Ja chcę o kuchni!

51. Data: 2007-01-16 11:05:37

Temat: Re: Ja chcę o kuchni!
Od: "amaz" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:1168944073.223250.232400@11g2000cwr.googlegroup
s.com...

Hau hau napisał(a):
> Pooglądać co się złapało w wnyki..
> A potem patroszenie, i dziczyzna do chaty.
>
> Wędrówka zdrowa i pożyteczna.........

No, Hau hau, to nawet kulinarnie zabrzmiało. Choć do nas i nie bocz
się :-)
--
Pisze w tej chwili z laptopa, i ksywa będzie inna...
Ja się nie gniewam łaskawa Pani, gniewać się na lustro, obcy prawdę napisze,
swój zabajeruje.
Jestem słomiany wdowiec, i często czytam jak mogę sobie cos upichcić. Po
prawdzie - bardzo źle to wychodzi,
Piszecie o kulinariach wysokiej klasy, a ja zaczynam od gotowania makaronu z
paczki,
Od krojenia ziemniaków, nie obierania...E.c.t...nie będę opisywał własnych
potknięć, [nie wiedzy w tej dziedzinie.]
Po pewnym czasie nabiorę wprawy, [proste zapytanie, jak umyć przypalone
garnki]
Jak się nie da - to będę musiał kupić nowy zestaw,
Dzisiaj myślę sobie usmażyć pieczarki do ziemniaczków, i sałata z
pomidorków plus papryka zielona.... jak skończę papirologie...
Jadłem na początek niby w dobrej jadłodajni, ale po tygodniu zaczęły się
kłopoty żołądkowo-wątrobiane.
i konował zabronił...Gotowała sąsiadka, ale wole pozostać samodzielny...i
nauczyć się troszeczkę gotować..
Uszanowanie Jan. ten hau hau..

52. Data: 2007-01-16 11:44:39

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:eoi7qf$4eb$1@inews.gazeta.pl...

> Nieeee, to SIŁA wdzięku i uroku osobistego :-)))

a przy tym jaka skromna :D

53. Data: 2007-01-16 14:32:59

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

amaz napisał(a):
> [...]
> paczki,
> Od krojenia ziemniaków, nie obierania...E.c.t...nie będę opisywał własnych

Pytaj po prostu - zawsze chętnie Ci pomogę. Tylko nie wolno się
wstydzić, jak się czegoś nie umie. Kiedyś nie umiałam ugotowac
nawet wody na miękko :-)

> Po pewnym czasie nabiorę wprawy, [proste zapytanie, jak umyć przypalone
> garnki]

Kup taki metalowy zmywak do szorowania (taki zwitek metalowych
sprężynek) oraz najtańszy proszek do szorowania (żadne tam
mleczka). Nalej do przypalonego garnka wody na dno - jakieś 2 cm,
nasyp sody i zagotuj pod przykryciem. Odstaw na kilka godzin , potem
wyszoruj metalowym zmywakiem to, co się da. Popłucz wodą i znowu -
do skutku. Użyj też proszku.

> Gotowała sąsiadka, ale wole pozostać samodzielny...i
> nauczyć się troszeczkę gotować..

Bardzo się chwali. Poza tym sam najlepiej będziesz wiedział, co Ci
służy, a co nie.
Smażonego raczej nie jedz (te pieczarki...) Podrzucę Ci parę
przepisów na potrawy proste w wykonaniu i lekkostrawne lub chociaż
linki.

> Uszanowanie Jan. ten hau hau.

To już może pozostań Janem :-)

54. Data: 2007-01-16 14:38:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

To już może pozostań Janem :-)

He..he, oszukaniec psi.

55. Data: 2007-01-16 14:42:44

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> He..he, oszukaniec psi.
Slavi, wyluzuj. On wyluzował (mam nadzieję). Weź mu pomóż trochę
w nauce gotowania, mogę Cię o to prosić?
Mam nadzieję, że Was obu stać na taką płaszczyznę porozumienia.
Kto wie, co się może jeszcze wydarzyć :-)

56. Data: 2007-01-16 14:43:24

Od: "Jan" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

> To już może pozostań Janem :-)
>
> He..he, oszukaniec psi.

Trzeba mieć twój styl i charakter
chcąc tak postępować,
Z prawda mieć na bakier,
i łajno własne promować.

57. Data: 2007-01-16 14:54:50

Od: "Jan" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

[----------------]
[...]
----
Dzięki, za chwile jadę na zakupy, pytanie, jaka to sodę mam kupić, mam w
torebce..
Już opaliłem dwa...
Mam płytę z ustawiana temperatura, nie mogę dojść jak ustawić.
Może za szybko ja chce ugotować, i w tym szkopuł..

=====
Dzięki i proszę pisać.
a...@i...pl
Bardzo duża pojemność skrzynki, .;..
Uszanowanie Jan.

58. Data: 2007-01-16 14:58:24

Od: "Jan" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

59. Data: 2007-01-16 15:01:33

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan napisał(a):
> Dzięki, za chwile jadę na zakupy, pytanie, jaka to sodę mam kupić, mam w
> torebce..
Taką normalną - w torebce. Wsypać do garnka ze 2 czubate łyżki.

> Mam płytę z ustawiana temperatura, nie mogę dojść jak ustawić.
> Może za szybko ja chce ugotować, i w tym szkopuł..

W tym Ci nie pomogę, to raczej pytanie do tych, co korzystają z
takiej płyty :-(
Spytaj po prostu - zobaczysz, że odpowiedzą :-)

> Podrzucę Ci parę
> przepisów na potrawy proste w wykonaniu i lekkostrawne lub chociaż
> linki.

:-)
Raczej "na grupie" - zapomniałam dodać, bo prywatnie póki co -
niekoniecznie :-)
Nie wstydź się - spróbuj :-) Rzeczy najprostsze są właśnie
najtrudniejsze i każdy, kto się ich uczył, doskonale to wie :-)

60. Data: 2007-01-16 15:08:54

Od: "Jan" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

Nie wstydź się - spróbuj :-) Rzeczy najprostsze są właśnie
najtrudniejsze i każdy, kto się ich uczył, doskonale to wie :-)

Okey, i dzieki,
Ukłony Jan..

gdzie kupić stelaż/paterę do torta pietrowego
Kurczak z kuskusem na sposób arabski [p]
Garnki Berghoff
Takie spaghetti mi wyszło [p]
ŚNIADANIE