Iwostin czy Avene

1. Data: 2003-06-13 12:55:17

Temat: Iwostin czy Avene
Od: "Misia" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
mam pytanko dotyczace kremow nawilzajacych. Moze ktoras z Pan zetknela sie z
kremem nawilzajacym Iwostinu ? Czy mozna go w ogole porownac do kremu
Hydrance Lagere Avene?
Postanowilam sprawic sobie kremik nawilzajacy na noc, bo chyba juz trzeba
(po myciu troszke sciagnieta mam cere, no i latka plyna:)) - a cere mam
tlusta, sklona do wyryskow, a przy tym baaaardzo wrazliwa, czesto
zaczerwienina, z uczuleniem na slonce i wszystko, co zbyt ostre (np. zele
Avonu pod oczy - to bylo tylko szczypanie).
Avene nie uczula na pewno, ma wersje dla cery tlustej, ale cena .... 55 zl.
Iwostin niby do suchej, ale podobno sprawdza sie przy mieszanej, no i to
tylko okolo 24 zl.
Moze ktos cos wie?
A moze ma doswiadczenia z tego typu cera?
Pozdrawiam
Misia

1. Data: 2003-06-13 20:26:09

Temat: Re: Iwostin czy Avene
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam pytanko dotyczace kremow nawilzajacych. Moze ktoras z Pan zetknela sie
> kremem nawilzajacym Iwostinu ? Czy mozna go w ogole porownac do kremu
> Hydrance Lagere Avene?
Iwostin nawilżający przypomina mi Thermal S1 vichy- może znasz? (niestety,
nie używałam hydrance avene)- jest lekki, dobrze się wchłania, nie daje
tłustego połysku. Czasami można trafić na próbki tych kremów w aptekach-
popytaj, może się uda i sama będziesz mogła porównać

1. Data: 2003-06-14 08:02:39

Od: "DIDLO" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

ja się wykosztowałam na avene, nie mogę powiedzieć żeby był zły, ale za te
pieniądze myślałam ze będzie lepszy. Osobiście wolę termal s2 Vichy
DIDLO

1. Data: 2003-06-14 18:34:20

Od: "Misia" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Dzieki juz za to co bylo, ale jeszcze Was pomecze troszke:))

Użytkownik "DIDLO" <d...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Witam,
>
> ja się wykosztowałam na avene, nie mogę powiedzieć żeby był zły, ale za te
> pieniądze myślałam ze będzie lepszy. Osobiście wolę termal s2 Vichy

Moge zapytac, czy subiektywne odczucie (mialam probke i ts byl dosc
przyjemny) czy po prsotu lepszy dla cery?

Pozdrawiam
Misia

1. Data: 2003-06-15 08:55:36

Od: "DIDLO" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misia" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Moge zapytac, czy subiektywne odczucie (mialam probke i ts byl dosc
> przyjemny) czy po prsotu lepszy dla cery?

Kiedy posmarowałam buzie vichy wystarczył jeden raz i odczuwałam komfort,
jakby moja skóra napiła się wody, a po avene nawet jak posmarowałam się grubo
to miałam uczucie ze skóra nie jest do końca nawilżona a na buzi krem już nie
chciał się wchłaniać.

DIDLO

1. Data: 2003-06-15 09:31:05

Od: "nika" <d...@w...poczet.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Iwostin jest bardzo dobry tanszy , a skladem sie nie wiele rozni
postawowa zmiana jest woda termalna, mysle ze warto abys sprobowala,z tego
co wyczytalam Iwostin to Polska filia La Roche-Posay
wiec mysle ze beda dbac o jakosc.Moja cera jest koszmarnie alergiczna i
delikatna i osatnio odkrylam DERMEDIC polska firma z kosmetyka biala
dostepne tylko w aptekach ale jestem zachwycona.Do tej pory w gre wchodzily
kremy tylko z Avene i La Roche-Posay, probowalam Iwostinu(cenowo mnie
zachwycil a i jakosc wysmiwnita) i bylam zadowolona, lecz obecnie urzekl
mnie wlasnie krem nawilzajacy z Dermedic .Polecam poproscic o probki obu i
sprubowac.
pzdrawiam
Nika
> [...]
> tylko okolo 24 zl.
> Moze ktos cos wie?
> A moze ma doswiadczenia z tego typu cera?

Dezodorant AVON-u
FARMONA
Syrena na cellulit
Spacer Długą (Kraków)