Internet-transmitted diseases Natural Tele-Medicine Clinic

1. Data: 2001-03-07 21:22:33

Temat: Internet-transmitted diseases Natural Tele-Medicine Clinic
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Internet-transmitted diseases Natural Tele-Medicine Clinic

sounds it good ?

Chcialbym otworzyc takie centrum w internecie.
Czy ktos moze mi pomoc i wesprzec, moze sponsorowac, zechce
wspolpracowac ?

Natural Tele-medicine bo przez Internet w oparciu o zasady medycyny
naturalnej.

Podstawa bedzie Homeopathy Principles as described in Organon by Samuel
Hahnemann

Dariusz

Internet-transmitted diseases Natural Medicine Telemedicine Clinic
All rights reserved by Dariusz 2001.

2. Data: 2001-03-08 08:53:29

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za komentarz i listy na privat.

3. Data: 2001-03-10 16:47:04

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok

Zaczyniemy od terapii antydepresyjnej przez internet bo otrzymalem juz
duzo zapytan.

4. Data: 2001-03-10 22:15:37

Od: "Basia Kwiecinska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> duzo zapytan.
>
> Dariusz
>

> Internet-transmitted diseases Natural Medicine Telemedicine Clinic

wiesz co dariuszu sadze ze ty sam cierpisz na pewnego rodzaju depresje...

5. Data: 2001-03-10 23:42:11

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kwiecinska wrote:

> Uzytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> wiesz co dariuszu sadze ze ty sam cierpisz na pewnego rodzaju depresje...

a kto w dzisiejszym pedzacym swiecie moze sie jeszcze obyc bez stresow
kto jeszcze nigdy nie dowiedzial sie co depresja moze nam zlego uczynic
nikt nie jest bez dolegliwosci i cierpienia
ale czemu nie mamy sie dzilic naszym ciepieniem, dobra rada i pomoca
korzystajac z internetu.
Moze twoja babcia ciepiaca na Alzheimera zechcialaby zadac kilka pytan
nt. dzialania internetu, moze by sie chciala tym zainteresowac ?

Dariusz

6. Data: 2001-03-11 10:25:16

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 11 Mar 2001, Dariusz wrote:

> a kto w dzisiejszym pedzacym swiecie moze sie jeszcze obyc bez stresow
> kto jeszcze nigdy nie dowiedzial sie co depresja moze nam zlego uczynic
> nikt nie jest bez dolegliwosci i cierpienia

stres to nie depresja

> ale czemu nie mamy sie dzilic naszym ciepieniem, dobra rada i pomoca
> korzystajac z internetu.

owszem - to sie robi, pod warunkiem, ze ten co udziela porad sie
na tym zna - nie ma nic gorszego w psychiatrii jak udzielanie
porad z tej dziedziny przez niekompetentnych ludzi.

> Moze twoja babcia ciepiaca na Alzheimera zechcialaby zadac kilka pytan
> nt. dzialania internetu, moze by sie chciala tym zainteresowac ?

takie zajecia (jako terapia zajeciowa) stosowana jest w Wlk. Brytanii
- pokazywali program na ten temat w BBC - stworzono kluby internetowe
dla starszych ludzi chorujacych na wstepna faze ch. Alzheimera i
prowadzone sa tam zajecia przez wykwalifikowanych instruktorow.
Ale mi sie wydaje, ze nie masz warunkow do stworzenia tak
specjalistycznego osrodka. Przyznaj sie - czy Ty po prostu
nie chcesz na internecie i medycynie robic kasy? To nic zdroznego
- tylko trzeba to robic sensownie i uczciwie. Udzielac uslug
do jakich sie posiada kwalifikacje!

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

7. Data: 2001-03-11 11:10:35

Od: j...@d...zabrze.pl (Jerzy Matysiakiewicz) szukaj wiadomości tego autora

| owszem - to sie robi, pod warunkiem, ze ten co udziela porad sie
| na tym zna - nie ma nic gorszego w psychiatrii jak udzielanie
| porad z tej dziedziny przez niekompetentnych ludzi.

