J.Kwasniewski vs. "naukowcy" z PAN

11. Data: 2002-01-13 14:53:22

Temat: Re: J.Kwasniewski vs. "naukowcy" z PAN
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
news:a1s4fu$j3r$1@news.tpi.pl...
.
> Np. http://optymaln.republika.pl/dz151.html

Byłem, poczytałem...

Zastanawiam się tylko nad jednym. Czy ten Kwaśniewski to jest jedna
osoba, czy za tą postacią kryje się cały sztab szaleńców...

Bo nie jestem sobie w stanie wyobrazić, żeby jeden umysł - nawet
najbardziej
opętany i szalony - był w stanie wygenerować taką ilość bzdur!
Ale chyba dyskusje o p. Kwaśniewskim trzeba by przenieść na
pl.rec.paranoja:-)))
Pzdrw
Piotr

12. Data: 2002-01-13 14:59:46

Od: "Wojtek" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciach
> No i chyba wszystko w tym temacie :-(((((
> Piotr
Ta..
Jak Kopernik opracowywał swoją teorie o obrocie cial niebieskich, to wtedy
tez wszyscy patrzyli na to samo niebo, z tymi samymi cialami niebieskimi, a
jednoczesnie wszyscy z tych wielkich uczonych podpisali by sie pewnie obiema
rekami o bzdurnosci jego teorii.
Jesli ktos kieruje sie w glownym stopniu prawdziwoscia czegos tym kto
podpisal jakis tam apel, protest itp. to mu serdecznie wspolczuje.
Wojtek "Opty"
Ps. Czy ktos zwrocil dokladna uwage na to co napisano w "tym stanowisku"
cyt. fragment
..."Podstawą tzw. "diety optymalnej"
proponowanej przez lek. med. Jana Kwaśniewskiego jest spożywanie wysoko
tłuszczowych i wysokokalorycznych pokarmów, m. in. mięsa wieprzowego,
smalcu, słoniny, a także śmietany do 0,5l dobowo oraz jajek (4 i więcej na
dobę) przy równoczesnym unikaniu węglowodanów oraz produktów roślinnych
( ziemniaki, inne warzywa, owoce, kasze)."...
Moze ja jestem tepy ale w tym fragmencie jest manipulacja sugerujaca
niezorientowanemu czytelnikowi ze optymalny zjada na dobe, jakes 6-8 tys.
kcal
Mozna by sie tym przerazic, gdyby to byla prawda.
Ps2. Nie chce bynajmniej sugerowac ze medycyna oficjalna nic dobrego nie
zrobila
Pozdrawiam wszystkich
Wkurzony Wojtek

13. Data: 2002-01-13 16:06:39

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zastanawiam się tylko nad jednym. Czy ten Kwaśniewski to jest jedna
> osoba, czy za tą postacią kryje się cały sztab szaleńców...

A jak myślisz? Za Kopernikiem stał sztab szaleńców, czy naprzeciw niego?

> Bo nie jestem sobie w stanie wyobrazić, żeby jeden umysł - nawet
> najbardziej
> opętany i szalony - był w stanie wygenerować taką ilość bzdur!

To znaczy co uważasz za bzdury?

> Ale chyba dyskusje o p. Kwaśniewskim trzeba by przenieść na
> pl.rec.paranoja:-)))

Ja uważam, że Ciebie trzeba tam przenieść i co?

Leszek (bez pozdrowień)

14. Data: 2002-01-13 16:08:04

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do wszelkich rewelacji głoszonych przez osobę o takim myśleniu
podchodziłabym z
> ostrożnością.

Nie mieści Ci się w głowie?
Może za mała?

15. Data: 2002-01-13 16:18:21

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a1sav2$g8v$1@news.tpi.pl...
> A jak myślisz? Za Kopernikiem stał sztab szaleńców, czy naprzeciw
niego?

Porównuje Pan Kwaśniewskiego z Kopernikiem???????

> Ja uważam, że Ciebie trzeba tam przenieść i co?

Ja nie twierdzę - tak jak Szanowny Pan- że najlepszą ochroną narządów
wewnętrznych przed urazami jest tłuszcz, więc za co chce mnie Pan tam
przenieść???
Piotr

16. Data: 2002-01-13 16:20:55

Od: "siwa" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał

| podchodziłabym z
| Nie mieści Ci się w głowie?
| Może za mała?

