Interesujacy przypadek... jedyny w swoim rodzaju

1. Data: 1999-12-28 20:35:57

Temat: Interesujacy przypadek... jedyny w swoim rodzaju
Od: "smoczus" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chłopak, lat 15... ssie palca.
Co wy na to?

1. Data: 1999-12-29 07:25:32

Od: flyer <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

smoczus wrote:

> Chłopak, lat 15... ssie palca.
> Co wy na to?

Z klasykow proponowalbym Freuda, co prawda jego wyjasnienia sa atakowane
przez rozne szkoly, ale za to sa proste.

Flayer

1. Data: 1999-12-29 11:39:34

Od: "smoczus" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik flyer <f...@f...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...onet.pl...

> Z klasykow proponowalbym Freuda, co prawda jego wyjasnienia sa atakowane
> przez rozne szkoly, ale za to sa proste.
>
> Flayer

Jakbby to powiedziec...nie studiuje psychologi, nie mam dostepu do ksiazek o
psychologi, a porsilem o wasza opoinie na temat tego chlopaka, ewnetualnie o
to jak sprawic by przestal ssac palca.

1. Data: 1999-12-30 13:12:01

Od: r...@d...uni.wroc.pl (Ronan) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Dec 1999 21:35:57 +0100, "smoczus" <k...@k...net.pl> wrote:

>Chłopak, lat 15... ssie palca.
>Co wy na to?

Siarczan magnezu - wetrzeć pod paznokcie (ewentualnie sól emską, lub każde
inne gorzkie i obojętne fizjologicznie świństwo). Sukces gwarantowny :-)

Żeby było psychologicznie, jest to klasyczna behawioralna terapia awersyjna.

---
Pozdrawiam

Michał Kulczycki AKA Ronan

1. Data: 1999-12-30 13:52:01

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik smoczus <k...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:84b8cq$a11$...@s...icm.edu.pl...
> Chłopak, lat 15... ssie palca.
> Co wy na to?
>
> To raczej nie spotykane dotąd zjawisko. Chłopak w moim wieku no może o rok
młodszy który ssie palca?Hm...to interesujące.To chyba jest związane z
jakimis problemami. Myślę, że trzeba by było udać się do odpowiedniego
lekarza.

1. Data: 1999-12-30 15:37:08

Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

smoczus napisał(a) w wiadomości: <84b8cq$a11$4@sunsite.icm.edu.pl>...
>Chłopak, lat 15... ssie palca.
>Co wy na to?
>
>O Boże!!! Masz więcej takich "interesujących przypadków!"????
Dorrit

1. Data: 1999-12-30 16:16:26

Od: "smoczus" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>(...) jakimis problemami. Myślę, że trzeba by było udać się do
odpowiedniego
> lekarza.
Nie bo chlopak nie daje sie namowic, bo:
a. trzeba placic
b. ktos moglby sie dowiedzic
c. "czas... czas to jedyna rzecz jakiej na brakuje"
Jakie problemy masz na mysli?

1. Data: 1999-12-30 16:20:09

Od: "smoczus" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żeby było psychologicznie, jest to klasyczna behawioralna terapia
awersyjna.
????? ze co?

1. Data: 1999-12-30 16:48:38

Od: flyer <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

smoczus wrote:

> awersyjna.
> ????? ze co?

I co, nie mowilem, ze Freud jest latwiejszy? :)

1. Data: 1999-12-31 19:14:28

Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@i...mps.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 Dec 1999, smoczus wrote:

> awersyjna.