Jablonie - mity o sadzeniu?

41. Data: 2016-02-27 23:26:14

Temat: Re: Jablonie - mity o sadzeniu?
Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 lutego 2016 13:05:18 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

> Różnica tu chyba między oczekiwaniami profesjonalisty a amatora.
> Amator ma czasu dużo

Tia... taki np 50-60-70-letni profesjonalista czy inny amator huk czasu mają na
czekanie, aż im siewki zaowocują po 10 latach :->

42. Data: 2016-02-27 23:43:16

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@g...com napisało (głupio, ale to przecież żadne zaskoczenie):

> Tia... taki np 50-60-70-letni profesjonalista czy inny amator huk
> czasu mają na czekanie, aż im siewki zaowocują po 10 latach :->

-- Czy ja wiem, szefie? To zależy, jak się na to patrzy. Bywają wypadki,
że nawet mądry Salomon... Słuchaj, kiedyś przechodziłem przez wioskę.
Jakiś dziewięćdziesięcioletni dziadunio sadził drzewo migdałowe. "Hej,
dziadku!, wołam, sadzisz drzewo migdałowe?" A on, zgarbiony, odwrócił
się i powiedział: "Tak, mój synu, ja postępuję tak, jakbym nigdy nie
miał umrzeć!"

-- A ja, odparłem, postępuję tak, jakbym miał umrzeć w każdej chwili.

Kto z nas dwóch miał rację, szefie? -- Spojrzał na mnie triumfalnie.

-- Tu cię mam! -- powiedział.

Jarek

--
Szefie, jaka piękna katastrofa!

43. Data: 2016-02-28 15:45:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<n...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
ps.com...

> Specjalnie biec w sam środek lasu? - LOL

Nikt nie mówi że specjalnie...
Ale - idziesz przez las, daleko masz do domu... a tu w brzuchu zapyrczało...
;-)

44. Data: 2016-02-28 15:46:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<n...@g...com> wrote in message
ps.com...
ps.com...

> Tak. A kopi luwak łaskun.

he? :-)

45. Data: 2016-02-28 15:46:55

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<n...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
ps.com...

> Mam. Z kupionych sadzonek.

No ale koncept że ktoś chce mieć własne drzewko i własne jabłka ogarniasz
:-)
Ty kupiłaś sadzonki, ktoś inny, być może, nie chce płacić woli poczekać.

46. Data: 2016-02-28 15:50:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

http://lubimyczytac.pl/cytat/22421

47. Data: 2016-02-28 18:38:01

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://lubimyczytac.pl/cytat/22421

Hejka. O! Jaka piękna katastrofa :-)
Pozdrawiam plagiatowo Ja...cki

48. Data: 2016-02-28 22:16:22

Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 lutego 2016 15:45:55 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
>
> Nikt nie mówi że specjalnie...
> Ale - idziesz przez las, daleko masz do domu... a tu w brzuchu zapyrczało...

Trzeba wiedzieć, żeby się nie najadać przed wędrówką - jak przed treningiem. I znać
swoje pory 33333333-]

49. Data: 2016-02-28 22:18:12

Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 lutego 2016 15:46:12 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> <n...@g...com> wrote in message
ps.com...
ps.com...

> he? :-)

Nie wiesz, co to kopi luwak i łaskuny?
33-]
https://pl.wikipedia.org/wiki/Kopi_luwak

50. Data: 2016-02-28 22:27:21

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.02.2016 o 22:16, n...@g...com pisze:
ps.com...
ps.com...

> Trzeba wiedzieć, żeby się nie najadać przed wędrówką - jak przed treningiem.

> I znać swoje pory 33333333-]

Ile w razie ewentualności zmieszczą.

Ewa

Re: Staw po zimie - Rośliny pływające zatonęły
Re: kleszcze
ROZDRABNIACZ frez wałek czy nóż?
Kosa spalinowa na 50 arów
Re: Nareszcie prawdziwa zima