Re: Ixli -c.d.: O czym szepcą rośliny...

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Ixli -c.d.: O czym szepcą rośliny...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 22 Jun 2013 14:07:46 +0200

Dnia Sat, 22 Jun 2013 03:13:13 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> - Musi tylko znaleźć się ktoś, kto zechce posłuchać - mówi Baldwin.

Odgrzewasz stare kotlety, dawno już o tym pisałam.
Mało tego:
http://www.racjonalista.pl/index.php/s,38/t,38935

http://wiadomosci.ekologia.pl/ciekawostki/Rosliny-ma
ja-uklad-nerwowy,12823.html"Przeprowadzone
przez prof. Karpińskiego badania wskazują, że nie tylko zwierzęta posiadają
układ nerwowy, wykształciły go także rośliny. Roślinna pamięć służy do jak
najlepszego przystosowania się do zmiennych warunków środowiska np. do
dłuższego okresu opadów czy zachmurzenia."

To teraz wiesz już, dlaczego moje roślinki beze mnie marnieją, nawet kiedy
ktoś inny się nimi dobrze zajmuje...
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a