Leszku, tak uczciwie... Naprawdę uważasz, że Clinton przesłał mu zaszyfrowaną
informację?
Zaczynam się o Ciebie martwić. Twój mózg za dobrze funkcjonuje na tej diecie.
Jest chyba za duży, to powoduje uciski...

siwa

PS. Nie musisz od razu obrażać każdego, kto uważa Kwaśniewskiego za paranoika.
Źle to o Tobie świadczy.

17. Data: 2002-01-13 17:10:12

Temat: ###OTRe: J.Kwasniewski vs. "naukowcy" z PAN
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <k...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ta..
> Jak Kopernik opracowywał swoją teorie o obrocie cial niebieskich,

O tym Koperniku chyba uczą na kursach akwizycji DO, bo to już drugi
przykład wywołujący z grobu tego astronoma. I zaiste bardzo to
malowniczo powiedziane:-)))))
Piotr

18. Data: 2002-01-13 17:19:30

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Porównuje Pan Kwaśniewskiego z Kopernikiem???????

No, może porównanie nie jest równoprawne. Kopernik, poza tym, że odważył się
wystąpić przeciwko dogmatom, to specjalnie nic pożytecznego dla mnie nie
odkrył. Osobiście, co za różnica, czy słońce krąży dookoła ziemii, czy
ziemia dookoła słońca.
Kwaśniewski za to nie tylko wystąpił przeciwko całemu lekarskiemu światu,
ale bardzo przysłużył się mnie osobiście. Od przejścia na d.o., a było to
trzy lata temu (zaczęłem czwarty rok) przeszły mi wszystkie dolegliwości i
wróciło samopoczucie dwudziestolatka.

> Ja nie twierdzę - tak jak Szanowny Pan- że najlepszą ochroną narządów
> wewnętrznych przed urazami jest tłuszcz,

A nie jest? Poczytaj sobie co twierdzi Medycyna Chińska o sylwetce. Popatrz
też sobie na sylwetkę Buddy. Wydatny brzuch jest synonimem energii
organizmu.

więc za co chce mnie Pan tam
> przenieść???

Kto mieczem wojuje.....

Widzisz, zamiast wysyłać coś tam na "paranoję" zastanów się, czy to co
wydaje Ci się niedorzeczne rzeczywiście wynika z łamania jakichś praw
przyrody, czy tylko Tobie nie mieści się w głowie.
Może wiedzę należało by powiększyć, albo zmienić odżywianie.:-)

Pozdrawiam
Leszek

19. Data: 2002-01-13 17:44:33

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał

> Leszku, tak uczciwie... Naprawdę uważasz, że Clinton przesłał mu
zaszyfrowaną
> informację?

Tak uczciwie, to nie wiem i nie widziałem na oczy tego listu. Nie upoważnia
mnie to jednak do twierdzenia, że go nie było.
Też tak na poważnie, to rozmawiałem na ten temat z bardzo poważnym
człowiekiem, który w pewnym momencie swojego życia prowadził w NY cztery
restauracje. Teraz jest właścicielem hotelu "Continental" przy wejściu na
plażę w Krynicy Morskiej.
Mówił, że jeden z kandydatów na prezydenta USA był zwolennikiem
"naturalnego jedzenia", czyli tłustego (pełne mleko), prawdziwe jajka i t.p.
Został zniszczony przez przemysł farmaceutyczny podczas kampanii i przegrał.

> Zaczynam się o Ciebie martwić. Twój mózg za dobrze funkcjonuje na tej
diecie.
> Jest chyba za duży, to powoduje uciski...

Nie martw się, zmienię czapeczkę na większą. :-)

> siwa
>
> PS. Nie musisz od razu obrażać każdego, kto uważa Kwaśniewskiego za
paranoika.

