J.A.V Rostowski

11. Data: 2011-09-18 00:16:39

Temat: Re: J.A.V Rostowski
Od: "narciasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" ! Ile masz lat?

12. Data: 2011-09-18 00:19:02

Od: "narciasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"narciasz" <n...@o...pl> wrote in message
news:j53d8d$h2p$1@speranza.aioe.org...
> "Hanka" ! Ile masz lat?

czynascie. - Pedofilu!

13. Data: 2011-09-18 07:42:31

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka"

>No dobra - już przećwiczyłam palce w innym wątku.
>Pieśń biesiadna + perseidy = majteczki w gwiazdeczki.
>Albo coś koło tego ;)

Obawiam się że MKOI jest zbyt konserwatywna na zaakceptowanie takiej
formuły. Ale zawsze można zorganizować olimpiadę bez namaszczenia tej
organizacji ;)

pzdr
olo

14. Data: 2011-09-18 09:24:06

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Wrz, 09:42, "olo" <o...@o...pl> wrote:
> U ytkownik "Hanka"
> Obawiam się że MKOI jest zbyt konserwatywna na zaakceptowanie takiej
> formuły. Ale zawsze można zorganizować olimpiadę bez namaszczenia tej
> organizacji ;)

Czyli patrz punkt kolejny Konstytucji:
36. Człowiek ma prawo do indywidualizmu.

No to idę indywidualnie szukać miejsca na stadion olimpijski.
:)

15. Data: 2011-09-19 07:08:24

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Hanka "

>>> 14. Człowiek ma prawo czasami nie wiedzieć, czy ma obowiązki.
>>> 18. Człowiek ma prawo do milczenia.
>>> 20. Człowiek nie ma prawa do przemocy.
>>> 32. Człowiek jest odpowiedzialny za swoją wolność.
>>> 35. Człowiek nie ma prawa zrzucać winy na innych.

> No i jeszcze bardzo spodobało mi się stanowisko negocjacyjne republiki w
> rozmowach z MKOI. Uzależnia ona udział reprezentacji republiki w
> igrzyskach olimpijskich od zmiany naczelnej dewizy imprezy z
> Citius-Altius-Fortius na Wolniej-Niżej-Słabiej. Zwietrzyłem tutaj szansę
> na swoje olimpijskie laury

Zacząłem się nad tym zastanawiać i zwietrzyłem kłopoty.
Np. dyscyplina 'skok pod tyczką' - czyli kto przebije
się pod niższą tyczką.
Preferowani ludzie z małymi, twardymi głowami.

Re: Stereo do 1500?? Jakieś pomysły?
Call to depoliticize the science as the objective activity ( follow up to Ayan Rand)
GMO a własność
Kazik przejrzał
Kary cielesne