JESZCZE 9

1. Data: 2006-10-11 00:30:30

Temat: JESZCZE 9
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JESZCZE 9.

2. Data: 2006-10-11 06:48:11

Temat: Re: JESZCZE 9
Od: "artek" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytam te grupe bardzo rzadko, ale jak pomyślę ze coś takiego głupiego jak
Ty moze sie rozmnażać to napawa mnie to przerażeniem .........
NNAPRAWDĘ ! - nie miałem na celu Cię obrażać.
To poszło tak samo z siebie czułem ze muszę to z siebie wyrzucić.

Acha bede tu za jakiś tydzień więc wcześniej się nie wysilaj na komentarze -
w ogóle sobie je daruj.

Stanowczo bez odbioru.

3. Data: 2006-10-11 09:01:26

Od: "Baj baj..." <baj baj@onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> JESZCZE 9.

Do dobrego konowała.......ale za 9 dni będzie za późno...

4. Data: 2006-10-11 11:08:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Baj baj..." <baj baj@onet.pl> wrote in message

> Do dobrego konowała.......ale za 9 dni będzie za późno...

Natrząsają się ludzie, szczęścia twojego nie budzie
Będzie, będzie, dwojakie, jak nie takie, to takie.

5. Data: 2006-10-11 11:56:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Baj baj..." <baj baj@onet.pl> wrote in message

Dalej mieszkasz w Toruniu na Gagarina?

6. Data: 2006-10-11 16:25:37

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natrząsają się ludzie, szczęścia twojego nie budzie
> Będzie, będzie, dwojakie, jak nie takie, to takie.

zeby ci to powiedziala jedna osoba to moglbym zrozumiec. ale ciebie tu
niechce cala spolecznosc... plujemy ci w twarz a ty sie oblizujesz i mowisz
ze to pycha. miej odrobine honoru i przyzwoitosci i spadaj stad...
wszedzie uczas wyrozumialosci dla downow, ale przy tobie nie mozna byc
obojetnym.
wspolczuc twojej byc moze hipotetycznej babie, ze takiego wala znalazla...

cieszyc sie owszem mozna z cudzego szczescia, ze swojego rowniez, ale ty
robisz z tego przedstawienie. i nawet nie zdajesz sobie sprawy ze ranisz
osoby ktore nic nie wiedza o twoich wynaturzeniach.
miej honor mowie po wtore i zgodnie ze wczesniejszymi obietnicami idz sobie
stad.

7. Data: 2006-10-11 19:18:38

Od: "Flower" <f...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Darkblue..do chama o honorze? hehehehe ,przeciez on smierdzi z daleka
schizofrenią...
A ta grupka jest wspaniala i bardzooooo cierpliwa bo na innej to juz abuse by
pekal w szwach od skarg i facio nie mialby dostepu a tu prosze,jaka
wyrozumialosc hahaha:-)

Kuchenka mikrofalowa dla starszej osoby - prosta (Time, Start, Cancel) i czytelna
HAIKU
ludzie co tu się ostatnio dzieje
aronia
NTG wiem...