Cóż jestem zwolennikiem prawa "oko za oko".
Możemy się spierać na argumenty, cytować prace naukowe, prawa fizyczne,
wyciągać wnioski zgodne z logiką.
Atakowanie jednak osoby i nazywanie jej paranoikiem tylko dlatego, że nie ma
się dostatecznej wiedzy, żeby zrozumieć jej twierdzenia musi spotkać się z
odzewem adekwatnym do sytuacji.
Tak więc będę każdego matołka, który pisze coś takiego bez udowodnienia
swoich racji, tylko na zasadzie, "bo wszyscy tak uważają", mieszał z błotem,
żeby wyglądał tak, jak na to zasługuje.
Howg

> Źle to o Tobie świadczy.

A cóż mnie to może obchodzić? Każdy odpowiada za swoje myśli. Ja nie mam na
to wpływu. Jest teoria, która mówi, że złe myśli są niszczące. Ich energia
jest jednak największa w miejscu, gdzie powstają. Potwierdza to
powiedzenie: "złość piękności szkodzi". :-)

Pozdrawiam
Leszek

20. Data: 2002-01-13 17:51:04

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a1sf7m$lft$1@news.tpi.pl...
> [...]
nie
> odkrył. Osobiście, co za różnica, czy słońce krąży dookoła ziemii, czy
:-))

. Od przejścia na d.o., a było to
> trzy lata temu (zaczęłem czwarty rok) przeszły mi wszystkie
dolegliwości i
> wróciło samopoczucie dwudziestolatka.
Gratuluję:-)))

> A nie jest?
Nie jest.
Już raz odpisywałem Panu o tym. Nie_ma_lepszej ochrony jamy brzusznej,
niż pancerz stworzony z mięśni. Proszę spytać, jak już mówiłem, np.
żużlowców, co chroni ich wnętrzności przed wbiciem się w nie kierownicy
motocykli:-))
Albo Michalczewskiego.Tłuszcz go chroni. Albo jakiegokolwiek trenera
jakiegokolwiek sportu. No oprócz szachów...
Powiem Panu więcej. Pod wielką warstwą tłuszczu, jaka otacza zawodników
sumo, kryją się potężne zwały mięśni, dzięki którym są tak skutecznymi
wojownikami...
Zawodnicy sumo a raczej kumi-uchi, czyli sumo bitewnego otłuszczać
zaczęli się dopiero za dynastii Tokugawów, kiedy otrzymali pierwsze
zezwolenie na profesjonalne walki o kosztowne nagrody( 1623 r.)Z
powodów, o których piszę poniżej:-)))

Poczytaj sobie co twierdzi Medycyna Chińska o sylwetce.
Na jakie konkretnie dzieła Pan się powołuje? Co Pan rozumie pod hasłem
Med. Chiń.?
Popatrz
> też sobie na sylwetkę Buddy. Wydatny brzuch jest synonimem energii
> organizmu.

Nie energii, tylko bogactwa i dobrobytu. To było i czasami jest nadal
przyczyną otyłości bogatych Chińczyków.
Bogaty człowiek powinien być gruby, żeby wszyscy widzieli ile może wydać
na jedzenie. W superbiednych i supergłodnych Chinach było to zrozumiałe.
Ale nie ma to nic wspólnego ze zdrowym odżywianiem.
Proszę sobie poczytać Konfucjusza...

> Widzisz, zamiast wysyłać coś tam na "paranoję" zastanów się, czy to co
> wydaje Ci się niedorzeczne rzeczywiście wynika z łamania jakichś praw
> przyrody,
Wynika z łamania praw przyrody. Proszę kolarzy zacząć karmić w trakcie
wyścigu mięsem i śmietaną, zamiast węglowodanami. Ciekawe, jak daleko
zajadą.
Mówi Pan, że czuje się jak dwudziestolatek.
Jaki dystans jest Pan w stanie pokonać w ciągu 12 min. Idąc, biegnąc,
czołgając się czy jak Pan chce. To dopiero może być miernik wydolności
Pana organizmu.

czy tylko Tobie nie mieści się w głowie.
Prawda, nie mieści mi się w głowie

> Może wiedzę należało by powiększyć
To należy robić przez całe życie...Oczywiście
> Pozdrawiam
> Leszek
Również
Piotr

5-ty rok na DO
test
Szanowni Dietowicze, UWAGA:BARDZO DŁUGIE
Link do strony dra Ravnskova
Re: ponad 6 tys pozycji - MP3, audio i filmy.....