5-ty rok na DO

1. Data: 2002-01-11 12:59:20

Temat: 5-ty rok na DO
Od: <b...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

W tym miesiacu rozpoczyna sie 5-ty rok od kiedy z cala rodzina
przeszlismy na Zywienie Optymalne. W ciagu tych lat poznalismy
wielu, wielu innych optymalnych . Nasze najblizsze rodziny w Polsce
sa juz ponad dwa lata na DO lacznie z kilkoma kolegami z lawy szkolnej,
ktorzy w tej chwili sa juz medykami z doktoratami, docenturami itd ...

Poniewaz efekty DO przeszly wszelkie oczekiwania postanowilem cos
zrobic, zeby inni tez mogli z tego skorzystac przynajmniej tutaj
tj. w Sydney ( Australia ) .
Dwa lata temu, z kolega ( dr farmakologii ) zalozylismy the Australian
Homo Optimus Association, ktorego celem jest propagowanie Zywienia
Optymalnego, umozliwienie kontaktu z innymi optymalnymi, szczegolnie
ludziom starszym, prowadzenie spotkan , gdzie dla nowicjuszy wyjasniane
sa zasady i podstawy zywienia optymalnego itp ...
Mamy swojego lekarza optymalnego itd ...

Efekty terapeutyczne wielokrotnie byly przez innych opisywane, dlatego
tez juz nie bede sie powtarzal. Przypadki zaprzestania wstrzykiwania
insuliny ( najmlodszy optymalny cukrzyk to dziecko 5 lat , ktorego juz
nie trzeba codziennie faszerowac isulina ) , czy tez brak koniecznosci
uzywania srodkow doustnych w przypadku cukrzykow jest zjawiskiem juz
calkiem powszechnym i to juz tutaj nikogo nie dziwi, ani nie stanowi
to sensacji. Mamy sporo osob, ktore &#8222;walily glowa w mur&#8221; medycyny
konwencjonalnej z efektami, ktore czesto pogarszaly
ich stan zdrowia.
Dzisiaj , ich niezwykle powazne problemy zdrowotne naleza do przeszlosci.

Z calym szacunkiem dla oponentow Zywienia Optymalnego : po tych kilku
latach praktycznego stosowania zywienia optymalnego, obserwacji jego efektow
na wielu, wielu innych osobach, ktore potwierdzaly specjalistycznymi badaniami
zdecydowana poprawe parametrow biochemicznych , biofizycznych itd ... wiele
waszych komentarzy to po prostu sa &#8222;baki na wietrze&#8221;.

Codziennie przegladam ta grupe, ale bardzo rzadko zabieram glos.
Zniewala mnie brak konstruktywnosci. Przeciez wielu z dyskutantow jest
o &#8222;rzut kamieniem&#8221; od najbardziej autorytatywnego zrodla tj. Centrum
Zywienia Optymalnego w Jastrzebiej Gorze. Zamiast wypisywac bzdury
wystarczy tam pojechac i porozmawiac z LEKARZAMI, ktorzy maja najwieksze i
najlepsze doswiadczenie w stosowaniu tego typu zywienia.

Szczegolnie smutne jest, to , ze lekarze wola teoretyzowac, zamiast pojechac,
pogadac z kolegami po fachu, zobaczyc, sprawdzic itd ... Po prostu w
profesjonalny sposob zainteresowac sie. Kazdy lekarz powinien zadac sobie
proste pytanie np. dlaczego oni moga uchronic czlowieka przed amputacja nogi
( wynik chorby Buergera ) , a ja nie wiem jak to robic ?
Dlaczego wiele kobiet cierpi na nietrzymanie moczu , co tamci lekarze tak
efektywnie lecza, a ja tego nie potrafie ? Itp ... Czyz poszukania odpowiedzi
na te pytania nie wymaga zwykla etyka lekarska ???

Mnie jako czlowieka, zupelnie nie interesuja prywatne poglady
socjologiczno-religijne lek.med J.Kwasniewskiego. Licza sie tylko efekty
praktyczne &#8211; nic innego, a efekty te zadziwiaja.

Czy nie byloby znacznie bardziej rozsadne, aby lekarze, zamiast pustego
gadania na te tematy po prostu to zweryfikowali ta metode w sposob
praktyczny ? Zamiast , krytykowac bez zapoznania sie doglebnie z tematem,
mogliby przyniesc ulge tylu cierpiacym osobom. Inni to juz robia.

