Efekt sztucznych rzęs

1. Data: 2003-06-13 09:55:56

Temat: Efekt sztucznych rzęs
Od: "Natalia " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy możecie podzielić się ze mną opiniami na temat tuszu do rzęs L'oreala?
Nie pamiętam jak on się dokładnie nazywa,ale chodzi mi o ten co ma niby
dawać efekt sztucznych rzęs...na pewno wiecie o który mi chodzi,

Buziaczki

1. Data: 2003-06-13 11:21:07

Temat: Re: Efekt sztucznych rzęs
Od: k...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie pamiętam jak on się dokładnie nazywa,ale chodzi mi o ten co ma niby
> dawać efekt sztucznych rzęs...na pewno wiecie o który mi chodzi,

Witam,
pewnie chodzi Ci o tusz Lash Architect L'oreala - skusiłam sie na niego i nie
polecam. Źle sie rozprowadza i okroponie zlepia rzęsy - zresztą L'oreal nie
jest najlepszą firmą jeśli chodzi o tusze.
Słyszałam, że lepszym tuszem jest tusz MAX FACTOR More Lashes i daje efekt
sztusznych rzęs.

Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2003-06-13 11:43:51

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia wrote:

> Czy możecie podzielić się ze mną opiniami na temat tuszu do rzęs L'oreala?
> Nie pamiętam jak on się dokładnie nazywa,ale chodzi mi o ten co ma niby
> dawać efekt sztucznych rzęs...na pewno wiecie o który mi chodzi,

No więc miałam przed nim wydłużający i był o wiele lepszy.
Od początku miałam obiekcje bo wolę jak sztuczne rzęsy
wygladają prawdziwie, a nie odwrotnie ;-) Za to wydłużający
polecam z czystym sumieniem. Cena chyba podobna.

Krycha

1. Data: 2003-06-13 14:41:46

Od: "saga" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia " <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie pamiętam jak on się dokładnie nazywa,ale chodzi mi o ten co ma niby
> dawać efekt sztucznych rzęs...na pewno wiecie o który mi chodzi,

nie polecam. skleja rzesy na maksa, szczoteczka do bani a na dodatek szybko
schnie.
ewa

1. Data: 2003-06-13 22:07:59

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...fm wrote:

>Słyszałam, że lepszym tuszem jest tusz MAX FACTOR More Lashes i daje efekt
>sztusznych rzęs.
>
>Pozdrawiam
>Aga

Nie wiem jak More Lashes, ale Dramatic Look jest najlepszym tuszem jaki
miałam.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-06-17 11:18:11

Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam mieszane uczucia, to chyba kwestia wprawy w malowaniu (i pewnie
szczęścia :)) raz rozprowadza się idealnie i faktycznie wydłuża żęsy innym
razem zlepia je niemiłosiernie :)

1. Data: 2003-06-17 14:10:02

Od: "AniaW" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie pamiętam jak on się dokładnie nazywa,ale chodzi mi o ten co ma niby
> dawać efekt sztucznych rzęs...na pewno wiecie o który mi chodzi,

Moja współlokatorka go kupiła jakis.. miesiac, moze troche dawniej, w
każdym bądż razie jak go teraz sie otworzy , to na szczoteczce jest jakas
wstrętna breja nie tusz,szczoteczka sie skleja tą mazią i uważam że jak na
jakość tego tuszu nie powinien tyle kosztować. Za to bardziej sie sprawdził
tańszy ( okolo 20zl) tusz Margaret Astor "Long Life" szczoteczka cały czas
ładna, z tuszu nie robi sie breja i wygodnie sie nim maluje.Dla mnie super.
Ani

Vichy
Barwy Słońca i Sopot
jak zalozyc buty??? POMOZCIE