Warszawka jak zwykle górą

51. Data: 2017-06-17 17:28:48

Temat: Re: Warszawka jak zwykle górą
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-14 o 11:01, FEniks pisze:
> [...]
>>> http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,21941908,
donald-trump-nie-przyjedzie-do-wroclawia-forum-panst
w-trojmorza.html

> A po niemiecku mówisz?

Nie mówię po niemiecku, ale jak będzie trzeba to pójdę na strzelnicę i
się nauczę.

Dębska

52. Data: 2017-06-17 17:40:53

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-11 o 11:57, Ikselka pisze:
>>> http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,21941908,
donald-trump-nie-przyjedzie-do-wroclawia-forum-panst
w-trojmorza.html

> Kurczę, robisz mi tam konkurencję! Niedopuszczalne :-D

Ale to tylko przez parę godzin :)

Dębska

53. Data: 2017-06-18 01:22:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
w-trojmorza.html

> Nie mówię po niemiecku, ale jak będzie trzeba to pójdę na strzelnicę i

Jak wielu Polaków i wiele Polek.

54. Data: 2017-06-20 21:13:36

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 15 czerwca 2017 13:36:39 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

donald-trump-nie-przyjedzie-do-wroclawia-forum-panst
w-trojmorza.html

> Całkowicie się z Tobą zgadzam: przymierze ludzi wolnych i
> odpowiedzialnych jest już budowane "od dołu". Z góry idzie tylko
> rozpierducha. Ale by to budowane nie stało się kolejną wydmuszką zmianie
> muszą ulec zwyczaje wychowawcze panujące w rodzinach by młodzi ludzie
> opuszczający swoje lęgowiska byli wolni, niezależni i
> odpowiedzialni. By zakończyli wreszcie śmiertelny, niosący zniszczenie i
> [...]

leo, to fajnie, ze są płaszczyzny,
na których się zgadzamy,
jednak twój model wyzwolenia, moralnego i kulturowego chyba,
jest dla mnie nie do przyjęcia.
po prostu pewne rzeczy wykraczają poza granice jakiejkolwiek przyzwoitości;
mojej i boskiej nawet tez - twojej jednak nie, jak widzę.

granic niby nigdzie nie ma zapisanych,
tak dokładnie,
ale one zawsze istnieją.

jacek

55. Data: 2017-06-24 15:44:01

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...pl pisze:

> [...]

> jednak nie, jak widzę.
>
> granic niby nigdzie nie ma zapisanych, tak dokładnie, ale one zawsze

Jeżeli ustawiasz jakiekolwiek granice to znaczy, że dzielisz ludzi na
tych po jednej stronie granicy i na tych po jej drugiej stronie. Muszą w
tym modelu więc być niewolnicy po jednej stronie i ich władcy po
drugiej,kobiety i mężczyźni, Bóg i Człowiek, Dziecko i Rodzice. I między
nimi musi się toczyć walka o porządek dziobania. Czy nie dostrzegasz
możliwości zlikwidowania granic, poznania i zjednoczenia?

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

Sonda przedwyborcza
bezduszni ludzie, którzy z jakiegoś niezrozumiałego powodu wybrali zawód stojący w sprzeczności z ich światopoglądem
Oddawanie szpiku
Pac, pac, pac...
Rozrywkowo...