Islam to nienawiść.

31. Data: 2017-06-14 14:29:06

Temat: Re: Islam to nienawiść.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 czerwca 2017 14:22:01 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]
Dlatego

> PS. Musi ich być więcej niż tamtych i jakieś obozy szkoleń z martial-arts np.
> pentjak-silat też by się przydały.

PS^2. U Nostradamusa była przepowiednia o przywódcy, który nawróci Polskę
pozornie na islam i ją w ten sposób uratuje.

32. Data: 2017-06-14 14:30:30

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2017 o 14:03, Jakub A. Krzewicki pisze:
> W razie przedednia okupacji przez ciapatych sam tobie za darmo chętnie udzielę
> takich szkoleń, na zas. "szczepionki". Wyobraź sobie, że moja Babcia uratowała
> się przed banderowcami dlatego, że umiała się modlić po ukraińsku.

,,W pustyni i w puszczy" to świetna politycznie niepoprawna lektura

cytuję:
,,W pustyni i w puszczy" Henryka Sienkiewicza (1840 -1916) jest taka
scena, w której prorok Mahdi pyta
Stasia, czy chce przyjąć jego naukę. Chłopiec nie dał się zastraszyć.
Zrobił nieznacznie znak krzyża świętego i
patrząc prorokowi prosto w oczy odpowiedział dobitnie:
- Proroku, twojej nauki nie znam, więc gdybym ją przyjął, uczyniłbym to
tylko ze strachu jako tchórz i człowiek podły. A czyż zależy ci na tym,
by wiarę twoją wyznawali tchórze i ludzie podli?

33. Data: 2017-06-14 14:32:43

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2017 o 14:29, Jakub A. Krzewicki pisze:
> PS^2. U Nostradamusa była przepowiednia o przywódcy, który nawróci Polskę
> pozornie na islam i ją w ten sposób uratuje.

Z PO czy KODu też przywódca?

34. Data: 2017-06-14 14:33:30

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 czerwca 2017 14:30:33 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> [...]
> tylko ze strachu jako tchórz i człowiek podły. A czyż zależy ci na tym,
> by wiarę twoją wyznawali tchórze i ludzie podli?

I niezły idiota był ten Staś.
Podczas gdy Józef Bem ma place w prawie każdym mieście.

35. Data: 2017-06-14 14:37:32

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2017 o 14:33, Jakub A. Krzewicki pisze:
> I niezły idiota był ten Staś.
> Podczas gdy Józef Bem ma place w prawie każdym mieście.

Nie był idiota, nie czytałeś książki. Chronił kobietę, kiedy trzeba było
w jej obronie wystrzelał wrogów (inaczej niż chcą przeciwnicy kary śmierci)
Staś Tarkowski to przykład jak powinien zachować się prawdziwy
Mężczyzna, przykład dla młodzieży.

36. Data: 2017-06-14 14:39:47

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2017 o 14:33, Jakub A. Krzewicki pisze:
> I niezły idiota był ten Staś.
Za to ten "nie idiota":
Hekebolis był uznanym sofistą i nadwornym nauczycielem w
Konstantynopolu. Powoli, acz wytrwale
wspinał się po drabinie dworskich zaszczytów. Umiał jak nikt inny
wykorzystać aktualną sytuację.
W końcowych latach panowania cesarza Konstantyna Wielkiego, gdy religia
chrześcijańska stała się modna - Hekebolis przyjął chrześcijaństwo.
Potem, w zależności od rozwoju wydarzeń, zawsze w odpowiedniej chwili,
zmieniał wyznanie. Z arianina stał się ortodoksyjnym, z prawowiernego
znów arianinem. Każdy zwrot wynosił go o stopień wyżej w hierarchii władzy.
Gdy na tron wstąpił wróg chrześcijaństwa, Julian Apostata - Hekebolis i
wtedy nie stracił głowy. Upadł do nóg cesarza, wyznając mu, że już od
dawna mocował się ze sobą, że tak naprawdę nie był chrześcijaninem.
Dopiero teraz, dzięki cesarzowi przejrzał i zrozumiał, że wiara w
rzymskich bogów jest tą prawdziwą.
Po krótkim panowaniu Juliana Apostaty na tronie zasiadł przychylny
chrześcijaństwu Jowian. Hekebolis wyczuł, z której strony wieje
korzystny dla niego wiatr. Długo leżał krzyżem na schodach
chrześcijańskiej bazyliki. Pokutował i płakał. Znowu przejrzał, że
religia chrześcijańska, i tylko ona, jest jedynie prawdziwa... I znów
zrobił karierę.

37. Data: 2017-06-14 14:45:02

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 czerwca 2017 14:32:44 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Z PO czy KODu też przywódca?

Czy z PO, KOD-u czy PiS-u to niestety nie wynika z przepowiedni.
Specjalistów już mamy - jakby ściągnąć tego Kalwasa i Tatarów plus trochę tych
różnych new-age'owych szejków i kalifów sufi i im trochę podpłacić (pobudować meczety
konkurencyjne do bractwa, w znacznie większej ilości), to zbudować
100% polski "islam" tego rodzaju, permanentnie zamknięty na salafistów to nie
sztuka - plus zachęta 500+ od pierwszego dziecka w zamian za udział
w szkoleniach walki wręcz, szablą, jazdy kawaleryjskiej, strzelania etc.
W piątek wszyscy na punkt dwunastą i pozory ramadanu, a poza tym mogą se
robić co dawniej. W nocy i w chałupie tankować, bo Allah nie widzi.

38. Data: 2017-06-14 14:49:53

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 czerwca 2017 14:37:34 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> [...]
> w jej obronie wystrzelał wrogów (inaczej niż chcą przeciwnicy kary śmierci)
> Staś Tarkowski to przykład jak powinien zachować się prawdziwy

Mylisz się, czytałem wielokrotnie jako polonista.
Zamiast przeczekać w Sudanie do szturmu Anglików, Staś włóczył damę swego
serca po niezdrowych oparzeliskach tropikalnych w bagnach Nilu, gdzie omal
nie wyzionęła ducha na malarię i gdzie byli narażeni na ataki dzikich zwierząt
i pasożytów. Wydoroślej zamiast czytać robinsonady dla dzieci.

39. Data: 2017-06-14 14:50:37

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2017 o 14:45, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Czy z PO, KOD-u czy PiS-u to niestety nie wynika z przepowiedni.
> Specjalistów już mamy - jakby ściągnąć tego Kalwasa i Tatarów plus trochę tych

Pewnie, tak jak Nostradamus mówił na zamówienie:
Persage X 33,66

Kraj nad Wisłą podzielony na pół
Bliżniacy lubią władzę i rewolty
Krasomówczy Kaszub o języku węża
Ochroni kraj mimo wielu wrogów

- buahaha

żadnego islamu!

40. Data: 2017-06-14 14:52:11

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 czerwca 2017 14:39:49 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> Za to ten "nie idiota":
> Hekebolis był uznanym sofistą

Co mi tu z Hekebolisem wyjeżdżasz? Poczytaj sobie o Bemie, Rzewuskim, Sadyku
i wielu innych.

Uchodźcy już w PL!
Zaczynam rozumieć Brejvika.
[GB] Swetró, ratóóój!