Spacer Długą (Kraków)

1. Data: 2003-06-13 10:34:56

Temat: Spacer Długą (Kraków)
Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie miałam pojęcia, że na Długiej jest tylke sklepów kosmetycznych, i Firlit
i Drogeria Natura i mnóstwo innych! Zlokalizowałam ten sklepik polecany
przez Skakankę. To znaczy chyba zlokalizowałam, bo żadnej promocji nie było,
ale jeśli "komunistyczny" oznacza maleńki to to był ten. W każym razie
kupiłam lakierek Joko za 7 zł (numer 36, lekki opalizujący różo-fiolet :))
oraz potrójne cienie też Joko za 8,7 zł. Chyba będę częściej chodzić na
Długą... :)

Pozdrawiam,
Lady M