Interna Kokot

1. Data: 2006-07-31 06:38:38

Temat: Interna Kokot
Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Przymierzam się do zakupu "Interny" Kokota. I jestem w kropce. Myślałam, że
Kokot jest jeden...a nie jest.
Istnieje:
- Interna tom 1, 2, 3 Kokot/Januszkiewicz (2004r.)
- Interna tom 1, 2 Kokot (2000r.)
- Choroby wewnętrzne tom 1, 2 (2004r.)

Macie może pojęcie z którego ww. podręcznika jest najlepiej się uczyć i czym
one w ogóle się różnią (o ile różnią się czymkolwiek poza rokiem wydania i
ewentualnym uaktualnieniem).

Hmm?

Pzdr.,
M.

2. Data: 2006-07-31 09:46:56

Temat: Re: Interna Kokot
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czym
> one w ogóle się różnią (o ile różnią się czymkolwiek poza rokiem wydania i

Szanowna Pani, /Panie/

Czy możecie zdradzić tajemnice do czego jest Wam porzebna "Interna"
Franciszka Kokota.
Preoszę pamietać, że to wydatek kilkaset złotych.

Pozdrawiam

J.

3. Data: 2006-07-31 10:18:55

Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szanowna Pani, /Panie/

Pani :)

> Czy możecie zdradzić tajemnice do czego jest Wam porzebna "Interna"
> Franciszka Kokota.

Czy to jest podchwytliwe pytanie?
Tak sobie 'po cichu' myślałam, że można się będzie z niej uczyć.

> Preoszę pamietać, że to wydatek kilkaset złotych.

Tak, pamiętam. Dlatego m.in. zadałam powyższe pytanie.

> Pozdrawiam
>
> J.

Wzajemnie,
M.

4. Data: 2006-07-31 12:17:14

Od: "Aga_" <o...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M." napisał w wiadomości:
> [...]
czym
> one w ogóle się różnią (o ile różnią się czymkolwiek poza rokiem wydania i

Miałam do czynienia z 2-tomowymi "Chorobami wewnętrznymi" i studentowi
medycyny najzupełniej to dzieło wystarczy, może nawet trochę zbyt rozwlekłe
jest... Nota bene większość osób u nas uczyła się z Herolda (choć błędów
troszkę w nim jest, ale można je wyłapać..).

Pozdrawiam:>

Aga

5. Data: 2006-07-31 14:12:30

Od: "Mirabilis " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zakupilem 3-tomowa Interne i teraz bardzo tego zaluje :/
Dobra ksiazka jak ktos nie lubi zagladac do jakichkolwiek innych podrecznikow
bo zanim dojdzie sie do sedna sprawy trzeba przerzucic wiele stron
przypomnienia histologii, fizjologii czy biochemi. Jak ktos lubi taki styl,
prosze bardzo, ale osobiscie nie polecam.

Proponuje pomyslec jeszcze o "Terapii Internistycznej" niejakiego Wolffa.
Dobre, zwiezle i przystepne kompendium wiedzy.

Pozdrawiam
Mirabilis

6. Data: 2006-07-31 19:21:08

Od: "Tomek-N" <N...@i...polska> szukaj wiadomości tego autora

We wrzesniu bedzie nowe wydanie Interny 1-3 (Januszewicz, Kokot). Natomiast
gdzieniegdzie obecne mozna kupic po promocyjnej cenie 318,40 (z wyjsciowej
398)

Pozdrawiam
Tomek-N

7. Data: 2006-08-03 09:14:00

Temat: c.d :) Pediatria Kubicka, Kawalec, Pediatria Górnicki, Dębiec
Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszytskim, którzy posłużyli mi radą odnośnie Kokota :)

I mam jeszcze jedną prośbę:
Waszym zdaniem... "Pediatria" Kubicka/Kawalec czy "Pediatria"
Górnicki/Dębiec?

Pozdrawiam,
M.

8. Data: 2006-08-06 13:06:19

Od: "Aga_" <o...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> I mam jeszcze jedną prośbę:
> Waszym zdaniem... "Pediatria" Kubicka/Kawalec czy "Pediatria"

Trudno powiedziec, zadna nie jest tak naprawde dobra. Najlepiej poszukac
dobrej anglojezycznej pozycji - mi osobiscie podobal sie "Illustrated
Textbook of Pediatrics" Lissauera (nie wiem, czy jest polskie
tlumaczenie...)- jesli chodzi o podstawy, i "Pediatria" Nelsona - jesli ktos
szuka szczegolowej wiedzy.
Z polskich podrecznikow mialam Kubicka/Kawalec i niespecjalnie mi sie ta
ksiazka podoba. Raczej trudno sie z niej uczy. Niektorzy pediatrzy twierdza,
ze Gornicki lepszy, ale nie korzystalam, wiec nie wiem. :)

Pozdrawiam:>

Aga

9. Data: 2006-08-06 14:23:47

Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora