Istota feminizmu.

11. Data: 2018-04-30 10:09:37

Temat: Re: Istota feminizmu.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.04.2018 o 09:30, z...@g...com pisze:

> To co Ty nazywasz nawoływaniem do zabijania jest według mnie obroną
> wolności wyboru i protestem przeciwko zawłaszczaniu przez instytucje
> państwa obszarów które zawsze powinny pozostawać w gestii rodziny.

Dopóki ty i kobieta jesteście nieświadomymi zwierzętami żadna wolność
wyboru was nie jest wam dana. Wolność jest tylko dla ludzi świadomych.

LeoTar Gnostyk

12. Data: 2018-04-30 10:13:20

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.04.2018 o 09:49, XL pisze:

> [...]
> zatem prawnie także kazdemu mordercy, dreczycielowi rodziny,
> zboczonej przedszkolance czy terroryście!
>
> Zabijanie (dzieci) to NIE jest kwestia czyjegoś wyboru ani gestia
> rodziny. Rodzina RODZI, a nie zabija. Gdyby miała zabijać,
> nazywałaby się zabiną:->
>
> ,,Wybór" jest przed nieodpowiedzialnym seksem prowadzącym do poczęcia
> - potem jest za późno na wybieranie. Problem lezy w tym, że ta
> zabaweczka jest dana kazdemu, a niestety statystyczny ,,każdy" to
> także ten odmóżdżony ludzki osobnik miotany tylko seksem, nie
> uczuciami. Czyli - kobieta-pustak i męzczyzna-siewca.

Lewacy i liberałowie to bydło skazane na zagładę i bycie łajnem dla
przyszłych pokoleń Człowieka Świadomego (oświeconego).

LeoTar Gnostyk

13. Data: 2018-04-30 10:19:09

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Leo. Liberałowie to łajno? A ja nawet w pedofilu widzę człowieka :)

14. Data: 2018-04-30 10:39:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Leo. Liberałowie to łajno? A ja nawet w pedofilu widzę człowieka :)

Ale tylko póki nie zgwałci ci dziecka.
Taki to twoj ,,liberalizm".

--
XL

15. Data: 2018-04-30 10:51:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-30 o 09:21, XL pisze:

> Ja tak.

To skąd u ciebie urojenia, że ktoś wzywa do zabicia własnego dziecka?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2018-04-30 11:02:40

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XL. Nie stosuj demagogii. Są granice których nie wolno przekraczać. Dyskusja jest o
tym kto wyznacza granice, w jakim celu i jak ich pilnuje. Zabijanie dzieci
indywidualnie jest według Ciebie złe. Właściwym sposobem zabijania jest zapewne
umieszczanie ich w sierocińcach i przytułkach. Albo powolne umieranie chodząc
codziennie do pracy.

17. Data: 2018-04-30 16:45:07

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.04.2018 o 11:02, z...@g...com pisze:

> [...]
> Właściwym sposobem zabijania jest zapewne umieszczanie ich w
> sierocińcach i przytułkach. Albo powolne umieranie chodząc

Właściwym sposobem jest usunięcie przyczyny patologii a nie
"doskonalenie" złudnego "leczenia" czy wspomagania tych, których jedynym
marzeniem jest kasa pozyskana z różnych odnóg pomocy społecznej, kasa
bez której nie wyobrażają sobie życia. Trzeba skończyć z żebrakami i
tymi, którzy żerują na cudzej naiwności, tym z wiecznie skrzywdzonymi
kobietami.

LeoTar Gnostyk

18. Data: 2018-04-30 16:55:30

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wolności wyboru i protestem przeciwko zawłaszczaniu przez instytucje
> państwa obszarów które zawsze powinny pozostawać w gestii rodziny.

Dobrze, że zauważyłeś: "W gestii rodziny" a nie samej tylko kobiety.
Czyżby rodzinę tworzyła tylko kobieta? A gdzie w tym wszystkim
mężczyzna? A może został z rodziny "wyślizgany" przez kobietę, zaborczą
i sprawującą władze totalną? Może zamiast domagać się nieskończonej
wolności dla kobiety, łącznie z prawem zabijania, lepiej zastanowić sie
dlaczego taka patologia ma miejsce i jak jej zapobiegać. No jak?

LeoTar Gnostyk

19. Data: 2018-04-30 16:57:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> [...]
> sposobem zabijania jest zapewne umieszczanie ich w sierocińcach i
> przytułkach. Albo powolne umieranie chodząc codziennie do pracy.

Nie krępuj się, powiedz wprost, że po co bronić zabijanych - skoro i tak
kiedyś umrą :->

--
XL

20. Data: 2018-04-30 17:04:15

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 30 kwietnia 2018 10:39:34 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Ale tylko póki nie zgwałci ci dziecka.
> Taki to twoj ,,liberalizm".

Że się wtrącę:
Dopóki nie gwałci ministranta, a gapi się w kreskówki hentai to tylko zwykły
onanista. Popełnia straszliwą zbrodnię mordowania plemników, aj-waj!

dupa blada
Re: Alfie przeżył -co z nim zrobią dalej?
Czy w niebezpieczeństwie czas płynie wolniej?
Pany my so cy dziady?
Alfi przeżył -co z nim zrobią dalej?