Istota feminizmu.

21. Data: 2018-04-30 17:08:16

Temat: Re: Istota feminizmu.
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XL. Zabijanie dzieci w przyrodzie jest normą. Trzeba trochę się zainteresować tym jak
wyglądają te prawa naturalne jakimi rządzi się przyroda.

22. Data: 2018-04-30 17:20:25

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Każdy normalny facet jest onanistą, więc ten epitet jest słabym wyróżnikiem :)

23. Data: 2018-04-30 17:23:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 30 kwietnia 2018 17:20:26 UTC+2 użytkownik
z...@g...com napisał:
> Każdy normalny facet jest onanistą, więc ten epitet jest słabym wyróżnikiem :)

No ale kreskówki hentai mogą być też "rorikon" czyli dla facetów z kompleksem
Lolity ;)

24. Data: 2018-04-30 17:24:20

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.04.2018 o 17:08, z...@g...com pisze:

> XL. Zabijanie dzieci w przyrodzie jest normą. Trzeba trochę się
> zainteresować tym jak wyglądają te prawa naturalne jakimi rządzi się
> przyroda.

Człowiek to nie przyroda. Człowiek jest ponad przyrodą.

LeoTar Gnostyk

25. Data: 2018-04-30 17:48:35

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Leo twierdzi:
"
Człowiek to nie przyroda. Człowiek jest ponad przyrodą"

Leo, to co według Ciebie człowiek może robić co jest niezgodne z prawami przyrody?

26. Data: 2018-04-30 18:08:40

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.04.2018 o 17:48, z...@g...com pisze:
> Leo twierdzi:

> Leo, to co według Ciebie człowiek może robić co jest niezgodne z
> prawami przyrody?

Nie wolno jest nie-myśleć i polegać na niedoskonałym (S)Twórcy.

LeoTar Gnostyk

27. Data: 2018-04-30 18:14:43

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.04.2018 o 17:23, Jakub A. Krzewicki pisze:

> No ale kreskówki hentai mogą być też "rorikon" czyli dla facetów z
> kompleksem Lolity ;)

Japończycy doszli do perfekcji w omijaniu otwartego konfliktu z kobietą
ponieważ boją się samotności a kobiety szantażują ich porzuceniem.
Rezygnują więc Japończycy z własnej godności byle by na starość mieć
bezpieczny fizycznie, ciepły kątek. Wyrzekli się własnej godności.

LeoTar Gnostyk

28. Data: 2018-04-30 18:48:26

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.04.2018 o 16:45, LeoTar Gnostyk pisze:

> Właściwym sposobem jest usunięcie przyczyny patologii a nie
> "doskonalenie" złudnego "leczenia" czy wspomagania tych, których jedynym
> marzeniem jest kasa pozyskana z różnych odnóg pomocy społecznej, kasa
> bez której nie wyobrażają sobie życia. Trzeba skończyć z żebrakami i
> tymi, którzy żerują na cudzej naiwności, tym z wiecznie skrzywdzonymi
> kobietami.

Z jednej strony mówisz o tym, że wszyscy są ,,zarażeni" 'wirusem umysłu,'
a z drugiej strony wierzysz, że ludzie są z natury dobrzy. Arbitralnie
więc przypisujesz im złą wolę, np. pisząc, że szczepionki są stosowane
dla brudnego zysku, innym razem zaś podkreślasz, że bez wzajemnego
zaufania niemożliwe jest istnienie cywilizacji, bo nikt nie jest
,,samotną wyspą." Czy fakt, że sam ustalasz, gdzie kryje się zło a gdzie
jego nie ma, nie jest nieuczciwe?

29. Data: 2018-04-30 20:07:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 30 kwietnia 2018 18:14:46 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk
napisał:

> [...]
> Rezygnują więc Japończycy z własnej godności byle by na starość mieć
> bezpieczny fizycznie, ciepły kątek. Wyrzekli się własnej godności.

Japonia to też kraj randek sponsorowanych starszych facetów z podlotkami ;)

30. Data: 2018-04-30 20:12:22

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.04.2018 o 18:48, CookieM pisze:

>>> XL. Nie stosuj demagogii. Są granice których nie wolno

> Z jednej strony mówisz o tym, że wszyscy są ,,zarażeni" 'wirusem
> umysłu,' a z drugiej strony wierzysz, że ludzie są z natury dobrzy.

