Warszawka jak zwykle górą

1. Data: 2017-06-10 12:35:11

Temat: Warszawka jak zwykle górą
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Warszawka, jak zwykle, nie może ścierpieć wybijania się innych miast na
samodzielność. Zawłaszczyła nawet Forum Państw Trójmorza i Global Forum,
w których ma uczestniczyć Donald Trump, a które miały się odbyć we
Wrocławiu.
http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,21941908,
donald-trump-nie-przyjedzie-do-wroclawia-forum-panst
w-trojmorza.html

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

2. Data: 2017-06-10 14:36:23

Temat: Re: Warszawka jak zwykle górą
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:
> [...]
> samodzielność. Zawłaszczyła nawet Forum Państw Trójmorza i Global Forum,
> w których ma uczestniczyć Donald Trump, a które miały się odbyć we

Cacy Wrocław, cacy. LOL

3. Data: 2017-06-10 14:43:09

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Cacy Wrocław, cacy. LOL

Jestem urodzonym dolnoślązakiem i lokalnym patriotą. Ale czy patriotyzm
to coś złego?

A o Warszawce nie od dzisiaj wiadomo, że lubi być najważniejsza i zawsze
na świeczniku.

4. Data: 2017-06-10 14:47:39

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> Jestem urodzonym dolnoślązakiem i lokalnym patriotą. Ale czy
> patriotyzm to coś złego?
>
> A o Warszawce nie od dzisiaj wiadomo, że lubi być najważniejsza i
> zawsze na świeczniku.

A przy okazji pełna mętów, złodziei i wszelkiej maści szumowin.

5. Data: 2017-06-10 14:48:38

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-10 o 14:43, LeoTar Gnostyk pisze:

> Jestem urodzonym dolnoślązakiem i lokalnym patriotą. Ale czy patriotyzm
> to coś złego?
>
> A o Warszawce nie od dzisiaj wiadomo, że lubi być najważniejsza i zawsze
> na świeczniku.

nie rozumiem ludzi którzy we wszystkim widzą dobry powód żeby się
poróżnić :-)

6. Data: 2017-06-10 14:51:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Jestem urodzonym dolnoślązakiem i lokalnym patriotą. Ale czy patriotyzm
> to coś złego?
>
> A o Warszawce nie od dzisiaj wiadomo, że lubi być najważniejsza i zawsze
> na świeczniku.

Stolica. To zobowiązuje do bycia najważniejszym z miast. I na świeczniku.
Wrocław, w którym na rynku tylko niemiecką mowę słychać, który Niemcom się
kłania w pas, nigdy nie powinien w niczym reprezentować Polski.

7. Data: 2017-06-10 14:53:03

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 pisze:

> nie rozumiem ludzi którzy we wszystkim widzą dobry powód żeby się
> poróżnić :-)

Możesz być miej ogólnikowa a bardziej konkretna? Boisz się komuś
nadepnąć na odcisk?

8. Data: 2017-06-10 14:53:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> A przy okazji pełna mętów, złodziei i wszelkiej maści szumowin.

Wolę to niż ciągłe niemieckie szwargotanie.

9. Data: 2017-06-10 14:57:13

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Wolę to niż ciągłe niemieckie szwargotanie.

Taka była historia tego regionu i nie da się tego zmienić. Ale też
dzięki wielokulturowości Wrocławia powstawały tutaj ciekawe projekty
społeczne...

10. Data: 2017-06-10 15:03:13

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> świeczniku. Wrocław, w którym na rynku tylko niemiecką mowę słychać,
> który Niemcom się kłania w pas, nigdy nie powinien w niczym

A o HGW i jej współplemieńcach zapomniałaś. Warszawa i wiele rejonów
centralnej Polski do dzisiaj od nich się nie uwolniło.

Poza tym era państw narodowych mija a ich miejsce zastąpią
współistniejące organizmy obywatelskie, których podstawą już stają się
społeczności lokalne i regionalne. Warszawka ze swoimi mocarstwowymi
zapędami nie ma racji bytu.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

Sonda przedwyborcza
bezduszni ludzie, którzy z jakiegoś niezrozumiałego powodu wybrali zawód stojący w sprzeczności z ich światopoglądem
Oddawanie szpiku
Pac, pac, pac...
Rozrywkowo...