Islam to nienawiść.

41. Data: 2017-06-14 14:57:54

Temat: Re: Islam to nienawiść.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 czerwca 2017 14:50:39 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Pewnie, tak jak Nostradamus mówił na zamówienie:
> Persage X 33,66
>
> Kraj nad Wisłą podzielony na pół
> Bliżniacy lubią władzę i rewolty
> Krasomówczy Kaszub o języku węża
> Ochroni kraj mimo wielu wrogów
>

> - buahaha
>
> żadnego islamu!

Zapewniam ciebie, że to co proponuję to jest krowianka.
Polacy powinni nauczyć się islamu i masoństwa w wersji "lite" alias "fake".
Wolisz umierać na ospę prawdziwą?

Wszystkie ręce na pokład przeciwko Arabom.

42. Data: 2017-06-14 14:59:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 czerwca 2017 14:57:55 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Zapewniam ciebie, że to co proponuję to jest krowianka.
> Polacy powinni nauczyć się islamu i masoństwa w wersji "lite" alias "fake".
> Wolisz umierać na ospę prawdziwą?
>
> Wszystkie ręce na pokład przeciwko Arabom.

PS. Znasz termin biologiczny "mimikra"?

43. Data: 2017-06-14 15:20:54

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>> tatarskich. Ale to nie dotyczy tylko ich. Dotyczy wszystkich muzułmanów
>>> w
>>> muzułmanów, (nie) chciałabym widzieć, jak nagle "polscy muzułmanie z

> Mówiąc o spektakularnym zwiększeniu liczby muzułmanów mam na myśli
> ewentualne wpuszczenie do Polski muzułmańskich imigrantów.
> Na przykład siłową ich relokację z Niemiec - kiedy tam już nie będą się
> mieścić. I cóż z tego, że nad nie stać ba ich utrzymanie. Unia im da, byle
> siedzieli mam na karku i robili swoje "POrządki".
> A potem to już tylko wystarczy ich oraz przy okazji resztki Polaków
> bratnio posprzątać i Polski nie ma. Niemcy doskonale potrafią sprzątać.
> Wykazali się nie raz i nie dwa, trenując na Żydach.

Czytałem dowcip a propos: Rzecz dzieje się współcześnie w pociągu w
Niemczech. Muzułmanie dokuczają parze niemieckich staruszków. Co chwila też
powtarzają, że niedługo ich będzie 2 miliony w Niemczech- i wtedy dopiero
pokażą Niemcom, gdzie ich miejsce. W pewnym momencie staruszkowie patrzą na
nazwę miejscowości i mówią: Przed wojną mieliśmy problem z 2 milionami
Żydów. I też sobie poradziliśmy. Ta miejscowość to Dachau. Pracowaliśmy tu
oboje, rozwiązując ten problem.

Dowcip jak dowcip, jednak czasem zastanawiam się, czy (znając Niemców)
historia się nie powtórzy- tym razem z muzułmanami.

--
Chiron

44. Data: 2017-06-14 15:27:27

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2017 o 15:20, Chiron pisze:
> Dowcip jak dowcip, jednak czasem zastanawiam się, czy (znając Niemców)
> historia się nie powtórzy- tym razem z muzułmanami.

Teraz to idzie w drugą stronę:
http://www.rp.pl/Polityka/161219788-Kaczynski-ze-swa
stykami-w-Der-Spiegel.html

bardziej prawdopodobnie że zislamizowana armia Niemiec będzie robiła
porządki z "polskimi nazistami".

45. Data: 2017-06-14 15:36:44

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2017 o 14:29, Jakub A. Krzewicki pisze:
> PS^2. U Nostradamusa była przepowiednia o przywódcy, który nawróci Polskę
> pozornie na islam i ją w ten sposób uratuje.

Czemu osłabiasz morale Polaków? Cały czas, tak samo jak chwaliłeś Kefira
- toksycznego blogera

46. Data: 2017-06-14 15:59:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> W razie przedednia okupacji przez ciapatych sam tobie za darmo chętnie udzielę
> takich szkoleń, na zas. "szczepionki". Wyobraź sobie, że moja Babcia uratowała
> się przed banderowcami dlatego, że umiała się modlić po ukraińsku.

Więc O TO chodzi?!
Nigdy.

47. Data: 2017-06-14 16:00:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> PS. Mógłbym już takich udzielać teraz, wyłącznie po kosztach, pod jakąś nazwą
> typu "Zakon Sufi" albo coś takiego, zastrzegając, że to nie ma nic wspólnego
> z tym, w co naprawdę wierzę.

Przepraszam, ale nie mam w swojej naturze takich rzeczy.

48. Data: 2017-06-14 16:04:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Jak będziemy mieć swój konkurencyjny do tamtego cyrk islamski, tj. w stylu
> "light" obsadzony przez tzw. Tatarów, to będą mogli nam nagwizdać.
> Dlaczego u Ruska wahabizm nie przejdzie? A bo tam mają swoich imamów,
> w większości czerwonych albo agentów kgb, gru, specnaz. Proponuję pójście
> tą drogą - zrobienie dużego "fake-islamu" w Polsce należącego wyłącznie
> do Polaków.

Czyli kto by nas nie najechał, Ty chciałbyś z nim współpracować zamiast
walczyć?
W 39 roku pewnie cała Twoja rodzina współpracowała z hitlerowcami, po
wojnie ze stalinowcami i KGB, a potem z... ??????!!!!!!

49. Data: 2017-06-14 16:05:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> PS^2. U Nostradamusa była przepowiednia o przywódcy, który nawróci Polskę
> pozornie na islam i ją w ten sposób uratuje.

Przepraszam, ale pierdolisz. Nie chcę nawet już czytać tego, bo mi się
autentycznie na wymioty zebrało.

50. Data: 2017-06-14 16:06:12

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2017 o 16:04, Ikselka pisze:
> [...]
> W 39 roku pewnie cała Twoja rodzina współpracowała z hitlerowcami, po
> wojnie ze stalinowcami i KGB, a potem z... ??????!!!!!!

,,Do młodego wikariusza w Hajdukach koło Katowic przychodziła matka z
prośbą o modlitwę w intencji syna zesłanego do obozu w Oświęcimiu. Po
pewnym czasie zjawił się w mieszkaniu księdza chłopak, który wrócił z
Oświęcimia.
- Proszę sobie wyobrazić, co zrobiła moja matka. Wykorzystała to, że
jeszcze nie mam 18 lat i podpisała za mnie volkslistę. Na tej podstawie
zwolniono mnie z obozu.
Po upływie roku chłopca powołano do wojska. Zjawił się u księdza w
mundurze niemieckiego żołnierza, narzekając na swój los.
Pewnego dnia do zakrystii przyszła zapłakana matka i pokazała wikaremu
telegram, że syn zginął na
froncie za Wodza, Naród i Ojczyznę - bo takiej formułki używano.
- Proszę księdza, to już wolałabym, żeby zginął w Oświęcimiu!
Wiedziałabym przynajmniej, gdzie
zginął, gdzie jest jego grób. Wiedziałabym za co zginął.

Uchodźcy już w PL!
Zaczynam rozumieć Brejvika.
[GB] Swetró, ratóóój!
Spotkałam ich w Pruszkowie.