Interpretacja EKG - kto potrafi?

1. Data: 2004-03-08 11:47:22

Temat: Interpretacja EKG - kto potrafi?
Od: p...@o...pl (Ptaq) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Bylem dzisiaj pierwszy raz w zyciu na badaniu EKG (powod - dudnienie serca) -
niestety lekarka kazala mi przyjsc po interpretacje dopiero za tydzien.

Czy moze ktos z szanownych grupowiczow umialby zinterpretowac wyniki EKG i powiedziec
czy cos jest nie tak?

Skany umiescilem na http://republika.pl/ptaq13/

--
Pozdrawiam serdecznie,
ptaq nielot

2. Data: 2004-03-08 13:37:03

Temat: Re: Interpretacja EKG - kto potrafi?
Od: Damian Kołkowski <d...@k...no-ip.org> szukaj wiadomości tego autora

* Ptaq <p...@o...pl> [2004-03-08 12:47]:
> Bylem dzisiaj pierwszy raz w zyciu na badaniu EKG (powod - dudnienie serca)
> - niestety lekarka kazala mi przyjsc po interpretacje dopiero za tydzien.

Co za tempo...

> Czy moze ktos z szanownych grupowiczow umialby zinterpretowac wyniki EKG i
> powiedziec czy cos jest nie tak?

Ja miałem ostatnio zapalenie mięśnia sercowego (już 2-gi raz), moje kreski na
EKG są bardziej pokręcone :-)
Także pompka pracowałą mi szybciej niż Tobie - nie dygaj zdrowyś będziesz.

> Skany umiescilem na http://republika.pl/ptaq13/

A moje są tu:

http://kolkowski.no-ip.org/~deimos/badanie_ekg/

Później wzieli mnie do szpitala na 4 dni badań i wymaścili takie wyniki:

http://kolkowski.no-ip.org/~deimos/wynik_0001.jpeg
http://kolkowski.no-ip.org/~deimos/wynik_0002.jpeg

Ale dowiedziałęm się ostatnio, że po jakis 3 mies mi przejdzie - ponieważ
zapalenie mięśnia sercowego to nie jest trwałe!

Reasumując - dostałem Betalock ZOC 50 i się lepiej po tym czuje, także jak Cie
serce boli, tj. czujesz jakieś kołatanie i się _szybko_ męczysz (np przy
wchodzeniu po schodach), to idź do kardiologa (niech Ci internista da
skierowanie).

Zbadają i się okarze co z Tobą...

Pozdro.

P.S. Nie miałeś przypadkiem grypy ostatnio? Ja miałem z powikłan po grypie -
trza się szanować!

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski # http://kolkowski.no-ip.org/ #

3. Data: 2004-03-08 13:44:28

Od: "Monika B" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ptaq napisał(a) w wiadomości:
<2...@k...test.onet.p
l>...

Czy moze ktos z szanownych grupowiczow umialby zinterpretowac wyniki EKG i
powiedziec czy cos jest nie tak?

Rytm zatokowy miarowy 60/min, normogram, cechy przewagi ukladu
przywspolczulnego, skrecenie serca dookola dlugiej osi w lewo.
Generalnie nic powaznego- to wszystko jest wariantem normy.
Pozdrowienia- Monika

4. Data: 2004-03-09 20:44:02

Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ptaq" <p...@o...pl> napisal w wiadomosci
et.pl...
> [...]
tydzien.

> Czy moze ktos z szanownych grupowiczow umialby zinterpretowac wyniki EKG i

Normogram , rytm zatokowy ok 75 /min. Niemiarowosc zatokowa. Wysokie
zalamki R ( do 28 mm) moglyby swiadczyc o przeroscie m. serca. Bad. echo
wyjasniloby sprawe. Generalnie - nie czepialbym sie .

Moze wypowiedzialby sie fachowiec - dr P. Kasztelowicz ??

Pozdrawiam

robkor

Re: lamblie
szew po c.c.