Jedno nie wyklucza drugiego. Można chcieć czynić dobro i być
przekonanym o własnej dobroci a równocześnie można czynić zło powodowane
powielaniem przemocy wbudowywanej w nas od samego zarania na skutek
błędnego systemu wychowawczego. Dlatego pomimo ogromu zła jakie
dostrzegam wokoło siebie wierzę głęboko w to, że człowiek przetrwa ale w
zmienionej postaci psychicznej, w której nie będzie miejsca na zakaz i
przemoc produkowaną przez zakaz.

> Arbitralnie więc przypisujesz im złą wolę, np. pisząc, że
> szczepionki są stosowane dla brudnego zysku,

A nie są? Przecież eliminacja epidemii to przede wszystkim zasługa
lepszej higieny, poprawa jakości żywienia, poprawa warunków
mieszkaniowych. Spójrz na sprawe bez osobistych emocji i odpowiedz sobie
samemu uczciwie na taka kwestię: Czy lekarzowi udaje sie wyleczyć
chorego z jakiejkolwiek choroby czy też tylko odprawia on nad chorym nic
nie pomagające zwyczajne czary-mary bo z góry wiadomo, że chory musi
tyle to a tyle dni swoje odchorować. A lekarstwa działają jako zwyczajne
wytłumiacze objawów choroby powodując z reguły działania uboczne. No bo
każde lekarstwo, od penicyliny poczynając, zawiera w sobie rozcieńczoną
truciznę, której dawkę lekarz "reguluje" w zależności od intensywności
objawów "choroby".

> innym razem zaś podkreślasz, że bez wzajemnego zaufania niemożliwe
> jest istnienie cywilizacji, bo nikt nie jest ,,samotną wyspą."

Czy wydaje Ci się, że moje stwierdzenia zawierają jakąkolwiek
sprzeczność? Czy nie widzisz, że w typowym przedsiębiorstwie
produkującym dobra lub świadczącym usługi współpraca nie jest ani
dobrowolna ani też nie jest oparta na zaufaniu a jedynym czynnikiem
wymuszającym współpracę jest ekonomiczny bat, zagrożenie utratą środków
do wegetacji jeżeli nie wywiążesz się należycie z powierzonego ci
zadania? A równocześnie rywalizacja cenowa na rynku sprzedaży zmusza
pracodawców do maksymalnego wyciskania z pracownika ile się tylko da.
Byle więcej i byle taniej by nakręcać konsumpcję za coraz większą
dehumanizację pracy i człowieka. Przecież taka konstrukcja, prędzej czy
tez później, musi runąć. I co wtedy? Bańka jest tak nadęta, że kryzys,
który nadchodzi nie będzie kryzysem zwyczajnym lecz takim, w którym
przetrwają tylko ci, którzy będą potrafili nawzajem sobie ufać.

> Czy fakt, że sam ustalasz, gdzie kryje się zło a gdzie jego nie ma,
> nie jest nieuczciwe?

Ani nie ustalam ani też nie muszę się na to silić. Zło samo pokazuje
swoją twarz gdy tylko człowiek potrafi odmitologizować postaci tego
dramatu czyli kobietę i mężczyznę. A szczególnie kobietę, która
systematycznie od samego zarania kreowała się na bóstwo, jako ta, która
potrafi dać/stworzyć nowe życie i że z tego powodu należy się jej
szczególny szacunek i pozycja w relacji z mężczyzną. I jest tę pozycję w
stanie utrzymać dzięki specyfice psychofizjologii jej seksu oraz
słabości mężczyzny nie ufającego we własne siły i zepchniętego do roli
podnóżka kobiety przez jego własna matkę. Kobieta również nie ufa ale
specyfika jej seksu pozwala jej zdominować mężczyznę ograbiając go przy
okazji z godności i resztek szacunku dla samego siebie. Kobieta-matka
szumnie zwana niewiastą pozwala jej do dna poniżyć mężczyznę dzięki
instytucjom matriarchalnego państwa okupowanych przez kobiety i
nastawionych na utrzymanie przez nie władzy nad rodziną, czyli tam gdzie
kształtują się charaktery i osobowości dzieci. Zło tkwi w matriarchalnej
strukturze rodziny, w której dominująca kobieta pozostaje w domu i
zajmuje się wychowaniem następnych pokoleń mężczyzn, niewolników kobiety
oraz wychowuje następne pokolenie córek-prostytutek nienawidzących
mężczyzn za to, że ich matki wdrożyły je w prostytucję.

LeoTar Gnostyk

dupa blada
Re: Alfie przeżył -co z nim zrobią dalej?
Czy w niebezpieczeństwie czas płynie wolniej?
Pany my so cy dziady?
Alfi przeżył -co z nim zrobią dalej?