Izonapoje powerodopalające (Red Bull, Isostar etc) - co mocniejsze?

1. Data: 2005-12-10 21:33:32

Temat: Izonapoje powerodopalające (Red Bull, Isostar etc) - co mocniejsze?
Od: "X" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Tak wlasnie zastanawiam sie jaki napoj z dzialu "izotonicznych" (Red
Bull, Isostar, Burn, eh, co tam jeszcze jest) dziala lepiej, wydajniej i
mocniej (w sumie - efektywniej;))). Napiszcie, ktore wybitnie kwalifikuja
sie jako napoje do zmniejszania zmeczenia i zwiekszania skupienia. A moze
macie jakies inne sposoby? Kawa i pochodne juz nie dziala na mnie tak, jak
kiedys... :/

I trzymajcie kciuki bym nie zasnal nad klawiatura:P.
A wszystkim idacym teraz spac pozostaje mi jedynie szczerze życzyc
dobrej nocy.

2. Data: 2005-12-10 23:28:05

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "X" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Tak wlasnie zastanawiam sie jaki napoj z dzialu "izotonicznych" (Red
> Bull, Isostar, Burn, eh, co tam jeszcze jest) dziala lepiej, wydajniej i
> mocniej (w sumie - efektywniej;))).

Moze cos z guarana.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

3. Data: 2005-12-10 23:41:09

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

X, dnia sob 10 gru 2005:

> [...]
> macie jakies inne sposoby? Kawa i pochodne juz nie dziala na mnie tak, jak

Red Bull i podobne to nie są napoje izotoniczne.

Z takich energy drinków (!= izotoniczne) to polecam czeskie wynalazki
np. Semtex Forte albo Homo Erectus. :)

PS. Napój izotoniczny to taki odbudowywujący sole mineralne, witaminy
itp. w organizmie - nie daje on "energii" tak jak energy drink (np. Red
Bull z kofeiną i tauryną) tylko pozwala uzupełnić nagle stracone
składniki.

Najśmieszniejsze jest to, że taki np. Isostar zawiera tych składników
generalnie tyle samo co np. jabłko, tylko jest szybciej przyswajalny.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

4. Data: 2005-12-11 00:03:55

Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

TRUCIZNA!!- nie pij

5. Data: 2005-12-11 00:05:33

Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha:
zjadz jabłko, banana, albo grapefruita
a przed snem szklanka mleka :-)

6. Data: 2005-12-11 07:28:38

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

X napisał(a):
> [...]
>
> I trzymajcie kciuki bym nie zasnal nad klawiatura:P.
> A wszystkim idacym teraz spac pozostaje mi jedynie szczerze życzyc

na mnie najlepiej dziala yerba mate ale tak jak pija ja w Argentynie
czyli 3/4 objetosci tykwy...
goraco polecam...
0 skutkow ubocznych...
a tych doplaczy syntetycznych szczerze nie polecam...
Marsjasz

7. Data: 2005-12-11 10:26:20

Od: "morghul" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale świetnie smakuje z wódką :). 100ml RedBulla i 50 wódy a do tego troche
lodu.
Uwaga: zawałowcom nie polecam ;).

--
morghul

8. Data: 2005-12-11 18:19:37

Od: "Aelirenn" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> macie jakies inne sposoby? Kawa i pochodne juz nie dziala na mnie tak, jak

Ice bull - cena red bullowa, ale za czterokrotnie większą objętość :>
Smak cudownie syntetyczny nieudający, że napój jest z owoców na przykład.
Butelki kojarzące się z pojemnikami na odpady radioaktywne :>
Sam miód :>
Widziane np. w Żabkach

> I trzymajcie kciuki bym nie zasnal nad klawiatura:P.
> A wszystkim idacym teraz spac pozostaje mi jedynie szczerze życzyc
> dobrej nocy.

ae - pilna czytelniczka, hobbystyczna eksploratorka rynku napojów
energetyzujących :)

9. Data: 2005-12-11 21:26:59

Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Dec 2005 22:33:32 +0100, X napisał(a):

> [...]
>
> I trzymajcie kciuki bym nie zasnal nad klawiatura:P.
> A wszystkim idacym teraz spac pozostaje mi jedynie szczerze życzyc

Tiger Vit w saszetkach.

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 9286991

10. Data: 2005-12-12 02:48:58

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 10 Dec 2005 22:33:32 +0100, "X" <i...@w...pl> wrote:

> [...]
>macie jakies inne sposoby? Kawa i pochodne juz nie dziala na mnie tak, jak

Dla wyjasnienia - napoje "dopalajace" nie sa na ogol izotoniczne,
napoje izotoniczne nie sa "dopalajace". Przyczyna jest prosta - napoje
izotoniczne sa geste od wapnia, magnezu i paskudnego w smaku potasu -
sluza do spozywania w trakcie i bezposrednio po duzym wysilku
fizycznym w trakcie ktorego traci sie sporo soli mineralnych
uchodzacych wraz z potem przez skore - dolewanie czystej wody w tych
warunkach szybko prowadzi do demineralizacji organizmu, spadku
wydajnosci, podatnosci na kurcze (niedobor potasu)...
Natomiast "dopalacze" to mieszanka kofeiny (alkaloidu wystepujacego w
kawie i herbacie o silnie pobudzajacym i lekko uzalezniajacym
dzialaniu), tauryny (chyba jakis lekki peptyd wzmacniajacy miesien
sercowy zeby mial po pobudzeniu kofeina z czego energie czerpac),
mono- i bisacharydow (glukoza, fruktoza, maltoza) - tym i miesien
sercowy i mozg sie zywi, kon od samego bata, bez owsa nie pociagnie -
tak samo mozg na samej kofeinie bez glukozy.
Nie zawieraja natomiast wyraznie wiekszej niz w przecietnej wodzie
pitnej ilosci soli mineralnych - nie sa wiec izotoniczne. Zalozenie
jest takie ze bez wysilku czlowiek wiekszosc spozytej wody wyparowuje
z oddechem badz wydala z moczem - nie tracac przy tym znaczacych
ilosci wapnia, magnezu, potasu i innych skladnikow mineralnych.
Z drugiej strony podanie czlowiekowi rozkreconemu w wysilku fizycznym
uderzeniowej w sumie dawki kofeiny mogloby czlowieka owego przeniesc
do krainy wiecznych lowow.

--
Darek

Bigos o smaku śliwkowym - ratunku!
Pomóżcie, szukam przepisu
ciastka - mój pierwszy raz.... ;))
Co warto przywieźć z Ukrainy?
[Po archiwum] Panierke gruba, chrupiaca dobra chce :)