Instynkty

321. Data: 2015-10-17 23:04:29

Temat: Re: Instynkty
Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
news:5622abb7$0$27522$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> Ale nadal uważasz, że Komorowski nie stanął na podeście przeznaczonym
> robienia fotek?

Proszę o dowód, że to był podest przeznaczony do robienia fotografii.

--

Chiron

322. Data: 2015-10-17 23:26:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Oct 2015 22:12:31 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> Ale nadal uważasz, że Komorowski nie stanął na podeście przeznaczonym
> robienia fotek?

Nie ma znaczenia, co uważam, a czego nie, ani co ty uważasz lub nie - bo
fakty to fakty.

323. Data: 2015-10-17 23:30:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Oct 2015 23:04:29 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

net...

> Proszę o dowód, że to był podest przeznaczony do robienia fotografii.

Noosssochozzzzi - przecież se ZROBIł, nie?
:-D

324. Data: 2015-10-18 00:39:58

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

net...

> Noosssochozzzzi - przecież se ZROBIł, nie?
> :-D

Ponieważ wcześniej zrobił tam zdjęcie polityk japoński- to Ghost uznał to za
dowód, że to miejsce po to zaprojektowano. No cóż- myślenie życzeniowe to
jego mocna strona

--

Chiron

325. Data: 2015-10-18 01:08:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2015 00:39:58 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> dowód, że to miejsce po to zaprojektowano. No cóż- myślenie życzeniowe to

Nieokrzesany człowiek, odgórnie wciśnięty w pewne formy, pilnuje się, póki
wytrzymuje mu psychika. W końcu jednak zawsze "szwy", dopasowujące go do
nowych sytuacji, pękają - i to w najbardziej nieoczekiwanych momentach.
Właśnie stąd tak wielka liczba wtop u Komorowskiego.

Komorowski, jako Prezydent RP reprezentujący polski naród za granicą,
zachował się jak małpa wpuszczona do Luwru. Doszłam do wniosku, że
niepotrzebnie tak skupiamy się tu na słownych przepychankach, czy podest
służy małpie do wskakiwania, czy nie. Odpowiedź jest wszak jedna: TAK,
SŁUŻY!
Jak zresztą wszystko inne 3-]

326. Data: 2015-10-18 09:16:33

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niepotrzebnie tak skupiamy się tu na słownych przepychankach, czy podest
> służy małpie do wskakiwania, czy nie. Odpowiedź jest wszak jedna: TAK,

Jednak ja uważam, że ktoś taki by w ogóle nie zaistniał, gdyby nie rzesze
ludzi w realu ghostopodobnych zwyczajnych durniów. Ludzi, którzy sami nie
posiadając wartości moralnych- wyczytują je z ust różnych "ałtorytetów".
Niestety, ci ludzie dysponują potężną bronią wymierzoną w normalność: kartka
wyborcza.

--

Chiron

327. Data: 2015-10-18 09:48:30

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> [...]

net...

>Nie ma znaczenia, co uważam, a czego nie, ani co ty uważasz lub nie - bo

Pytam, czy twoim zdanie faktem jest, ze Komorowski nie stanął na podeście
przeznaczonym
robienia fotek?

Boisz się odpowiedzieć?

328. Data: 2015-10-18 09:49:41

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> [...]
>wytrzymuje mu psychika. W końcu jednak zawsze "szwy", dopasowujące go do
>nowych sytuacji, pękają - i to w najbardziej nieoczekiwanych momentach.

Dokładnie tak postrzegam Dudę.

329. Data: 2015-10-18 15:24:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2015 09:16:33 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> Niestety, ci ludzie dysponują potężną bronią wymierzoną w normalność: kartka

Mam nadzieję, że nie po wsze czasy 3-)
POczekamy do wyborów.

330. Data: 2015-10-18 15:26:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2015 09:48:30 +0200, Ghost napisał(a):

> [...]
net...

> Pytam, czy twoim zdanie faktem jest, ze Komorowski nie stanął na podeście

:-D
Nie, Ghościuniu - po prostu nie widzę sensu. Bo niby po co ci ta moja
odpowiedź? Niby co mądrego ty możesz z nią zrobić?
333333333333-]

Dziwny zbieg okoliczności
Zaburzenia osobowości
Zabić zabobonem