Re: Islandzki holokaust downów

Data: 2017-08-22 08:32:30
Temat: Re: Islandzki holokaust downów
Od: "Chiron" <c...@t...ja>

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości
news:ongbd3$pc2$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> Chiron pisze:
>> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
>> news:599953ed$0$5163$65785112@news.neostrada.pl...
>>> Chiron <c...@t...ja> wrote:
>>>> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w
>>>> wiadomości news:on9p8n$1bk$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
>>>>> Chiron pisze:
>>>>>> Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
>>>>>> news:e3a50e7b-599e-48b4-8bf2-411e8ed9def5@googlegrou
ps.com...

> https://parenting.pl/w-islandii-nie-ma-dzieci-z-zesp
olem-downa-dlaczego#

>>>>>>> http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/na-islandii-elimin
uje-sie-niemal-wszystkie-dzieci-z-zespolem-downa

> Kraje protestanckie nie uważały eugeniki za zło. No cóż - to czasy

> I wyginęli pomimo iż stosowali eugenikę dla rzekomego wydoskonalenia
> swojej "rasy", gdyż nie uwolnili się od przemocy jaką jest eugenika.
> Jakkolwiek eufemistycznie by jej nie nazwać zawsze będzie eugenika
> kończyła się śmiercią pewnej grupy "wybrańców", którą to grupę
> wyznaczają umysłowi leniwcy, którym nie w głowie poszukiwanie PRZYCZYNY
> mutacji lecz dążenie do wygodnego sprawowania władzy i czerpania
> profitów z pracy innych, od nich uzależnionych ludzi. Rozwiązanie zaś
> [...]

Wyginęli własnie także z tego powodu, że stosowali eugenikę. Jednak- dokąd
nie sprecyzujesz tego swojego "równość"- to nie będę w stanie Ci
odpowiedzieć. Co to znaczy- dokładnie- ta Twoja "równość"? Równość wobec
Boga, prawa, natury, śmierci- no nie wiem- o czym piszesz?

--
Chiron