Ja chcę o kuchni!

61. Data: 2007-01-16 15:52:10

Temat: Re: Ja chcę o kuchni!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
news:1168958562.904157.209210@11g2000cwr.googlegroup
s.com...

Panslavista napisał(a):
> He..he, oszukaniec psi.
Slavi, wyluzuj. On wyluzował (mam nadzieję). Weź mu pomóż trochę
w nauce gotowania, mogę Cię o to prosić?
Mam nadzieję, że Was obu stać na taką płaszczyznę porozumienia.
Kto wie, co się może jeszcze wydarzyć :-)

Nie sądzę, chyba, że to ona...

62. Data: 2007-01-16 16:26:24

Od: "Jan" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w nauce gotowania, mogę Cię o to prosić?
> Mam nadzieję, że Was obu stać na taką płaszczyznę porozumienia.
> Kto wie, co się może jeszcze wydarzyć :-)

Wrociłem z zakupow,
A ty mozesz sadzic?????????
Juz napisałem, nie bede uzywał pewnych słow,
A na zwidy idealna melisa....

63. Data: 2007-01-16 16:30:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan" <b...@t...pl> wrote in message

s.com...

> Wrociłem z zakupow,
> A ty mozesz sadzic?????????
> Juz napisałem, nie bede uzywał pewnych słow,
> A na zwidy idealna melisa....

Mi nie jest potrzebna...

64. Data: 2007-01-16 16:40:42

Od: "Jan" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

[---------------]

> Mi nie jest potrzebna...

To dobrze...
Mam pytanie do ciebie, w kuchni moja ma zainsalowana płyte,
Na jakim ustawieniu mam gotowac, jak mam ustawic temp..
Ciagle przepalam,..
A nie wiem gdzie ona siekła instrukcje, nie chce pisac o pomoc nad Pacyfik..
Miała by radoche jak diabli,..

65. Data: 2007-01-16 17:02:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan" <b...@t...pl> wrote in message

Najpierw na maxa - gdy coś jest gotowane, aby zagotować później
zmniejszyć aby pracowała na ubytki ciepła i widać było wrzenie (np wody,
zupy).
Makaron w dużym garnku, na całą pół kilową paczkę - 5 litrowy garnek i
około 60% -70% objętości wody, pół łyżki soli i jedną - dwie oleju. Nie
przykrywać. Makaron wkładać do wrzątku, z szybkością nie powodującą
przerwania wrzenia, gdy cały będzie w garnku zmniejszyć dopływ energii.
Przygotować duży cedzak i gdy miękki (utrata posmaku surowizny) wylać w
zlewozmywaku do cedzaka, przelać zimną wodą dla zahartowania. Po spłynięciu
wody kilka razy wstrząsnąć cedzakiem, aby reszta wody odciekła, pokropić
jeszcze olejem i kilka razy wstrząsnąć, gdy będzie przechowywany dłużej (aby
się nie sklejał), lub rozłożyć na talerze lub ułożyć w brytfannie na
zapiekankę.
Gdy nie ma dużego cedzaka odlać część wody, w której makaron się
gotował, nalać zimnej wody i po zamieszaniu wlewać na cedzak (durszlag)
porcjami i przekładać do innego naczynia.

66. Data: 2007-01-16 17:03:19

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek <p...@o...pl> napisał(a):

> A jadaja szpinak? Wszag to tez "znienawidzona" przez mlodsze pokolenie
> zielenina heh.

Jasne, że jadają, i to jak! I w formie "kupki", i w lasagne, w pierogach,
naleśnikach itp. Tylko Emilka ma wstręt do pietruszki i koperku. Dziś
odmówiła zupy jarzynowej z ryżem i pulpetami kurzanymi, bo dodałam lubczyk.
Mogłabym gotować nieszczęsny lubczyk w metalowym "jaku" z dziurkami, na
łańcuszku /takim jak do parzenia herbaty/, ale jakoś mi to gotowanie metalu
niespecjalnie pasuje. Chociaż gadam teraz bez sensu, bo gotuję w metalowych
garach przecież!

Ania

67. Data: 2007-01-16 17:05:33

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Mogłabym gotować nieszczęsny lubczyk w metalowym "jaku" z dziurkami,

Taaa, w jaku, owcy albo danielu.

Miało być - w jajku.

Dlaczego takie błędy widzę PO kliknięciu "wyślij"?

Nawiasem - słyszeliście grupowicze historię o kąsku daniela w restauracji
myśliwskiej?

Ania

68. Data: 2007-01-16 17:06:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
> metalu
> niespecjalnie pasuje. Chociaż gadam teraz bez sensu, bo gotuję w

Kup przyprawę Maggi - poza solą jest trochę glutaminianu i wycią z lubczyka
właśnie...

69. Data: 2007-01-16 17:54:11

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> Kup przyprawę Maggi - poza solą jest trochę glutaminianu i wycią z
lubczyka
> właśnie...

Mam i maggi, i czysty glutaminian, i lubczyk. Jajka z metalu nie mam.

Ania

70. Data: 2007-01-16 18:32:39

Od: "Jan" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gotował, nalać zimnej wody i po zamieszaniu wlewać na cedzak (durszlag)
> porcjami i przekładać do innego naczynia.

Okey....juz wiem gdzie robiłem blad...
Dzieki..

gdzie kupić stelaż/paterę do torta pietrowego
Kurczak z kuskusem na sposób arabski [p]
Garnki Berghoff
Takie spaghetti mi wyszło [p]
ŚNIADANIE