Instynkty

511. Data: 2015-10-23 13:03:07

Temat: Re: Instynkty
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Czyli się rozumiemy, szkoda tylko, że tak elitarnie w tej grupie :-)))

"Trudno, co robić":-)

> PS. U mnie w rodzinie skladamy sobie czasem takie życzenia: "...i żebyś
> płacił te najwyższe podatki". Jakoś nikt się nie obraża :-)

Dziwni jacyś...

512. Data: 2015-10-23 13:51:46

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" napisał w wiadomości grup
.pl...

FEniks wrote:

>Oczywiście, że korwinowskim.

Mówiłem, że korwinizm jest wyznawany głównie przez durnych gołodupców?

513. Data: 2015-10-23 14:48:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2015 13:03:07 +0200, krys napisał(a):

> "Trudno, co robić":-)

> Dziwni jacyś...

Tu by pobili 3-]]]

514. Data: 2015-10-23 15:29:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-23 o 11:09, krys pisze:

> Jak to co - ja wiem, co XL miała na myśli.

Dlaczego więc zakładasz, że ja miałam na myśli co innego?

> I też bym chciała płacić najwyzsze, ale NIE W TYM SYSTEMIE.

No, ja też przecież pisałam o systemie korwinowskim. Przypomnieć, czy
sama zajrzysz?

Ewa

515. Data: 2015-10-23 15:41:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-23 o 11:06, krys pisze:
> [...]
.pl...

> Nic nie mylę. Skoro twierdzisz, jak będzie w systemie korwinowskim, to
> najpierw dowiedz się, co Korwin mówi o podatkach, bo o tym rozmawiamy.

Może nie jestem na bieżąco - coś się zmieniło w tej kwestii, żeby
podatek dochodowy zlikwidować i płacić tylko vat?

Optymalizacja w moim poście nie dotyczy tylko podatków, ale także ich
wykorzystania. Połącz sobie wysokość podatku z wagą głosu i już.

Ewa

516. Data: 2015-10-23 15:45:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-23 o 11:12, krys pisze:
> [...]
.pl...

> No popatrz...

Gwiazdy też można liczyć, ale czy się człowiek doliczy...

> Oczywiście, że korwinowskim.

OK. W takim razie jesteś rzeczywiście oddanym elektoratem. Każdy ma
prawo wierzyć w to, co chce. Nic mi do tego.

Ewa

517. Data: 2015-10-23 15:51:30

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Dlaczego więc zakładasz, że ja miałam na myśli co innego?

A zakładam? po czym wnosisz?

> No, ja też przecież pisałam o systemie korwinowskim. Przypomnieć, czy
> sama zajrzysz?

Nie musisz, skoro precyzujesz. Powiedz lepiej, co miało oznaczać "a nie
mówiłam?!" w tym kontekście. Bo akurat najwyższe z mozliwych podatki XL
mówią same za siebie i są logiczne.

518. Data: 2015-10-23 16:00:51

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

.pl...

> Może nie jestem na bieżąco - coś się zmieniło w tej kwestii, żeby
> podatek dochodowy zlikwidować i płacić tylko vat?
Nie tylko dochodowy - po drodze jest jeszcze cała masa podatków i
przymusowych darowizn. Ale nie będę udzielać korepetycji, gdyby cię to
interesowało, spokojnie sama znajdziesz.

> Optymalizacja w moim poście nie dotyczy tylko podatków, ale także ich
> wykorzystania.

Korwin proponuje, żeby nie było co wykorzystywać. I ja jestem za. Mam dość
finansowania odkrytych basenów i ośmiorniczek ministrów.

> Połącz sobie wysokość podatku z wagą głosu i już.

Wolałabym, żeby o moim losie decydowali ludzie, którzy potrafili zadbać o
swój los, niż menele spod budki z piwem żyjace z tego, co uda im sie
wysępić. A teraz głos profesora uniwersytetu ma taką sama wartość, jak głos
pijaczka.

519. Data: 2015-10-23 16:16:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-23 o 15:51, krys pisze:

> A zakładam? po czym wnosisz?

Po Twojej reakcji. Po moim "wszyscy korwiniści wierzą, że to właśnie oni
będą płacić najwyższe podatki" uznałaś, że nie wiem nic o podatkach w
systemie korwinowskim.

> Nie musisz, skoro precyzujesz. Powiedz lepiej, co miało oznaczać "a nie
> mówiłam?!" w tym kontekście. Bo akurat najwyższe z mozliwych podatki XL
> mówią same za siebie i są logiczne.

Że na to liczą i tego sobie by życzyli. No i życzą sobie, co
potwierdziła XL. Naprawdę aż tak dokładnie muszę się tłumaczyć?

Ewa

520. Data: 2015-10-23 16:17:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-23 o 16:00, krys pisze:

> [...]
> swój los, niż menele spod budki z piwem żyjace z tego, co uda im sie
> wysępić. A teraz głos profesora uniwersytetu ma taką sama wartość, jak głos

OK, to ponawiam pytanie o lasy. Do kogo by należały?

Ewa

Dziwny zbieg okoliczności
Zaburzenia osobowości
Zabić zabobonem