Pozdrawiam,
Jerzy Zieba

2. Data: 2002-01-11 13:27:32

Temat: Re: 5-ty rok na DO
Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...com.au> napisał w wiadomości

> [...]
> wystarczy tam pojechac i porozmawiac z LEKARZAMI, ktorzy maja najwieksze i
> najlepsze doswiadczenie w stosowaniu tego typu zywienia.

Bo zwykle "najciemniej jest pod latarnią", no i podobno najtrudniej
" być prorokiem we własnym kraju", a Polacy siebie na tle innych nacji,
szczególnie nisko oceniają, wątpią w swoją inteligencję itd.itd.

Pozdrawiam
Krystyna*Opty*

3. Data: 2002-01-11 16:37:44

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Homo Optimus Association, ktorego celem jest propagowanie Zywienia
> Optymalnego, umozliwienie kontaktu z innymi optymalnymi, szczegolnie

Ile baksów wynosi wpisowe?
Ile baksów miesięczna składka?
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
> Efekty terapeutyczne wielokrotnie byly przez innych opisywane, dlatego
> tez juz nie bede sie powtarzal.
Jasne
> [...]
> uzywania srodkow doustnych w przypadku cukrzykow jest zjawiskiem juz
> calkiem powszechnym i to juz tutaj nikogo nie dziwi,

Czemu cukrzyca jest nadal chorobą cywilizacyjną? I nabiera rozmachu,
niestety? Rozumiem, że producenci insuliny utajniają zalety DO. To rzecz
naturalna i zrozumiała. Ale cukrzyca jest problemem ekonomicznym. Czy
rządom rozwiniętych państw nie zależy na odciążeniu szpitali i
zmniejszeniu absencji chorobowej?

> Dlaczego wiele kobiet cierpi na nietrzymanie moczu , co tamci lekarze
tak
> efektywnie lecza, a ja tego nie potrafie
Wie Pan w ogóle jaka jest fizjologia ( a raczej patologia) nietrzymania
moczu?
Czy wady zgryzu też leczy sięDO?
Piotr

4. Data: 2002-01-11 18:01:45

Od: "Jacas" <j...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...com.au> napisał w wiadomości
> W tym miesiacu rozpoczyna sie 5-ty rok od kiedy z cala
rodzina
> przeszlismy na Zywienie Optymalne. W ciagu tych lat

Może coś bliżej.
Wszyscy wydają się wiedzieć o co chodzi.
Jakiś link albo opis .
Dzięki

5. Data: 2002-01-11 23:19:17

Od: <b...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <b...@o...com.au> napisał w wiadomości
> Australian
>
> Ile baksów wynosi wpisowe?
> Ile baksów miesięczna składka?
> :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Wielkosc skladki jest zmienna, emeryci mniej, rodziny maja discount etc ..
Dam Ci jeszcze wiecej wody na Twoj mlyn : sprzedajemy rowniez kasiazki
lek.med J.Kwasniewskiego. Wszystkie sprawy finansowe sa otwarte do wgladu
kazdego czlonka i nieczlonka. Prowadzi to wszystko sekretarz/skarbnik
( Pani, ktora po 22 latach wstrzykiwania insuliny nie musiala juz tego robic
po kilku dniach DO ).
To sa bardzo skromne fundusze, ale przeznaczne sa w calosci na np. zakup
urzadzenia do pradow selektywnych po to, zeby czlonkowie mogli korzystac za
darmo lub za symboliczna oplata. Ostatnio wszystko co zebralismy zostalo
przeznaczone na pokrycie kosztow przylotu do Australia lek.med. Mariusza
Glowackiego - lekarza z Jastrzebiej Gory. WARTO bylo !! Zdziwilbys sie
ilu osobom pomogl, ile osob skorzystalo z jego bezplatnych ( ! ) porad.
Do dzisiaj otrzymujemy podziekowania z calej Australii.

Widzisz.., my nie wypisujemy idiotycznych krytyk na Internecie.
My przynajmniej bezinteresownie, spolecznie, COS robimy, zeby innym
ludziom pomoc.
Czy to Ci tak przeszkadza ? Az tak boli ?

> Czemu cukrzyca jest nadal chorobą cywilizacyjną?

Cukrzyca zostala stworzona jako choroba cywilizacyjna.

> I nabiera rozmachu,> niestety?

Oczywiscie !! Jeszcze jak !! A njawazniejsze jest to, ze ci , ktorzy
cos w tym kierunku mogliby zrobic - zrobic NIC nie chca.

