Inne metody leczenia raka...

11. Data: 2006-02-21 13:50:51

Temat: Re: Inne metody leczenia raka...
Od: "M" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj
> Ta dieta to nic co może leczyć.
> Nie namawiaj powarzenie chorego człowieka do stosowania czegoś co służy
> tylko i wyłącznie mydleniu oczu i zarabianiu kasy.
> To jedna wielka szarlataneria.

Alez ja absolutnie nikogo nie namawiam do korzystania z tej diety.
Poprosilem tylko innych grupowiczow o odniesienie sie do tego zagadnienia...

pozdr.

12. Data: 2006-02-21 18:56:34

Od: Lemina <m...@w...topl> szukaj wiadomości tego autora

On 2006-02-20, Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> wrote:

> a juz myslalem, ze ten temat mamy za soba ...

Pewnie jeszcze nie raz się pokaże informacja o tej książce. Zawsze przypomina
mi się dyskusja z kolegą stosującym tę dietę w kontekście cukrzycy. Nie jestem
specjalistą, ale małe co-nieco wiem. Jednak ten człowiek był jak beton.
Twierdził, że cukrzyca nabyta w wieku lat 4. i posiadana przez lat 24 może być
uleczona tą dietą... Skąd się biorą takie betony?

Pozdrawiam

Lemina

13. Data: 2006-02-22 01:13:04

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lemina" <m...@w...topl> napisał w wiadomości

> [...]
może być
> uleczona tą dietą... Skąd się biorą takie betony?

dlaczego sie tak oburzasz?
z tego co pamietam - to gdy taki jeden beton z drugim proponowali
lecznicze raczenie sie moczem - nie bylo cie w opozycji...

--
pozdro
ape

14. Data: 2006-02-22 07:35:21

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 21 Feb 2006 19:56:34 +0100, na pl.sci.medycyna, Lemina napisał(a):

> [...]
> Twierdził, że cukrzyca nabyta w wieku lat 4. i posiadana przez lat 24 może być
> uleczona tą dietą... Skąd się biorą takie betony?

Z cukrzycą to może być prawda, bo jeśli ktoś przestał jeść mocno
przetworzoną żywność (np. margaryny, słodycze) i przestawił się na
naturalne tłuszcze choćby i pochodzenia zwierzęcego, to mógł odczuć
poprawę. Uważam jednak, że wyłączanie przez tą dietę owoców czy innych
produktów posiadających w swoim składzie dużo witamin jest bez sensu i
przynosi szkodę.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

15. Data: 2006-02-22 17:51:59

Od: Lemina <m...@w...topl> szukaj wiadomości tego autora

On 2006-02-22, ape <a...@n...poczta.fm> wrote:
> [...]
> z tego co pamietam - to gdy taki jeden beton z drugim proponowali
> lecznicze raczenie sie moczem - nie bylo cie w opozycji...

A jest obowiązek brania udziału w każdej dyskusji? Jeśli tak, to poproszę
o punkt w netykiecie ;)

Poza tym odniosłam się akurat do tego tematu, bo z takim betonem przyszło mi
kiedyś mieszkać po sąsiedzku.

Czy już nie mogę dyskutować? Czy jak dodam informację, że nie jestem lekarzem,
to w ogóle nie powinnam zaglądać na tę grupę? Hmmm...

Lemina

16. Data: 2006-02-22 17:53:48

Od: Lemina <m...@w...topl> szukaj wiadomości tego autora

On 2006-02-22, Trapez <t...@p...wp.pl> wrote:

> [...]
> przetworzoną żywność (np. margaryny, słodycze) i przestawił się na
> naturalne tłuszcze choćby i pochodzenia zwierzęcego, to mógł odczuć

Pewnie, ale nie po 24 latach brania insuliny...

> Uważam jednak, że wyłączanie przez tą dietę owoców czy innych
> produktów posiadających w swoim składzie dużo witamin jest bez sensu i
> przynosi szkodę.

W ogóle można żyć bez owoców? Żadnej gruszki, jabłka, banana? Toć to sadyzm.

Lemina

17. Data: 2006-02-23 07:45:44

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 22 Feb 2006 18:53:48 +0100, na pl.sci.medycyna, Lemina napisał(a):

> Pewnie, ale nie po 24 latach brania insuliny...

Niekoniecznie, jeśli się pilnował, to organizm mógł się znajdować w stanie
przejściowym i wystarczyło porzucić parę destrukcyjnych produktów aby
wróciło do normy. Ja przez jakieś 20 lat miałem katar sienny, a teraz nic
mi nie jest.

> W ogóle można żyć bez owoców? Żadnej gruszki, jabłka, banana? Toć to sadyzm.

Ale oni tak robią. Organizm ma pewne zasoby witamin i mikroelementów (siły
witalne jak to ładnie się nazywa), dlatego przez pewien czas ktoś kto nie
je owoców ani warzyw może nie odczuwać, że traci te zasoby.

18. Data: 2006-02-23 08:29:44

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trapez napisał:
> Ja przez jakieś 20 lat miałem katar sienny, a teraz nic mi nie jest.
Wiesz, katar sienny _nieco_ się różni od cukrzycy...

--
Krzysiek, EBP
Szczęśliwy kto za radą złych ludzi nie kroczy

19. Data: 2006-02-23 08:30:27

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ogóle można żyć bez owoców? Żadnej gruszki, jabłka, banana? Toć to sadyzm.
Lepiej wyobraź sobie, że jesz tylko słoninkę i smażone na smalcu żółtka...

--
Krzysiek, EBP
Socjalizm to pokój. Kapitalizm to cztery pokoje z kuchnią.

20. Data: 2006-02-23 09:08:38

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 23 Feb 2006 09:29:44 +0100, na pl.sci.medycyna, Krzysztof (Suzuki
Kokushu) napisał(a):

> Wiesz, katar sienny _nieco_ się różni od cukrzycy...

No ja wiem, ale mi chodziło o to, że organizm nie zawsze jest
nieodwracalnie wyniszczony i może wrócić do normy przy sprzyjających
warunkach. W przypadku cukrzycy po usunięciu z diety pożywienia, które
upośledza działanie trzustki. Ja wiem, że medycyna twierdzi, że te zmiany
są nieodwracalne, ale mi także mówiono, że mój katar jest chroniczny i bedę
musiał przez całe życie się oszczędzać.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

protest przeciwko NFZ
Wybielanie zebów
wyniki sekcji zwlok - pomocy
Ptasia grypa - szanse zejścia w razie zarażenia
Ciśnieniomierz AEG 4907