J.Kwasniewska i serum pd oczy

1. Data: 2003-12-30 18:10:16

Temat: J.Kwasniewska i serum pd oczy
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Święta Pani Prezydentowa zeznała, że w prezencie Królowej Matyldzie
podarowała serum pod oczy które sama używa i jest nim zachwycona.Ponoć
Królowej Matyldzie, serum też bardzo dobrze służy.Teraz
uwaga:-)........jest to energizujące serum pod oczy z serii
Bursztyn.Kosztuje całe 13 złotych:-)zapałałam żądzą posiadania
królewskiego kosmetyku i dzisiaj je nabyłam.Sprawozdanie zdam póżniej.

Gosia

1. Data: 2003-12-30 18:28:00

Temat: Re: J.Kwasniewska i serum pd oczy
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bursztyn.Kosztuje całe 13 złotych:-)zapałałam żądzą posiadania
> królewskiego kosmetyku i dzisiaj je nabyłam.Sprawozdanie zdam póżniej.

wow, iscie krolewski kosmetyk:))
a jakiej firmy?
i czekamy na relacje ;)
pozdr

1. Data: 2003-12-30 18:35:06

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> a jakiej firmy?
> i czekamy na relacje ;)

Pollena-Eva SA :-)Właśńie mam na kolanach opakowanie i ma złoty medal
za innowacyjność w kosmetyce?No cóż,nie mogę się doczekać,jak go
wieczorkiem sobie zaaplikuję.A swoja drogą, kto by Kwaśniewską
podejrzewał:-)
Gosia

1. Data: 2003-12-30 18:39:29

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik <p...@o...pl> napisał(a):
> używa i jest nim zachwycona.Ponoć Królowej Matyldzie,
> [...]

To juz wiem dlaczego ostatnio Pani Prezydentowa wyglada
na buzi na nieco.. hmm.. zmeczona. IMO to kosmetyk dla
mlodszej wiekiem osoby. Ale to dobrze, ze promuje
polska produkcje:)
Nina

1. Data: 2003-12-30 18:50:42

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iris" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> To juz wiem dlaczego ostatnio Pani Prezydentowa wyglada
> na buzi na nieco.. hmm.. zmeczona. IMO to kosmetyk dla
> mlodszej wiekiem osoby. Ale to dobrze, ze promuje
> polska produkcje:)

To i lepiej,bo ja to jednak młodsza jestem:-)

Gosia

1. Data: 2003-12-30 19:32:43

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za innowacyjność w kosmetyce?No cóż,nie mogę się doczekać,jak go
> wieczorkiem sobie zaaplikuję.A swoja drogą, kto by Kwaśniewską

dzieki, wiele late temu firma Pollena Eva miala jedne z lepszych kosmetykow
i mala konkurencje, teraz konkurencja urosla w sile i jest im trudn sie
wybic na rynku
A co do Kawsniewskiej to mysle ze dobrze robi ze promuje polskie kosmetyki,
zwlaszcza ze Pollena Eva zla firma nie jest :)

pozdr

1. Data: 2003-12-30 20:04:06

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:
> A co do Kawsniewskiej to mysle ze dobrze robi ze promuje
> polskie kosmetyki, zwlaszcza ze Pollena Eva zla firma nie
> jest :)
>
> pozdr

Właśnie, a może wcale tego serum nie używa, tylko chciała promować polską
firmę? :>

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-30 20:22:32

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> Właśnie, a może wcale tego serum nie używa, tylko chciała promować
polską
> firmę? :>

:-))))A Matyldę by w konia robiła:-)?Ja myślę, że kiedy nie używa
Chanel,HR,Diora,Shiseido, to machnie sobie "polski bursztyn"Co nie
zmienia faktu,że to miłe z jej strony:-)

Gosia

1. Data: 2003-12-30 20:35:27

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik wrote:
> Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> :-))))A Matyldę by w konia robiła:-)?

A wiadomo, czy na pewno dała jej to serum? ;-)))

> Ja myślę, że kiedy nie używa Chanel,HR,Diora,Shiseido, to
> machnie sobie "polski bursztyn"Co nie zmienia faktu,że to
> miłe z jej strony:-)
>
> Gosia

Miłe? ;-) Czyżbys pracowała w tej firmie, czy to wyraz patriotyzmu? :>

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-30 20:47:48

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miłe? ;-) Czyżbys pracowała w tej firmie, czy to wyraz patriotyzmu?
:>

Nie,nie pracuję w Pollenie-Ewie.Miałam na myśli promocję polskich
kosmetyków.Nie wiem czy na Jej miejscu bawiłabym się w testowanie na
sobie, nowych wyrobów rodzimej firmy:-)

Gosia

Salon fryzjerski Franck Provost
Re: Czym nabłyszczyć skórę?
depilacja laserowa
krem vichy- normaderm
wzorki na paznokcie - juz znalazłam !! :)