> Rozumiem, że producenci insuliny utajniają zalety DO.

Twoj sarkazm nie jest potrzebny , naprawde. Przyznac jednak musisz, ze
gdybys sam byl producentem insuliny, to czy popieralbys metode, po zastosowaniu
ktorej Twoja insulina nie bylaby juz potrzebna ?

To samy tyczy sie milionow ton produktow opartych na weglowodanach.
Popatrz na polki w sklepach.

> Ale cukrzyca jest problemem ekonomicznym. Czy
> rządom rozwiniętych państw nie zależy na odciążeniu szpitali i
> zmniejszeniu absencji chorobowej?

Jak juz wiecej pozyjesz, to zobaczysz , ze rzadom, wielokrotnie na wielu wiecej
rzeczach zupelnie nie zalezy ...
Pomysl , np. w Australii jest ok. 1,000,000 cukrzykow. Ok. 80% to cukrzycy
typu 2, ktorzy NAJLATWIEJ mogliby "zejsc" z lekarstw, ale po co ?
Przeciez to jest dojna krowa dla ponad 2 miliardowego przemyslu.

Jesli popatrzysz na rekomendacje dietetyczne dla cukrzykow, to szybko sie
zorientujesz, ze sa one takie, ze , przestrzegajac tych zalecen oni NIGDY
juz lekarstw nie przestana brac.

> Wie Pan w ogóle jaka jest fizjologia ( a raczej patologia) nietrzymania
> moczu?

Wiem, ale ... zdradze Ci rowniez tajemnice : lekarze z Jastrzebiej Gory
tez wiedza :-)) i jest to jedno ze schorzen, na ktore jak do tej pory
swiatu sie wydaje, ze nie ma lekarstwa :-)

> Czy wady zgryzu też leczy się DO ?

Czy to jest Towj poziom dyskusji ?

Jerzy Zieba

6. Data: 2002-01-12 09:14:16

Od: "xeno" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może coś bliżej.
> Wszyscy wydają się wiedzieć o co chodzi.
> Jakiś link albo opis .

Wlasnie, prosimy link do oficjalnej strony DO, albo przynajmniej do tych,
ktore mozna uznac za wiodace w temacie (najlepiej polskojezyczne)

7. Data: 2002-01-12 18:23:14

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.optymalni.pl

8. Data: 2002-01-14 07:25:03

Od: <b...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

> Może coś bliżej.
> Wszyscy wydają się wiedzieć o co chodzi.
> Jakiś link albo opis .

Ale co ? Informacje sa zawarte w ogolno dostepnych ksiazkach.
Ja mieszkam w Australii , wy w Polsce. To wy macie znacznie lepszy dostep
do zrodel.

www.members.optushome.com.au/bartim

Linki do grup polskich sa w "Links".

Pozdrawiam,
Jerzy Zieba

9. Data: 2002-01-15 15:40:57

Od: "Jacas" <j...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> napisał w
wiadomości news:a1pv08
> www.optymalni.pl

Dzięki

10. Data: 2002-01-22 12:07:14

Od: "Piotr Sawrycki" <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> naturalna i zrozumiała. Ale cukrzyca jest problemem ekonomicznym. Czy
> rządom rozwiniętych państw nie zależy na odciążeniu szpitali i

Na wstepie male wyjasnienie - nie jestem na zadnej diecie, choc pewnie
powinienem, bo przy 196cm waze 106-108kg. Ale do rzeczy.
Uwazalbym z przecenianiem sily rzadow. Ostatnio byla ciekawa afera we
Francji.
Jakis lekarz, ktory zaczal zwracac uwage na zbyt duza zawartosc soli w
artykulach
spozywczych sprzedawanych we francuskich sklepach zostal zakwalifikowany
do osob szerzacych poglady zagrazajace pakstwu i objety nadzorem takim,
jaki stosuje sie wobec osob podejrzanych o terroryzm. Pisalo o tym "Zycie".
Z tej sprzedanej soli sa dochody idace w miliardy frankow; do uczciwego
podzialu miedzy producentow soli i rzad /podatki/. Takie imponderabilia jak
zdrowie ludzi za bardzo wladzy nie interesuje. A przemysl farmaceutyczny
to duze pieniadze, oj duze.

Piotr

test
Szanowni Dietowicze, UWAGA:BARDZO DŁUGIE
Link do strony dra Ravnskova
Re: ponad 6 tys pozycji - MP3, audio i filmy.....
Optymalni, veganie i inni