Instynkty

521. Data: 2015-10-23 16:19:27

Temat: Re: Instynkty
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-23 o 12:47, Ikselka pisze:

> Mało tego - Tobie też życzę 3-]
>
> PS. ...choć za Boga tego (bogatego też) nie docenisz, bo nie pojmujesz.

Od Ciebie aż takiego wysiłku wymagało zrozumienie oczywistości?

Ewa

522. Data: 2015-10-23 16:28:31

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> [...]
.pl...

> OK, to ponawiam pytanie o lasy. Do kogo by należały?

Odpowiedziałam już, ale się powtórzę - do właściciela, jak wszystko.

523. Data: 2015-10-23 16:42:50

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-23 13:03, obywatel krys uprzejmie donosi:

Niektórzy aż chcą a inni tylko płacą.
Dziwny jest ten świat.

524. Data: 2015-10-23 16:44:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2015 16:00:51 +0200, krys napisał(a):

> [...]
>
> Korwin proponuje, żeby nie było co wykorzystywać. I ja jestem za. Mam dość
> finansowania odkrytych basenów i ośmiorniczek ministrów.

I stadionów oraz koncertów podstarzałych madonn.

> [...]
> swój los, niż menele spod budki z piwem żyjace z tego, co uda im sie
> wysępić. A teraz głos profesora uniwersytetu ma taką sama wartość, jak głos

Nic dodać, nic ująć.

525. Data: 2015-10-23 16:47:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2015 16:28:31 +0200, krys napisał(a):

.pl...

> Odpowiedziałam już, ale się powtórzę - do właściciela, jak wszystko.

Oczywiście. Bo najgorzej, kiedy należą do "wszystkich".
--
XL mam swój

526. Data: 2015-10-23 17:02:36

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

.pl...

> OK, to ponawiam pytanie o lasy. Do kogo by należały?

Do leśniczego.
Oczywiście tego najbardziej utytułowanego.

527. Data: 2015-10-23 17:05:30

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

.pl...

> I stadionów oraz koncertów podstarzałych madonn.

Wiesz, jakbym miała wymieniać, to by czasu i papieru brakło.

> Nic dodać, nic ująć.

Uważaj, bo już zostałaś zaliczona do korwinistów;-P

528. Data: 2015-10-23 17:10:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2015 17:05:30 +0200, krys napisał(a):

.pl...

> Wiesz, jakbym miała wymieniać, to by czasu i papieru brakło.

> Uważaj, bo już zostałaś zaliczona do korwinistów;-P

Bo jestem. Tyle że zagłosuję na tego, kto jest najbliższy moim poglądom z
tych, którzy mają szanse.

529. Data: 2015-10-23 17:16:30

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Bo jestem. Tyle że zagłosuję na tego, kto jest najbliższy moim poglądom z
> tych, którzy mają szanse.

Ja już nie wybieram mniejszego zła.
Mam nadzieję, że będę mieć reprezentację swoich poglądów w Sejmie.

530. Data: 2015-10-23 17:31:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-23 o 16:28, krys pisze:

> Odpowiedziałam już, ale się powtórzę

Chyba w takim razie nie widzę wszystkich Twoich postów.

>- do właściciela, jak wszystko.

OK. Pamiętam tylko, że byłaś przeciwna prywatyzacji lasów. Ale rozumiem,
że w innym systemie byś zaakceptowała...

Ewa

Dziwny zbieg okoliczności
Zaburzenia osobowości
Zabić zabobonem