Re: JAK PRZEKONAC LEKARZA ZEBY DAL WIECEJ %

Data: 2003-08-08 19:08:46
Temat: Re: JAK PRZEKONAC LEKARZA ZEBY DAL WIECEJ %
Od: "casus" <c...@g...pl>

------
> Znajomy dostał 4% na komisji w mieście x (tam studiuje). Poszedł do PZU w
> mieście , w którym mieszka odwołać się i pani , która sie tym zajmuje
> powiedziała mu ze ich lekarz tez daje 4% za skręcenie stawu skokowego więc
> nie ma sie po co odwoływać. To po ch........ są ustalane tabele. A w
> Herosie komisja była ok. I wszelkie badania też miałem.

Bo widzisz, tak jest, ze za taka rzecz, ktora potem nie pozostawia zadnych
skutkow nie moga dac Ci wiecej. Te 4-15% jest obwarowane roznymi dodatkowymi
warunkami, ktorych widocznie nie spelniasz. 15% dostalbys, jakbys musial
miec staw skokowy operowany, polroczna rehabilitacje i trwaly uszczerbek. A
zdaje sie to Cie ( na szczescie ) nie spotkalo. Wiec tak jak Ci inni mowia -
wez tez 4% a jak nie, to sie odwoluj. Ale nie pisz tu o korupcji tylko
dlatego, ze myslisz, ze Ci sie stala krzywda. Jesli masz dowody - idz do
prokuratury, jesli nie, nie obrazaj lekarzy. Masz metne pojecie o orzekaniu,
ale rzucasz grube oskarzenia.

casus