Instynkty

641. Data: 2015-10-26 23:27:54

Temat: Re: Instynkty
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:1kht4xhdbvo4q.1wgy7m8i2khuz$.dlg@40tude.net...
> [...]
ps.com...

> Cssssooo?
> 3-]

No przecież ma czynne prawo wyborcze?

--

Chiron

642. Data: 2015-10-26 23:31:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Oct 2015 23:27:54 +0100, Chiron napisał(a):

ps.com...

> No przecież ma czynne prawo wyborcze?

Przecież to typowy krzykacz - drze się i bluzga wirtualnie, ale nogi z domu
nie ruszy, bo tak naprawdę nie ma ŻADNYCH konstruktywnych poglądów.

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

643. Data: 2015-10-27 01:41:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Oct 2015 23:32:39 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

> Czyli na pis. Program pisu jest kierowany do biedoty.

No to już sam wiesz, dlaczego PiS tak miażdżąco wygrał z PO - w ciągu 8 lat
rządów PO naród polski stał się narodem biedoty 3->

644. Data: 2015-10-27 04:34:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> To fakty zmanipulowana ciemnota zawalczyła o Dyktaturę.

Na kogo głosowałes?

Na nikogo, zbieram kasę na wyjazd, bo nie chce ogłądać powtórki z PZPR ( pis to
komuna ) z domieszką średniowiecza.
Tak więc do 89 roku mieliśmy miekki totalitaryzm, a zapowiada się wasz ukochany
stalinizm, tylko czarny. ( kler i stalinizm to identyczne systemy). Daliście się
ubekom propagandowym z niezależnej zrobić w konia jak na ciemnotę przystało.

645. Data: 2015-10-27 07:15:40

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Chiron

> [...]

Na kogo głosowałes?

Na nikogo, zbieram kasę na wyjazd, bo nie chce ogłądać powtórki z PZPR ( pis

=======

Czyli- XL miała rację. A ten Twój wyjazd- to odkąd jesteś na grupie to o tym
piszesz. I za co Ty chcesz wyjechać? Z czego uzbierasz- z renty? Ile masz
metrów działki? Rozmawiałem z developerem, który u was buduje (chyba na
Frontowej). Kupuje i sprzedaje domy, działki, mieszkania- mogę Ci podać
namiary na niego. Dokąd jeszcze ma sprzęt na miejscu

--

Chiron

646. Data: 2015-10-27 07:34:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-26 o 21:55, Ikselka pisze:

> Nie - po prostu nie martw się o mnie 3-]

No wiem, że nie muszę. Ty będziesz bilety sprzedawać.

Ewa

647. Data: 2015-10-27 07:42:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-27 o 01:41, Ikselka pisze:

et...

> No to już sam wiesz, dlaczego PiS tak miażdżąco wygrał z PO - w ciągu 8 lat
> rządów PO naród polski stał się narodem biedoty 3->

Nie. Coraz więcej młodych i niedoświadczonych gołodupców zostało w
Polsce. ;-P

Ewa

648. Data: 2015-10-27 07:48:58

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

et...

> Nie. Coraz więcej młodych i niedoświadczonych gołodupców zostało w Polsce.
> ;-P

Jak dobrze, że chociaż Ty zostałaś
:-(

--

Chiron

649. Data: 2015-10-27 10:27:10

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Odkąd to martwisz się o los Monsanto? :-O

Szczerze pisząc, to mi wychodzi, że XL martwi się losem płacących podatki.
Chyba, że chciałaś pytanie zadać w innym miejscu.

650. Data: 2015-10-27 12:25:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-27 o 10:27, krys pisze:

> Szczerze pisząc, to mi wychodzi, że XL martwi się losem płacących podatki.

Czyż w systemie korwinowskim nie byłoby już legalnie i na całej linii
zwolnione z podatku?

BTW Sądzisz, że jeszcze kiedykolwiek ktokolwiek w tym systemie siałby
swoją przysłowiową pietruszkę i marchewkę w ogródku? Niezbyt długo...

> Chyba, że chciałaś pytanie zadać w innym miejscu.

Nie nie, dokładnie tu. Weźcie pod uwagę, że i firmy byłyby zwolnione
(chyba o to chodzi Korwinowi też?). Wbrew nadziejom jakie żywisz, nie
miałabyś już bladego wpływu na to, co by się wokół działo.

Ewa

Dziwny zbieg okoliczności
Zaburzenia osobowości
Zabić zabobonem