Ja chce szminke! [wyzalam sie]

1. Data: 2003-01-14 15:04:13

Temat: Ja chce szminke! [wyzalam sie]
Od: "Dunia" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Natura obdarowala mnie dosc duzymi ustami, nie szerokimi, ale duzymi wlasnie
:)
Niby fajnie, ale problem jest taki; jak toto umalowac, zeby wygladalo
dyskretnie i nie "calusnie" ?
Wszelkie czerwienie wygladaja na mnie wulgarnie :( Z kolei ciemne kolory
dominuja nad makijazem oczu (jasnym i naturalnym), a nie chce "sciagac" uwagi
na usta.
Na wieczor wszystko wyglada fajnie, ale do pracy nic mi nie pasuje, wiec
konczy sie na prawie niewidocznym blyszczyku :(
Sprobowalam dzis kilkudziesieciu szminek (przez ponad godzine) i... nic. :((((

Ktos mi poradzi, jak i jakim kolorem umalowac takie usta ? Mam jasnobrazowe
wlosy ze zlotym balejazem i zielone oczy. Maluje sie naturalnie (jasne brazy,
w porywach bordowy rimmel).

Dunia

1. Data: 2003-01-14 15:23:37

Temat: Re: Ja chce szminke! [wyzalam sie]
Od: "Lena" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dunia <d...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b018td$art$...@n...gazeta.pl...
Mam jasnobrazowe
> wlosy ze zlotym balejazem i zielone oczy. Maluje sie naturalnie
(jasne brazy,
> w porywach bordowy rimmel).
>
> Dunia

Ja proponuje na usta bez ,taki naturalny, nie perłowy ale lekko
nawilzajacy.

--
Lena
L...@n...wp.pl

1. Data: 2003-01-14 16:01:28

Od: "AnitaMar" <m...@t...it> szukaj wiadomości tego autora

a może byś spróbowała koloru mlecznej czekolady, zpołyskiem, wiem- trudno
znaleźć ale polecam ci revlon "super lustrous" nr 03, bądż jakiś bordo na
większe okazje!
Anita ( z całuśnymi)
"Dunia" <d...@N...gazeta.pl> ha scritto nel messaggio
> [...]
> konczy sie na prawie niewidocznym blyszczyku :(
> Sprobowalam dzis kilkudziesieciu szminek (przez ponad godzine) i... nic.
:((((

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-01-14 17:44:57

Od: "Pipiaga" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AnitaMar" <m...@t...it> wrote in message
> [...]
> znaleźć ale polecam ci revlon "super lustrous" nr 03, bądż jakiś bordo na

Dlugo, dlugo nie malowalam ust, potem przekonalam sie do pewnego rodzaju
szminek i to innych niz mi zalecali (pasteli, brzoskwin).
Polecam transparentne, w ciemniejszej tonacji, (ale nie ze intensywne, zeby
tez nie wpadaly w cegle i pomarancz). Sama testuje Avon to m.in. moja
ulubiona szminka jest Sheere Mauve,
pipiaga

1. Data: 2003-01-14 18:27:55

Od: "Lena" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dunia <d...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b018td$art$...@n...gazeta.pl...
Maluje sie naturalnie (jasne brazy,
> w porywach bordowy rimmel).

Wiesz co dzisiaj kupilam sobie 'Cappuccino' 17 Maybelline, Fajny kolor
,mysle ze tez by ci pasowal:)

1. Data: 2003-01-14 18:33:28

Od: "Pola" <6...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lena" <L...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Mam jasnobrazowe
> (jasne brazy,

> Ja proponuje na usta bez ,taki naturalny, nie perłowy ale lekko

Polecam Ci szminkę właśnie w naturalnym, lekko połyskującym, ale nie
perłowym beżu- Avon z serii Color Trend w kolorze Urban Neutral. Kolor jest
wyjątkowo ładny i dyskretny. Przez długi czas ja również nie mogłam dobrać
dla siebie szminki na dzień, wszystkie kolory wyglądały za ciężko na moich
ustach. Zgromadziłam sporą kolekcję nietrafionych szminek, aż wreszcie
trafiłam na tę Avonu. Myślę, że wyglądałaby ona dobrze na każdym no i ta
cena! Normalnie kosztuje 12, 90 a w promocji 7, 90. Naprawdę polecam.

Pozdrawiam, Pola

super aukcja
Dermacol make up cover
Twoj Styl - Look i nie tylko