Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia Izonapoje powerodopalające (Red Bull, Isostar etc) - co mocniejsze? Re: Izonapoje powerodopalające (Red Bull, Isostar etc) - co mocniejsze?

Re: Izonapoje powerodopalające (Red Bull, Isostar etc) - co mocniejsze?

From: "Aelirenn" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Izonapoje powerodopalające (Red Bull, Isostar etc) - co mocniejsze?
Date: Sun, 11 Dec 2005 19:19:37 +0100

Użytkownik "X" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:dnfhjd$70r$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
> Tak wlasnie zastanawiam sie jaki napoj z dzialu "izotonicznych" (Red
> Bull, Isostar, Burn, eh, co tam jeszcze jest) dziala lepiej, wydajniej i
> mocniej (w sumie - efektywniej;))). Napiszcie, ktore wybitnie kwalifikuja
> sie jako napoje do zmniejszania zmeczenia i zwiekszania skupienia. A moze
> macie jakies inne sposoby? Kawa i pochodne juz nie dziala na mnie tak, jak
> kiedys... :/

Ice bull - cena red bullowa, ale za czterokrotnie większą objętość :>
Smak cudownie syntetyczny nieudający, że napój jest z owoców na przykład.
Butelki kojarzące się z pojemnikami na odpady radioaktywne :>
Sam miód :>
Widziane np. w Żabkach

> I trzymajcie kciuki bym nie zasnal nad klawiatura:P.
> A wszystkim idacym teraz spac pozostaje mi jedynie szczerze życzyc
> dobrej nocy.

ae - pilna czytelniczka, hobbystyczna eksploratorka rynku napojów
energetyzujących :)