.
> Równocześnie z leczeniem, musisz się zastanowić nad tym, co jest przyczyną
> nawrotów.

Dziekuje za odpowiedzi, nie wiem czy moze to miec cos z tym wspolnego ale
zauwazylam ze od kilku cykli w czasie owulacji odczuwam silny rwacy bol w
podbrzuszu. Pozdrawiam cieplutko :)

5. Data: 2004-03-27 22:09:18

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zauwazylam ze od kilku cykli w czasie owulacji odczuwam silny rwacy bol w

To już poważna sprawa. Koniecznie musisz iść do ginekologa.

Pozdrawiam, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl

6. Data: 2004-03-28 12:20:16

Od: "uncommon" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To już poważna sprawa. Koniecznie musisz iść do ginekologa.

Masz racje, troche jestem wystraszona... A swoja droga czlowie to dziwne
stworzenie, bojac sie diagnozy lekarskiej woli go unikac... Pozdrawiam :)

7. Data: 2004-03-28 12:48:13

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "uncommon" <u...@o...pl> napisał:
>
> Masz racje, troche jestem wystraszona... A swoja droga czlowie to dziwne
> stworzenie, bojac sie diagnozy lekarskiej woli go unikac... Pozdrawiam :)

Tak, człowiek to dziwne stworzenie - dba bardziej o swój samochód czy kolor
paznokci niż o swoje zdrowie ;-). Albo jak mówi przysłowie, najpierw goniąc
za pieniędzmi traci zdrowie, a potem je wydaje, aby zdrowie odzyskać ;-).
Naprawdę, nie ma się czego bać.

http://www.resmedica.pl/zdart11985.html
http://www.resmedica.pl/ffxart2005.html

Pozdrawiam, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl

Kolposkopia - Madeja, szukam, kupię, także inne o kolposkopii!
Testery ciążowe - taki dylemat
łysienie
EEG
Sclerosis Multiplex