Swieta racja. To samo dotyczy zreszta kardiologii, pulmonologii, ortopedii,
dermatologii, neurochirirgii, andrologii etc, etc, etc.....

Jerzy

8. Data: 2001-03-11 16:01:15

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> stres to nie depresja
ale blisko, blizej, coraz blizej

> owszem - to sie robi, pod warunkiem, ze ten co udziela porad sie
> na tym zna - nie ma nic gorszego w psychiatrii jak udzielanie
> porad z tej dziedziny przez niekompetentnych ludzi.

A Pan ciagle swoje.
Nie wiem czym sie Pan zajmuje, ale jezeli psychiatra to czy moze Pan
potwierdzic ze wyleczyl trwale 5 pacjentow, tak ze przestali juz byc
Panskimi pacjentami i czuja sie swietnie i nie sa uzaleznieni od lekow i
terapii ?

> [...]
> dla starszych ludzi chorujacych na wstepna faze ch. Alzheimera i
> prowadzone sa tam zajecia przez wykwalifikowanych instruktorow.

Do Anglii daleko, ale mysle ze Natural Tele-Medicine Clinic
moze rozpoczac taka forme kontaktow dla starszych osob.

> Ale mi sie wydaje, ze nie masz warunkow do stworzenia tak
> specjalistycznego osrodka.

Nie bardzo rozumiem skad te dywagacje.
Mam dostep i oferty wybitnych konsultantow z calego swiata, ktorzy
poczatkowo w formie wolantariatu a pozniej inaczej, moga sie podjac
takich zajec.

Przyznaj sie - czy Ty po prostu
> nie chcesz na internecie i medycynie robic kasy?
Kazdy widac sadzi po sobie.

To nic zdroznego
> - tylko trzeba to robic sensownie i uczciwie. Udzielac uslug
> do jakich sie posiada kwalifikacje!
Dlatego tez nie zachecam Pana do wspolpracy.

Przykro to stwierdzic, ale Pan juz poza komercja, kasa i zyskiem swiata
nie widzi, symbol dolara przeslania caly obraz.

A wolontariuszy, chetnych do niesienia pomocy , w kapitalistycznym
swiecie, sa setki i naprawde to tak dziala.

A co do kompetencji, to proponuje niech Pan zweryfikuje najpierw
te lekarzy z http://www.telemedicine.com/
w koncu dzialaja transgranicznie i pewnie moga udzielac pomocy i porad
takze pacjentom z Polski.

Dariusz

9. Data: 2001-03-11 16:03:03

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Matysiakiewicz wrote:

> Swieta racja. To samo dotyczy zreszta kardiologii, pulmonologii, ortopedii,
> dermatologii, neurochirirgii, andrologii etc, etc, etc.....

Dlatego Klinika bedzie Klinika Telemedycyny Naturalnej,
ale jak powiedzialem, zgloszenia wolontariuszy sa zawsze mile widziane.

Dariusz

10. Data: 2001-03-11 17:17:09

Od: j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potwierdzic ze wyleczyl trwale 5 pacjentow, tak ze przestali juz byc
> Panskimi pacjentami i czuja sie swietnie i nie sa uzaleznieni od lekow i

Z tego co wiem to dr Kasztelowicz psychiatra nie jest. Ja natomiast jestem
psychiatra i moge Pana zapewnic, ze wielu pacjentom na tyle pomoglem, ze
swietnie radza sobie w zyciu juz bez pomocy lekarskiej (ani metod tzw
niekonwencjonalnych).
Tylko do czego prowadzi ta dyskusja?
By komus pomagac trzeba miec wiedze i byc odpowiedzialnym za swoje slowa i
czyny, nawet jesli proponuje sie ludziom metody tzw. naturalne.
Jarosław Łączkowski
mailto: j...@h...torun.pl
http://www.alzheimer.pl/klub/o_nas2/laczk.html

DEBELIZYNA
Czy Alzheimer jest zarazliwy i moze byc przekazywany przez internet ?
Do neurologów
JAK WYKRYC RAKA?
Lista lekarzy, ktorzy popelnili bledy w sztuce???