Inne przyczyny

1. Data: 2001-03-30 09:28:50

Temat: Inne przyczyny
Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos mi moze powiedziec jakie sa inne przyczyny opoznienia miesiaczki ,
poza ciążą?

Z gory dziekuje i pozdrawiam
Myszka07

2. Data: 2001-03-30 09:42:24

Temat: Re: Inne przyczyny
Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myszka07 wrote:

> Czy ktos mi moze powiedziec jakie sa inne przyczyny opoznienia miesiaczki ,
> poza ciążą?
>
> Z gory dziekuje i pozdrawiam
> Myszka07
stres, wyczerpanie, zmiana klimatu, choroby
Katarzyna

3. Data: 2001-03-30 09:50:21

Od: "Weronika" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> stres, wyczerpanie, zmiana klimatu, choroby
> Katarzyna

Bardzo intensywne odchudzanie....

4. Data: 2001-03-30 10:26:52

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Weronika <b...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9a1kr7$1if$...@z...man.szczecin.pl...
> miesiaczki ,

> Bardzo intensywne odchudzanie....

Zgadza się. Moja żona będąc w NY dowiedziała się od Żydówki, która przeżyła
Oświęcim, że kobiety w obozie w ogóle nie miały miesiączek.

Pozdrawiam
Leszek

5. Data: 2001-03-30 12:19:53

Temat: Odp: Inne przyczyny
Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@u...edu.pl...

> stres, wyczerpanie, zmiana klimatu, choroby
> Katarzyna

a tabletki hormonalne, odstawilam tabletki, mialam pierwsza miesiaczke w
cyklu 25 dni a teraz druga nie chce przyjsc ;-( juz 34 dzien i nic, boli
mnie brzuszek , jakbym miala dostac ale jakos nic nie widac
Zaczynam sie martwic;-(
Czy to moze byc spowodowane tabletkami

Myszka07

6. Data: 2001-03-31 01:35:13

Od: Pazurek <K...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński wrote:

> Użytkownik Weronika <b...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9a1kr7$1if$...@z...man.szczecin.pl...

kapiel w zimnej wodzie , duzy wysiłek fizyczny np dzwiganie , choroby ,zmiana
klimatu , stres.

7. Data: 2001-03-31 13:22:20

Temat: Re: Odp: Inne przyczyny
Od: Blue <a...@z...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Mar 2001 14:19:53 +0200, "Myszka07" <e...@p...onet.pl>
wrote:
> [...]
> cyklu 25 dni a teraz druga nie chce przyjsc ;-( juz 34 dzien i nic, boli
> mnie brzuszek , jakbym miala dostac ale jakos nic nie widac

Witam :)

Ja po odstawieniu tabletek hormonalnych dostalam wlasnie 4 okres w tym
miesiacu. A wiec pewnie i wstrzymanie miesiaczki jest mozliwe. Tym
bardziej, mimo iz wczesniej moje cykle byly bardzo regularne, to rowniez
zdarzalo mi sie miec pojedyncze po 35 - 37 dni. Wystarczyl jednodniowy
wyjazd gdzies lub wiekszy stres, a czasem trudno powiedziec co. A Ty
sobie teraz, podobnie jak ja, zafundowalas wahania poziomu hormonow we
krwi.

Jesli jestes pewna ze nie jestes w ciazy, to mysle ze spokojnie mozesz
jeszcze poczekac kilka dni. Zawsze jednak mozesz przejsc sie do lekarza,
chocby dla pewnosci.

Pozdrawiam
zyczac szybkiego wyjasnienia sprawy :)
Agnieszka
- [ http://www.zwierzeta.w.pl ] -
- [ ICQ UIN: 52521716 ] - [ E-Mail: a...@z...w.pl ] -

bole krzyza
Akupresura
Test
biorezonans?
Jak spalic tluszcz - troche z innej beczki